BursaFotoFest hà apertu e so porte per a 12ª volta

BursaPhotoFest hà agitu e so porte per a terza volta
BursaFotoFest hà apertu e so porte per a 12ª volta

L'avvenimentu di fotografia internaziunale più grande è più longevu di Turchia, BursaFotoFest, urganizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, u Cunsigliu Municipale di Bursa è l'Associazione d'Arte di Fotografia di Bursa, hà apertu e so porte per a 12ª volta.

BursaFotoFest, chì hà riesciutu à esse u festivale più influente di Turchia, hà riunitu ancu quist'annu l'amatori di fotografia. A cerimonia d'apertura di FotoFest, chì riunisce l'amatori è i maestri di a fotografia cù u tema di "Roots", chì hè u primu festival di fotografia in Turchia è unu di i principali festivali di fotografia in u mondu, hè stata tenuta à l'Atatürk Congress Cultural Center Hüdavendigar Hall. Mentre i paesi membri di TURKSOY sò stati determinati cum'è i paesi invitati di u festival, i fotografi di Azerbaijan, TRNC, Kazakhstan, Kirghizistan è Uzbekistan anu assistitu ancu à l'apertura.

16 paesi 200 artisti

L'apertura di u festival, chì includerà più di 16 fotografie di 200 fotografi di 2000 paesi è 116 mostre, hà assistitu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Ahmet Yıldız, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa Şevket Orhan, u presidente di BUFSAD Serpil Savaş, BursaFotoFest Curatorl Dokuz. Facultà di Belle Arti Università Dipartimentu di Fotografia Membro di Facultà Assoc. Dr. Hè stata cun a participazione di Beyhan Özdemir, fotografi lucali è stranieri è parechji amatori di fotografia.

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Ahmet Yıldız, in u so discorsu à a ceremonia d'inaugurazione, hà enfatizatu chì e cità ùn ponu sviluppà cun una cunniscenza senza cultura è arte.

Yıldız hà dettu chì e persone chì ùn anu nunda di fà cù a so propria cultura sò stranieri in u so propiu paese è hà dettu: "Avemu attribuitu una grande impurtanza à l'opere culturali è artistiche in u sviluppu di a nostra cità è dunque u nostru paese. Bursa hè una cità induve i valori tradiziunali si combinanu cù a storia è a natura, è a cultura è l'arte sò constantemente mantenuti vivi. Credu chì, cum'è Bursa, simu una di e cità principali in cultura è arte. Bursa hè una cità piena di cultura è arte chì forma a so identità urbana. BursaFotoFest hè diventatu una tradizione per noi. Organizemu quist'annu a 12ª edizione. Siccomu simu a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, avemu determinatu u nostru tema cum'è "radici". "Che u nostru festival sia di auspiziu", disse.

U Sicritariu Generale di TURKSOY Sultan Raev hà dettu: "U scopu principale di BursaFotoFest hè di sustene l'arti di a fotografia è di truvà una cultura cumuna trà i Turchi nantu à questu arte. "U scopu hè di capisce megliu è rinfurzà i sentimenti d'amicizia è di fratellanza", disse.

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Bursa, Şevket Orhan, hà ricurdatu chì u festival hè ghjuntu à un locu assai impurtante cù sforzu è sincerità per 12 anni. Dichjarà chì anu determinatu un tema degnu di u titulu di Bursa cum'è a Capitale Culturale di u Munnu Turcu, Orhan hà dettu: "I nostri radichi tornanu à i Balcani è l'Asia Centrale. Di sicuru, avemu bisognu di cunnosce è ricunnosce e nostre radiche. "E vogliu dì insistentemente: Venite à Bursa per a continuazione di stu festival, elevemu Bursa è benefiziu di e vostre opere", disse.

U presidente di BUFSAD Serpil Savaş hà dettu: "Spergu chì seremu una voce per u nostru paese è u nostru mondu cù u nostru festival. Per questu scopu, e nostre amicizie sò rinfurzate è i nostri sforzi sò infiniti per lascià una marca in u futuru. "Ringraziu à tutti", disse.

Dopu à i discorsi, l'invitatu d'onore di a festa, Prof. Dr. Un rigalu hè statu prisentatu à Güler Ertan da u Vicepresidentu Ahmet Yıldız è u Sicritariu Generale TURKSOY Raev.

Dopu u tagliu di nastri da i membri di u protocolu, l'area di mostra chì cuntene ritratti preziosi hè stata aperta per a visualizazione. 7 spettaculi è decine di prugrammi seranu urganizati in u scopu di BursaFotoFest, chì continuerà à u Centru Culturale di u Cungressu Atatürk per 45 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*