I prughjetti di ripruduzzione "Terra nativa" è "Razza Grigia" sò lanciati in Cattle Kayvan

I Prughjetti di Allevamentu di Razza Nera è Grigia Indigena sò iniziati in Büyükbas Kayvancilik
I prughjetti di ripruduzzione "Terra nativa" è "Razza Grigia" sò lanciati in Cattle Kayvan

In u scopu di a lotta contru à u cambiamentu climaticu, u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta lancia un prughjettu di prutezzione è di allevamentu per i bovini "Native Black" è "Grey Breed", chì sò facilmente adattabili à l'ambiente è sò cunnisciuti per esse cuntentati perchè cunsuma menu menu. manghjà. In u prugettu, un pagamentu di sustegnu di 2 mila lira per broodstock è 6 lira serà fattu per a prole chì i pesi vivi à a nascita, 1 mesi è 1500 annu sò pigliati.

A Direzzione Generale di Ricerca è Politiche Agricole (TAGEM), affiliata à u Ministeru, hà implementatu u Prughjettu d'Allevamentu di Vacche Domestiche in Mani di u Populu. In u scopu di u prugettu, hè stata prughjettata di crià i bovini "Native Black" è "Grey Breed", chì si distinguenu cù a so endurance è frugalità.

U riscaldamentu glubale è i cambiamenti climatichi anu un impattu significativu nantu à a produzzione animale è anu un impattu direttu nantu à a pruduzzioni di l'animali, i stili di vita, a resistenza è a diversità. Cù u prugettu, hè previstu di assicurà a sustenibilità di e risorse genetiche lucali è di prufittà di i vantaghji di a cura è di l'alimentazione.

Cù stu prughjettu, l'allevamentu di vacche domestiche serà realizatu da u publicu per a prima volta. Studi di prughjettu sò iniziati in 2 pruvince, in Ankara per a "Terra Nativa" è in Balıkesir per i bovini "Grey Breed". In u prugettu, un pagamentu di sustegnu di 2 mila lira per broodstock è 6 lira serà fattu per a prole chì i pesi vivi à a nascita, 1 mesi è 1500 annu sò pigliati.

CARATTERISTICHE DI L'SPECI

Una di e razze domestiche di vacche, a "Razza Grigia" si sparghje in e regioni occidentali di Tracia, Marmara Meridionale, Egeu di u Nordu è Anatolia Centrale. A Razza Grigia hè cunnisciuta per avè adattatu à e cundizioni climatichi è ambientali di sti rigioni è per esse cuntentu in quantu à i bisogni alimentarii.

L'abitati naturali di sta razza, chì u numeru hè diminuitu considerablemente, attrae l'attenzione cum'è l'internu di u boscu è i terreni aspra in e regioni muntagnoli. "Grey Breeds", chì ponu fà un bonu usu di l'alimenti di bassa qualità, si distingue cù a so capacità di adattà à u clima.

Sta spezia, chì hè resistente à i cambiamenti climatichi subitu è ​​​​alimenti, ogni tipu di cundizioni naturali avversi, fami, malnutrition, malatie è parassiti, hè vistu cum'è una razza autosufficiente cù una alta capacità per a cura di i so ghjovani è di a banda.

Hè cunnisciutu ancu chì, mentri l'animali maschili forti "Grey Breed" sò stati usati in i paesi per l'aratu è u trasportu di merchenzie, eranu preferiti in migrazioni in Anatolia è per u trasportu di merchenzie è munizioni durante a Guerra di l'Indipendenza.

"Native Kara", una altra di e razzi di vacche domestiche, sò allevate in a Regione Anatolia Centrale. Adattatu à e cundizioni climatichi è ambientali di sta regione, a razza "Native Black" pò esse allevata sottu ogni tipu di cura, alimentazione è cundizioni di alloghju. Cunnisciuta per esse assai docile, a razza in quistione hè definita cum'è una razza cuntenta perchè hè alimentata cù pocu erba è fenu.

"CUntinuemu u nostru travagliu per prutezzione di e nostre razzi lucali è mantene"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà dettu chì in u campu di l'allevamentu di vacche, induve a maiò parte di i bisogni di carne rossa è latte di Turchia sò soddisfatti, hè impurtante di sviluppà è di allevà razzi resistenti à u riscaldamentu glubale, i cambiamenti climatichi è e malatie per evità prublemi in l'alimentazione. in u futuru.

Dichjarà chì cù u prughjettu di ripruduzzione preparatu per a "Terra Nativa" è a "Razza Grigia", i dui risorsi genetichi lucali seranu prutetti è e capacità di rendiment cum'è u latte è a carne seranu aumentate, un valore aghjuntu serà furnitu à u bestiame di Turchia, Kirişci hà dettu:

"L'allevamentu di l'animali, sapete, hè un campu tecnicu chì i scientisti trattanu in u scopu di certe discipline è metudi. Avemu u scopu di aumentà a produtividade in i bovini è ovini cù e nostre attività di ripruduzzione. Avemu allargatu u scopu di u nostru sustegnu per sustene i nostri allevatori è per accelerà i studii nantu à l'allevamentu di l'animali. Cum'è u Ministeru, attachemu una impurtanza particulari à u sviluppu di razzi d'animali d'alta qualità. Avemu implementatu cù successu u Prughjettu di Migliuramentu in e Mani di u Populu dapoi u 2005 in i picculi vacchi è da u 2011 in u mandatu. Cù u prugettu di ripruduzzione di vacche, avemu purtatu 500 mila capi di materiale di ripruduzzione di alta qualità à u settore annu. Cù e nostre pulitiche di ripruduzzione è sustegnu di bufali, avemu aumentatu u numeru di bufali da 85 mila à 118 mila cù un incrementu di 185 per centu. Dapoi u 2002, avemu aumentatu a parte di sustegnu in u settore di l'allevamentu in u sustegnu agriculu da 4,4 per centu à 25 per centu. Avemu aumentatu u numeru di vacche à 81 milioni cù un incrementu di 17,9 per centu, è u numeru di pecuri è capre à 83 milioni cù un incrementu di 58,5 per centu. Cuntinuemu i nostri sforzi per piglià a nostra zootecnia più in là è per priservà è riproduce e nostre razzi native ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*