Grande riunione da u Prughjettu Grow Your Dreams

Big Meeting da Buyut Dreams Project
Grande riunione da u Prughjettu Grow Your Dreams

Accademicu Dilek Kaya İmamoğlu hà riunitu cù e so ragazze è i so cumpatrioti in a so cità nativa di Trabzon per u prughjettu "Grow Your Dreams". Imamoglu, chì hà iniziatu u so impegnu prugramma di dui ghjorni in Tonya, si firmò da a polvera di i so pedi è scontru cù i studienti in a scola di u paese. Scontru cù e ragazze è i studienti in trè distretti, duie scole di paesi è un club di sport, Dr. İmamoğlu hà datu u so missaghju à a Biblioteca Hasan Ali Yücel Beşikdüzü, chì era l'ultima tappa di u so viaghju. İmamoğlu hà dettu: "Pudete custruisce grandi edifici. Tuttavia, se ùn pudete micca furmà prufessori qualificati o medichi quì, quelli edifici seranu vioti. S'è no vulemu fà un passu versu l'avvene di u nostru paese, s'è no vulemu sviluppà a nostra visione, ci vole à sapè chì a manera di fà questu hè per l'educazione ».

Realizà u prughjettu "Grow Your Dreams" sottu u tettu di a Fundazione IMM Istanbul per sustene e ragazze per ghjunghje l'ideali in cui crede. Dilek Kaya İmamoğlu hà visitatu a so cità nativa di Trabzon in parte di e riunioni chì hà tenutu in tuttu u paese. In u so prugramma di dui ghjorni u 28-29 di nuvembre, İmamoğlu era accumpagnatu da u direttore generale di a Fundazione İBB Istanbul, Perihan Yücel, è a delegazione accumpagnata.

DA TONYA À CASIBAŞI

Partendu u so primu ghjornu cù una visita à a scola primaria Necmettin Karaduman in u distrittu di Sayraç di u distrittu di Tonya, İmamoğlu hà scontru cù i studienti di a scola primaria 1,2,3 è di kindergarten. Dendu à i studienti u libru "Inspirational Steps", è ancu un saccu di scola, materiale d'invernu è cartoleria, u Dr. İmamoğlu ùn hà micca rottu l'invitu à a tavula, chì era custituitu di delicatezze lucali cum'è rotuli di col negra, pane di granu è kuymak. In u giardinu di a scola cù l'abitanti di u vicinatu dopu u trattatu sohbetImamoglu, chì hè statu messu in l'e-mail, ùn hà micca ricusatu a chjama di l'horon, hà firmatu l'horon.

Dilek Kaya İmamoğlu, chì hà fattu a so seconda visita di u ghjornu à a Scuola Primaria Yavuz in u distrittu di Çarşıbaşı di Trabzon, hà ricevutu infurmazioni da u direttore di a scola nantu à u periodu di educazione. L'ultimu puntu di riunione di u primu ghjornu era İskofya Sports Club chì operava in u distrittu di Çarşıbaşı. İmamoğlu hè statu accoltu cù una festa musicale durante a so visita à u club, chì cuntribuisce à i sport di u paese purtendu e ragazze in Trabzon è a so regione in a so infrastruttura. I recitals di Ada à u viulinu è Azra à a chitarra incantatu l'audienza. Dà u libru "Inspirational Steps" à i ghjovani atleti di u İskofiya Sports Club, Dr. İmamoğlu cù i picculi, ghjovani è membri di l'A-Team raggruppati intornu à ellu. sohbet hà fattu.

MUVERU AUMENTA U NUMERU DI TALI PIAZZI

Dr. İmamoğlu era in Beşikdüzü u so secondu ghjornu in Trabzon. U sindaco di Beşikdüzü, Ramis Uzun, hà accumpagnatu İmamoğlu durante a so visita à a Biblioteca Hasan Ali Yücel, chì hè stata riportata à Trabzon cum'è una pruprietà culturale cù severi prublemi strutturali. Hasan Ali Yücel, chì hè statu rinnuvatu cù u prughjettu di risturazione da u tettu à i pavimenti interni, hà scontru cù i zitelli chì studianu in e scole di u distrittu in a Biblioteca Beşikdüzü. Indirizzendu i studienti in a so riunione, Dr. İmamoğlu hà dettu chì e biblioteche sò in prima linea di l'elementi chì custituiscenu e cità. Dichjarà chì ci hè bisognu di più biblioteche in tuttu u paese, İmamoğlu hà dettu: "Avemu da furnisce à i zitelli l'accessu à l'infurmazioni è a socializazione attraversu e biblioteche. Istituzioni educative cum'è biblioteche è scole. Vulemu chì u so numeru aumente in i quartieri è i distretti ", disse.

SI NO PUDEmu FORMARE PERSONE QUALIFICATE...

Sottulineendu chì l'educazione hè a causa, micca u risultatu, u Dr. İmamoğlu hà dettu: "Pudete custruisce grandi edifici. Tuttavia, se ùn pudete micca furmà prufessori qualificati o medichi quì, quelli edifici seranu vioti. S'è no vulemu fà un passu versu l'avvene di u nostru paese, s'è no vulemu migliurà a nostra visione, ci vole à sapè chì a manera di fà questu hè per l'educazione. Avemu bisognu di pruduce assai lochi induve tali belli ghjovani è i zitelli brillanti ponu vene à leghje, discutiri è studià. Vogliu sprime a mo gratitudine à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione è a creazione di stu locu ".

ERA ADATTU PER BEŞİKDÜZÜ

U sindaco di Besikdüzü Ramis Uzun, chì hà accoltu i so invitati in u so distrittu, hà dichjaratu chì cum'è municipalità, anu avutu i permessi necessarii per a biblioteca da u cunsigliu di conservazione. Longu, "Mr. Ekrem İmamoğlu è u travagliu cumunu di a so preziosa moglia Dilek Kaya İmamoğlu hè quì. Un tali travagliu cunvenerebbe à questa cità, chì hè u bercelu di l'educazione è a cultura per Beşikdüzü ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*