Visita di Supportu da l'Amministrazione Provinciale CHP di Istanbul à İmamoğlu

Visita di Supportu da l'Amministrazione Provinciale di CHP Istanbul à Imamoglu
Visita di Supportu da l'Amministrazione Provinciale di CHP Istanbul à İmamoğlu

A delegazione, guidata da u presidente provinciale di CHP Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, hà scontru cù u presidente İBB, chì hè statu cundannatu à prigiò è interdizzione pulitica da u tribunale lucale. Ekrem İmamoğluHà fattu una visita di supportu

L'amministrazione provinciale guidata da u presidente provinciale CHP d'Istanbul Canan Kaftancıoğlu, i 39 presidenti di distrettu di u partitu è ​​i sindaci 14 in Istanbul, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM), contru à quale u tribunale lucale l'hà cundannatu à prigiò è interdizzione pulitica. Ekrem İmamoğluHà fattu una visita di supportu. À a riunione tenuta in a storica Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in Saraçhane, Kaftancıoğlu è İmamoğlu anu fattu discorsi.

KAFTANCIOĞLU: "CUMU AMU LOTTA U 31 MARZO È 23 JUIN..."

Kaftancıoğlu hà enfatizatu chì, cum'è l'amministrazione provinciale è tuttu u persunale di u partitu, stanu à fiancu à İmamoğlu, chì hè statu elettu sindaco di Istanbul duie volte in u stessu annu, è hà dettu: "Presidente, ùn vogliu micca guarisce prestu". Perchè ùn ci hè micca limite à ciò chì u male in u putere pò fà. È pare chì ùn ci hè micca un limite à ciò chì pò fà da avà. Tuttavia, sapemu chì tutti inseme, micca solu per via di u male fattu à noi, ma ancu per via di a nostra determinazione, determinazione è travagliu, spalla à spalla, per eliminà stu male da u principiu di 85 milioni, ùn importa ciò chì facenu, u so mali ùn hà micca limiti, dicu, a vostra fede ùn hà micca limitazioni. È ciò chì hè accadutu a notte passata ci hà dimustratu una volta di più chì ùn ci hè fine à stu male. Sapemu chì, cum'è noi, cum'è l'urganisazione d'Istanbul, hà datu Istanbul à u populu per crede, travagliendu, prutegge l'urne è i voti u 31 di marzu è u 23 di ghjugnu, lutteremu inseme cù a stessa fede contru à sti mali è solu in Istanbul. "Ùn dicu micca cusì, daremu à a Turchia un respiru", disse.

İMAMOĞLU: "QUA GENTI DICIRÀ: "Si pò fà ancu questu?""

Esprimendu a so satisfaczione per a visita di supportu fatta à ellu da i so cumpagni pulitichi, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, esse inseme in tali mumenti hè assai più preziosu. "Inveci ch'ella sia faccia a faccia o fisicamente, sapemu digià cumu ci sentimu, cumu ci sustenemu spiritualmente in i mumenti chì simu sottumessi à questa illegalità o inghjustizia ancu quandu ùn simu micca inseme, è cumu incuraghjemu ognunu. altru cù e nostre attività in i nostri spazii di travagliu ", disse.

"Chjamu à i membri di u partitu AK cun un altu sensu di cuscenza, di moralità è di ghjustizia: hè u tempu di parlà"

Dichjarà chì ellu sà chì ci sò persone cun un altu sensu di cuscenza, di moralità è di ghjustizia sottu i tetti di a Gran Assemblea Naziunale Turca è di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, İmamoğlu hà dettu:

"Soprattuttu s'ellu ci sò amici in l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul chì fighjanu questi prucessi è chì a cuscenza "picchia", chì a testa s'inchina, chì vanu in casa è mettenu a testa in e so mani è pensanu à sè stessu: "Puderà esse fattu?" , Credu chì ci sò, Hè ora di parlà. Ricurdaraghju à tutti l'hadith, "Quellu chì ferma in silenziu in a faccia di l'inghjustizia hè un diavulu mutu". S'è avemu una tale moralità è una tale cuscenza... Pò esse micca significativu di parlà in ogni prublema pulitica. Ma parlemu di Istanbul. Si parla di l'elezzioni di Istanbul. Parlemu di u presidente di stu Parlamentu. È si parla di u Merre chì hà ricevutu u più voti in a storia di sta cità. Duranti stu pirìudu di tempu, quelli chì dicenu "Perchè ùn aghju micca alzatu a voce, ùn anu micca parlatu?"... Pensu cusì : S'e aghju fattu una cosa cusì, mi vergognaraghju per u restu di a mo vita. . Perchè ci hè una rispunsabilità à pusà in questa sedia ".

SI RICORDA DI 3 FIDANI E MENDERS : SONU IN CORU DI A NAZIONE, QUELLI QUI HAN FATTU A DECISIONE SERÀ DISTRUTTI.

Sottulineendu chì micca tuttu hè pulitica è chì micca ogni modu hè permessu di vince puliticamenti, İmamoğlu hà dettu: "Questa sucità ùn accetta micca una tale moralità. Ùn hà micca fattu cusì in u passatu. Ùn ci farà micca da avà. Prima o dopu, a vergogna si sentia. I ghjovani impiccati in stu paese sò sempre in u core di a nazione. Ma quelli chì firmavanu sta decisione sò stati distrutti. E so famiglie anu ancu vergogna. O u Primu Ministru di un paese chì hè statu impiccatu in stu paese... Si ne parla sempre è si dispiace, ognunu china u capu. Ma quelli chì firmavanu sta decisione in quella corte sò stati distrutti. Dunque, ùn importa ciò chì u prublema hè, ùn resteraghju micca in silenziu contr'à l'illegalità, s'ellu hè in a vostra autorità, s'ellu hè in a vostra autorità, s'ellu vi tocca direttamente è direttamente, stà zittu contr'à l'illegalità ùn sarà mai, mai cunvene à u populu. di stu paese. "Varaghju più in là: parlu per e persone di fede, ùn hè micca adattatu ancu à l'individui di a nostra fede", disse.

"STU PAESE HA MILIONI DI POPPI CHE NON CONOSCENU OBSTACULI DAVANTI"

"Ci sò milioni di persone in questu paese chì ùn cunnosci micca ostaculi davanti à elli", disse İmamoğlu, aghjustendu: "Ci sò decine di milioni di persone chì anu prupostu sta iniziativa. È avemu una nazione cun alta cuscenza chì automaticamente, direttamente, almenu 75-80 per centu dicenu "Questa decisione hè sbagliata" à sta decisione chì avemu pigliatu. Ciò chì fate. À u livellu di u 10-12 per centu, pò esse alcune persone chì l'ambizione hà superatu a so ragione. Puderia esse. Ci hè. A so ambizione hè davanti à a so mente. Ci sò persone chì l'arroganza è a passione sò davanti à a so mente. Ma credemu in tutti i sentimenti sublimi di a nostra nazione. È una decisione chì ùn hè micca ricambiata in a cuscenza è a ghjustizia di a nazione hè, in ogni casu, nulla è nulla in a nostra cuscenza. Semu assai più speranti chè ieri. Semu lighe più forti chè ieri. Semu lighe più determinate chè ieri. Perchè u ghjornu chì venemu quì, facemu u nostru duvere cum'è s'è no andemu à piglià a nostra giacca è parte. Ùn hà micca travagliatu cum'è s'ellu avia da riempie e cose è lascià, cum'è certi persone. Piglieremu a nostra giacca è andemu. Dunque, ùn avemu micca un prublema cù questu locu ", disse.

"SIAmu VENTU PER AGGIUNGI U POTENZA, NON PER PIGLIA U POTENZA DA U SEDIU"

Enfatizendu chì sò persone chì sò venuti à aghjunghje u putere à u sediu, micca quelli chì guadagnanu u putere da u sediu, İmamoğlu hà dettu: "Ùn rinunceremu mai à questu. Semu determinati. Di sicuru, quì, a so famiglia, a so famiglia pulitica, hè a surgente da a quale si trava u più grande putere. Vogliu ringrazià di tuttu u nostru presidente per u calore profondu chì hà dimustratu durante a nostra ultima riunione in Ankara. È avè voi cun noi oghje hè, sicuru, assai preziosu per mè. Semu inseme. Semu sempre inseme. Seremu sempre inseme. In particulare quì, quandu avemu scontru cù u nostru populu, sia u marcuri sera quandu a decisione hè stata presa, è u ghjornu dopu, quandu avemu scontru cù a nostra nazione, cù quella folla, sohbet "Questa grande riunione chì avemu avutu è u fattu chì u nostru presidente è a Tavola di Sei ci anu abbracciatu cun entusiasmu è chì i dirigenti anu cuntribuitu à noi m'hà fattu assai felice", disse. Esprimendu a so gratitudine à tutti i pulitici chì anu manifestatu u so sustegnu à ellu, fora di a Table of Six, İmamoğlu hà dettu: "Per quessa, cù un grande cunsensu è a forte postura di l'uppusizione, speremu chì lasciemu sta mente in u prufundità di a storia. da a mente di u nostru paese è guardà avanti à un futuru luminoso è luminoso. Fighjemu un futuru forte. Ricurdativi chì simu più forti chè ieri. "Ricurdativi chì simu più rispettati è accettati chè ieri", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*