11 Sindaci Metropolitani di CHP si sò riuniti in Konya

U sindaco metropolitanu di CHP hà riunitu in Konya
11 Sindaci Metropolitani di CHP si sò riuniti in Konya

11 Sindaci Metropolitani di CHP si sò riuniti in Konya ospitati da IMM. Visità a Tomba di Mevlana cù i so sposi, i Presidenti scontranu cun un intensu interessu da i citadini.

11 Sindaci Metropolitani di CHP anu purtatu a so riunione tradiziunale à Konya ospitata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB). A prima tappa in a cità di i Presidenti è i so sposi, chì scontranu l'interessu intensu di i citadini in Konya, era u Museu Mevlana è a Tomba in u distrittu di Karatay. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è a so moglia, Dr. Inseme cù Dilek İmamoğlu, hà visitatu u mausoleu è u museu, di novu sottu à l'interessu intensu di i citadini. Facendu valutazioni nantu à a riunione di Konya à l'uscita di u Museu Mevlana, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda, accumpagnatu da u presidente provinciale di Konya CHP Barış Bektaş è u presidente provinciale di Konya Party IYI Mazhar Peker.

"Avemu tenutu i nostri scontri in diverse cità d'Anatolia è di Trakia"

Dicendu: "Semu l'invitati di i nostri sindaci pruvinciali, inseme cù i nostri 11 sindaci metropolitani in Konya", İmamoğlu hà dettu, "Avemu una altra bella riunione. Dapoi u primu mumentu chì avemu pigliatu u so postu, avemu avutu scambii assai boni è idee preziose cù tutti i nostri merri in nome di u nostru paese è di e cità. Semu avà inseme cù u nostru caru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Tekirdağ. Ma i mo altri amichi sò avà scontru cù i nostri compatrioti è i citadini in diverse parti di Konya, cù u prugramma fattu da i nostri presidenti. Sapemu chì serà assai efficace. Quandu i nostri ultimi ospiti è riunioni fisiche sò finiti, avemu decisu, in cunsultazione cù u nostru presidente, chì duvemu fà questu in diverse cità di Anatolia è Tracia. Avemu fattu u primu passu in Konya. Da avà, continueremu à fà questu in altre cità di u nostru paese ogni volta chì avemu l'uppurtunità ".

"Che DIO PROTEGE U NOSTRE PAESE DA E DECISIONI DI POPPI SENZA GIUSTIZIA, CUSCENZA E VIRTU"

Dicendu: "Hè di sicuru assai preziosu per mè sperimentà stu bellu mumentu in Konya", İmamoğlu hà dettu:

"In presenza di Mevlana, avemu dettu e nostre preghiere. Di sicuru, e nostre preghiere eranu per u paese. Era per i zitelli di u paese, per i zitelli di sta bella terra. Per i nostri figlioli, per i nostri ghjovani, per e nostre famiglie. In particulare per l'avvene di i nostri zitelli è di i nostri ghjovani, per chì u nostru paese ghjunghje à u locu chì si merita, è di sicuru, chì Allah ci dessi forza. Di sicuru, prighemu ancu in stu sensu. Di sicuru, avemu pricatu in particulare per i diritti, a lege è a ghjustizia. Chì Allah prutege u nostru paese da e persone chì mancanu di ghjustizia, di cuscenza è di virtù. Prutegge quelli persone da e so decisioni. Chì ogni capu sia virtutu. Ch'ellu facia ogni manager egualitariu, ch'ellu veda u so populu cù uguali ochji. Queste belle preghiere, in my opinion, sò i simboli di a tolleranza, chì tuttu ciò chì hè creatu in u mondu sanu hè uguali è chì tuttu ciò chì hè creatu deve esse amatu per via di u Creatore, forse sti sentimenti seranu risposti in a presenza di Mevlana, unu. di e lingue è di i cori chì u spiega megliu. Da quì, sparghjeremu in e nostre pruvince cù grandi energie. Cù energie più altu, continueremu à riparà ciò chì hè andatu male, è cuntinuemu à fà e cose boni megliu. Konya ci porterà a furtuna. Mi sentu digià. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*