Cina elimina a quarantena l'8 di ghjennaghju

Gin elimina l'applicazione di quarantena in ghjennaghju
Cina elimina a quarantena l'8 di ghjennaghju

Classificatu cum'è una malatia trasmissibile di categuria B, COVID-19 hè statu sottumessu à misure di prevenzione è di cuntrollu per a malatia trasmissibile di classe A per 3 anni in Cina. Tuttavia, l'autorità pubbliche anu decisu di rilassà e misure. In una dichjarazione publicata da u Meccanismu di Prevenzione è Controlu Cunghjuntu COVID-19 di u Cunsigliu di Statu di a Cina, hè statu nutatu chì da l'8 di ghjennaghju di u 2023, u requisitu di quarantena per l'arrivati ​​internaziunali serà alzatu.

In a dichjarazione, i passageri chì viaghjanu in Cina devenu avè una prova di l'acidu nucleicu in 48 ore prima di imbarcà in l'aviò, quelli chì anu un risultatu negativu ponu vene in Cina, è quelli chì anu un risultatu pusitivu ponu vulà in Cina dopu chì e so teste diventanu negative. I screenings di l'acidu nucleicu è a quarantena di massa ponu esse annullati dopu l'arrivu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i passageri chì venenu in Cina da l'esteru ùn anu micca bisognu di dumandà un codice di salute à l'ambasciate o cunsulati di a Cina, è u risultatu di a prova deve esse aghjuntu à a carta di dichjarazione di salute.

A dichjarazione hà ancu dichjaratu chì e facilità di visa cum'è u cummerciu, l'educazione à l'esteru, e visite di famiglia seranu furnite per i stranieri chì venenu in Cina, l'entrata è l'uscita di i passageri seranu riavviate gradualmente in i porti marittimi è terrestri, è u viaghju internaziunale di i citadini chinesi continuarà in un modu. L'attenzione hè stata attirata in modu regulare in u scopu di a situazione epidemica internaziunale è a capacità di serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*