A fabbricazione di tè cinese entra in a lista di l'UNESCO

A preparazione di tè di gin entra in a lista di l'UNESCO
A fabbricazione di tè cinese entra in a lista di l'UNESCO

Tecniche tradiziunali di trasfurmazioni di tè è pratiche suciali assuciate in Cina sò state aghjunte à a Lista Rapprisentativa di l'UNESCO di u Patrimoniu Culturale Immateriale di l'Umanità u 29 di nuvembre. U tè, chì hà affascinatu è incantatu u mondu per millaie d'anni, hè statu finalmente ricunnisciutu in u mondu cum'è un tesoru culturale cumuni di l'umanità.

Stu statutu hè statu cuncessu da u Cumitatu Interguvernamental per a Prutezzione di u Patrimoniu Culturale Immateriale tenutu in Rabat, Maroccu. A gestione di e piantazioni di tè hè custituita da cunniscenze, cumpetenze è pratiche ligati à a cullizzioni di foglie di tè è à a trasfurmazioni, beie è sparte di tè.

Sicondu l'UNESCO, e tecniche tradiziunali di trasfurmazioni di tè in Cina sò strettamente ligati à a situazione geografica è à l'ambiente naturale. I tecnichi sò principarmenti truvati in e pruvince di Zhejiang, Jiangsu, Jiangxi, Hunan, Anhui, Hubei, Henan, Shaanxi, Yunnan, Guizhou, Sichuan, Fujian è Guangdong, è in a Regione Autonoma Guangxi Zhuang. Tuttavia, i pratichi suciali cunnessi sò spargugliati in tuttu u paese è sò spartuti da parechji gruppi etnici.

fonte di tè in Cina

L'arbulu di tè hè urigginatu in Cina circa 70 o 80 milioni d'anni fà, ma a scuperta è a valutazione di u tè data solu da 4 à 5 mila anni fà. Sicondu i registri scritti, 3 3 anni fà, u guvernu lucale in a pruvincia di Sichuan oghje hà sceltu u tè di a regione cum'è un rigalu per esse presentatu à u rè. In cunsiquenza, almenu XNUMX mila anni fà, i pianti di tè cuminciaru à cultivà è u tè trasfurmatu in Cina. Finu a ora, ùn sò micca scuperti simili o registri sò stati truvati in altri paesi di u mondu. Dunque, a Cina hè u primu paese in u mondu à trasfurmà è beie tè.

L'arburi di tè più antichi è abbundanti in Cina si trovanu in e pruvince di Yunnan, Guizhou, Sichuan è Hubei in a parti sud-occidentale di u paese è in a Regione Autonoma Guangxi Zhuang. In u 1961, un arbulu di tè salvaticu cù una altezza di 32,12 metri è un diametru di troncu di 2,9 metri hè statu scupertu nantu à una muntagna in Yunnan, l'arburu hè 1700 anni. Dui arburi di tè di 2 è 800 anni sò stati truvati in dui altri cunti di u statu. Questi arburi di tè sò sottu prutezzione oghje. Hè dichjaratu chì a patria di l'arburi di tè in Cina hè in a regione Xishuangbanna di a pruvincia di Yunnan.

Scuperta è valutazione di tè cù 100 degustazioni di erbe di Shennong

Sicondu u cuntu in u libru Shennong's Medicinal Herbs from the Warring States (476 BC - 221 BC) period, Shennong hà avutu tastatu 100 tipi di erbe è hè statu avvelenatu un totale di 72 volte, ma si purificò da u velenu cù tè.

Shennong era a persona chì hà inventatu l'agricultura è a medicina 5 anni fà. Per allevà a soffrenza di a ghjente, Shennong hà tastatu centinaie di erbe è hà pruvatu à truvà erbe chì puderanu curà e malatie. Un ghjornu, dopu chì Shennong hà tastatu 72 tipi di erbe velenose, i veleni s'accumulavanu in u so stomacu, era cum'è s'ellu una fiamma avia brusgiatu in u so corpu. Incapace di suppurtà, Shennong dorme sottu à un arbre. Intantu, un ventu soffiava è una foglia cascò da l'arburu in bocca. Un profumu assai simplice è dolce hà fattu chì Shennong si senti à l'aise. Shennong hà subitu subitu uni pochi di foglie più in bocca è u velenu in u so corpu hè sparitu. Cuncludendu chì sti foglie sò boni per parechje malatie, Shennong hà chjamatu u tè di foglie. Shennong hà introduttu foglie di tè à e persone è hà salvatu a ghjente da diverse epidemie.

Un cimiteru di 2100 anni hè statu scupertu in Changsha, a cità cintrali di a pruvincia di Hunan. U tè hè trà l'articuli intarrati in questa tomba. Trà i numerosi articuli di a dinastia Tang (618-907) scuperti in u Tempiu di Famen in Fufeng County, a pruvincia di Shaanxi, ci sò set di tè d'oru è d'argentu è articuli di tè. Quessi sò stati mantinuti sottu terra per 1100 anni.

Un situ sacru buddista durante e dinastie Tang è Song (960-1279), u Tempiu Guoqing è u Tempiu Jinshan sò i culli di a cultura di tè, a fabbricazione è a cerimonia buddista di tè. Duranti a dinastia Tang, un prete di u Giappone hà tornatu in Giappone dopu avè amparatu u Buddhismu è a cerimonia di tè in u Tempiu Guoqing in a Pruvincia di Saicho Zhejiang, pigliendu sementi di tè cun ellu è cuntribuiscenu à l'intruduzioni di tè in Giappone. Questu avvenimentu hè descrittu nantu à una lastra di petra in u tempiu. Un altru monacu giapponese hà introduttu stu metudu buddista di bere tè in Giappone dopu avè amparatu nantu à a festa di tè in u Tempiu Jinshan, è hà pigliatu a prima forma di a ceremonia di tè giapponese d'oghje.

Cerimonia di tè

茶道 (Cha Dao), sti dui caratteri chinesi chì descrizanu a manera di sperimentà l'incantu di u tè, hè ancu un arte di vita nantu à a birra è u tè, un protokollu di vita in quale u tè ghjoca un rolu di mediatore. Cha Dao hè una ceremonia armoniosa chì hà da scopu di rinfurzà l'amicizia trà e persone, per fà u tè, fighjendu a bella forma di tè, annusendu, beie, abbellisce u core di e persone è introducendu virtù tradiziunali. Hè traduttu cum'è Cerimonia di tè in inglese.

In fatti, se u tè hè bonu o micca dipende da e persone.

A ghjente ordinaria in a campagna o in a cità hà vistu u tè cum'è una merce ordinaria è l'anu beie per più di mille anni. In più di e so funzioni di sveglià a ghjente è di caccià u grassu da u so corpu, u tè hè un locu induve a ghjente si sente sola, sohbet Hè qualchissia chì l'accumpagna quand'ellu va in viaghju. Ùn dà micca una risposta nantu à a so peculiarità, solu si senti cum'è un cumpagnu inseparabile in a so vita. Questu hè un tipu di Cha Dao.

Prima di l'anni 1950, era difficiule per e famiglie ordinarie in Pechino, a capitale di a Cina, per ottene una certa quantità di tè di marca famosa da i buttreghi di tè. Per questu mutivu, i pacchetti di picculi porzioni sò generalmente pruposti in i buttreghi, 3 pacchetti di tè di 10 grammi per minutu sò stati preparati. Questi pacchetti seranu sempre assai belli, perchè a ghjente di Pechino hà datu una grande impurtanza à l'apparenza esterna di e merchenzie.

Landscape with tea, travel with tea, pinsatu di filusufìa cù tè crea una bella pittura. U locu d'urighjini di u famosu tè avarà sicuramente belle vedute. Per esempiu, u West Lake Longjing Stream cresce in l'attrazione turistica di a cità di Hangzhou, chì hè cunsiderata una di e più belle cità in Cina. Oghje, i prugrammi di viaghju di u tè chì si fusione cù a cultura di u tè attraenu l'attenzione di parechje persone. Ingressu in u campu di tè, participà à a riunione di tè, fighjendu a prucedura di trasfurmazioni di tè, tastà u tè, poi pigliate, è ancu guardà u paisaghju, presenta un stile di cunsumu chì piace à i cunsumatori.

Oghje, ci sò innumerevoli teahouses in tutta a Cina. U livellu di cunsumu di certi lochi hè assai più caru cà i bars è i ristoranti, ma attrae a ghjente. Forse questu hè l'incantu di Cha Dao. E persone chì vanu à a casa di tè, più cuntattu, sohbet è scambia idee. In cunfrontu cù questu, quelli chì vanu à u bar prestanu più attenzione à e bevande, a marca di a bevanda hè impurtante per elli, pruvate à beie finu à ch'elli s'imbriavanu. A dichjarazione di un scrittore cinese chì a bevanda hè romantica è u tè hè classicu rapprisenta a vista di a maiò parte di a ghjente.

In generale, e persone cù u nivellu di cunsumu, u livellu di l'educazione è a psiculugia di piacè anu diverse idee nantu à a ceremonia di tè.

Buddhismu cù tè

Buddhismu aC. Hè statu introduttu in Cina attraversu e Regioni Occidentali dopu esse stabilitu in Nepal trà l'anni 6 è 5. Tuttavia, a diffusione di u Buddhismu era in i primi anni di a Dinastia Han Orientale (25-220). U Buddhismu è l'ecunumia di u tempiu anu fattu grandi passi quandu u Sui (581-618) è Tang, soprattuttu durante l'ascesa di a dinastia Tang, sò ghjunti in prima. Ci hè un rumore assai cumuni in a storia cinese; U tè hè diventatu di moda in a dinastia Tang è populari in a dinastia Song.

Duranti a dinastia Tang, u tè hè diventatu di moda nantu à a basa di u sviluppu di u Buddhismu, in particulare a scola Zen. U Tempiu Linyan nantu à u Monti Tai era a sede di a scola Zen. I preti quì amparavanu i classici ghjornu è notte, ma solu u tè era permessu perchè era pruibitu di manghjà in a dopu meziornu. À u tempu, a ghjente urdinaria hà cuminciatu à imità sta pratica è beie tè, è emerge una nova moda.

Zen significa di rettificà o di pensà tranquillamente. Pensendu tranquillamente cù l'ochji chjusi rende facilmente a sonnolenza, cusì in a pratica Zen hè permessu di beie tè. Cù u rinascimentu di a scola Zen in u nordu di a Cina, u tè hè diventatu populari in a parti sittintriunali, chì hà incuraghjitu a pruduzzione di tè in a parti miridiunali di a Cina è u sviluppu di l'industria di tè in tuttu u paese.

A spiegazione sopra ùn hè micca in u sensu chì u tè hè assuciatu solu cù u Buddhismu durante u periodu Kaiyuan (713-741) di u Tang. In fatti, in i dinastii prima, u tè era a bevanda più spessu usata da i preti in u travagliu di automigliora. Stu fattu hè prisentatu in libri cum'è The Tea Classic di Tea Genius Lu Yu.

Perchè ogni scola di u Buddhismu attribuisce una grande impurtanza à u tè, una sala di tè hè stata stallata in ogni grande tempiu per accoglie invitati preziosi, è certi strumenti anu ancu chjamatu u tè. U tamburinu in l'angulu nord-ovest di un tempiu chì normalment avia dui tamburi era chjamatu Tamburinu di tè.

A patria di u tè hè a Cina, induve e tecniche di cultivazione è di trasfurmazioni di tè è pratiche di bere in altre parti di u mondu venenu direttamente o indirettamente da a Cina, cù u Buddhismu chì hà una grande influenza in questu prucessu.

Perchè u tè hà una relazione cusì stretta cù u Buddhismu, u tè era largamente cultivatu in i tempii in u sudu di a Cina dopu à u periodu mediu di a dinastia Tang, cù ogni prete beie. Numerosi registri storichi nantu à u tè sò stati lasciati. Sicondu un recordu, u tè era bevutu da l'alba à mezanotte in i tempii durante l'annu durante a dinastia Tang. À u tempu, i Cinesi ùn pudianu più rinunzià à u tè mentre si rilassanu in u ristorante, in u locu frescu, scrivendu puesia è ghjucanu à scacchi.

I tempii buddisti sò stati un centru per a produzzione, a ricerca è a prumuzione di tè. Di sicuru, in ogni tempiu chì pussede una certa quantità di terra, i preti d'altu rangu ùn sò micca obligati di participà à l'attività di produzzione, per quessa, ci hè u tempu di cullà u tè, di u tè, è di prumove in scriviri poesia. Hè per quessa chì ci hè un rumore in a storia chinesa chì "U famosu tipu di tè vene da u famosu tempiu". Per esempiu, Huangshan Maofeng cresce in l'area induve i tempii 3 sò situati in a muntagna Huangshan.

U tè hè cusì impurtante chì a ghjente in parechje parte di a Cina hà storicamente chjamatu tè di bere "ùn manghja micca tè".

Tipi di tè

U tipu più populari di tè hè u tè verde.

I foglie di tè verde raccolti sò sottumessi à l'eliminazione di l'oxidase da a temperatura alta, in più di u culore verde di e foglie hè cunsirvatu. Allora, dopu à u rollu è siccatu, diventa tè verde. U tè ottenutu da a rimozione di steam oxidase hè u tipu più anticu di tè. Per d 'altra banda, u tè ottenutu da a gestione di cava hè u tipu più cumuni di tè verde cù a più alta pruduzzione.

E materie prime di tè Rossu sò listessi cum'è quelli di tè verde, ma ùn hè micca applicata a rimozione di l'oxidase à alta temperatura. Invece, dopu à e tappe di mantene à a temperatura normale, u rolling è a fermentazione, i foglie sò rossi, seguitu da l'asciugatura di u focu è u Tè Rossu hè ottenutu. Un tipu di Tè Rossu in a pruvincia di Fujian hà un profumu di pinu perchè u legnu di pinu hè brusgiatu durante a tappa di secca. Stu tipu di tè hè in dumanda in tutta a Cina oghje.

Wulong Tea hè un tè semi-fermentatu. Dopu chì e foglie di stu tè sò prudutte, ci hè un culore rossu è verde nantu à elli, in solitu a mità di a foglia hè verde è a punta hè rossa. Wulong hè apprezzatu da l'amatori di tè in Hong Kong, Macao è l'Asia Sudueste perchè hè una fragranza fiurali naturali. U tè Wulong più famosu si trova in e cità Chong'an è Anxi di a pruvincia di Fujian è a regione di Taiwan.

U tè biancu hè un tipu di tè ottenutu dopu un prucessu di fermentazione ligera. Per a fabricazione di stu tè, foglie cù capelli bianchi fini sò selezziunati. Dopu l'asciugatura, i capelli fini bianchi nantu à e foglie sò sempre cunservati, da quì u nome White Tea. U gustu di stu tè hè dolce.

In Cina, ci sò ancu tipi di tè, cum'è tè giallu, tè neru, tè di fiori, tè di frutta, tè medicinali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*