Cina per riduce a dipendenza straniera in energia cù fonti d'energia offshore

Cina riducerà a dipendenza straniera in l'energia cù fonti d'energia offshore
Cina per riduce a dipendenza straniera in energia cù fonti d'energia offshore

A Cina hà u scopu di riduce a so dipendenza da l'impurtazioni di l'energia, cuntinuendu à aumentà i so investimenti per sviluppà risorse energetiche cum'è u petroliu offshore è u gasu naturale. Sicondu i dati, l'usu di e risorse energetiche offshore in Cina questu annu rapprisentanu circa a mità di l'aumentu di a produzzione di petroliu è u 13 per centu di l'aumentu di a produzzione di gas naturale.

Dati publicati da u China National Offshore Oil Corporation (CNOOC) Institute of Energy Economics hà dimustratu chì l'usu di l'energia offshore in Cina hà righjuntu un livellu record quist'annu. A pruduzzione offshore di u petroliu crudu di a Cina hè prevista per aumentà da 7 per centu à 58 milioni 600 mila tunnillati, è questu aumentu hè previstu per cuntà più di 50 per centu di l'aumentu tutale di a produzzione di petroliu crudu.

Per d 'altra banda, hè stimatu chì a produzzione di gas naturale offshore di a Cina supererà 8,6 miliardi 21 milioni di metri cubi, cù un incrementu di 600 per centu paragunatu à l'annu passatu, è questu aumentu custituiscenu circa 13 per centu di l'aumentu tutale di a produzzione di gas naturale. .

L'istitutu hà ancu enfatizatu chì a produzzione di petroliu offshore di u paese hè prevista di più di 2023 milioni di tunnellate in 60, è chì a so pruduzzione di gas naturale offshore hè prevista di più di 23 miliardi di metri cubi. Wang Zhen, presidente di l'Istitutu CNOOC di l'Ecunumia di l'Energia, hà dichjaratu chì un grande avanzu hè statu fattu in questu campu cù 7 novi scuperte offshore di petroliu è gasu naturali fatti in Cina questu annu.

Li Ziyue, un analista di BloombergNEF, hà dettu chì crede chì a produzzione di petroliu è gasu naturale offshore di a Cina continuarà à aumentà in u periodu 2022-2024, aghjustendu chì l'ingaghjamentu di a Cina per aumentà l'investimenti di fabricazione ghjucà un rolu criticu in quantu à l'energia di u paese. sicurità.

"A produzzione di energia eolica offshore hè in crescita"

Sicondu l'istitutu, a dependenza di a Cina nantu à l'impurtazioni di petroliu crudu è di gasu naturale calarà più quist'annu. A produzzione di petroliu crudu di u paese hè prevista per ghjunghje à 205 milioni di tunnellate quist'annu, superendu u livellu di 2016 milioni di tunnellate per a prima volta da u 200. Hè stimatu chì a pruduzzione di gas naturale aumenterà da 6,5 ​​per centu paragunatu à l'annu passatu, righjunghjendu 221 miliardi 100 milioni di metri cubi.

Sicondu i dati ufficiali, a dependenza di u paese da l'impurtazioni di petroliu crudu hè diminuita da 2020 per centu in 73,6 à 2021 per centu in 72, diminuendu per a prima volta in l'ultimi 20 anni. U presidente di CNOOC Wang hà dettu chì a produzzione di petroliu è di gas naturale di a cumpagnia aumenterà di più di 2022 per centu annu in u periodu 2024-6.

Apuntendu chì a cumpagnia fucalizza nantu à l'aumentu di a so capacità di pruduzzione di petroliu è di gasu naturale è di almacenamentu, Wang hà dettu: "Avemu focu annantu à capisce megliu tecnulugii avanzati per sustene a sicurità energetica di a Cina è riduce a so dipendenza da fonti energetiche straniere".

Per d 'altra banda, a capacità installata di l'energia eolica offshore di a Cina righjunghji 32 milioni 500 mila kilowatt à a fine di l'annu. Stu numeru currisponde à circa a mità di u totale di u mondu. Sicondu e previsioni, a parte di l'energia eolica offshore in u cunsumu di l'electricità in e zone costiere di a Cina aumenterà à u 2050 per centu da u 20.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*