L'onda di Covid in Cina puderia causà una nova variante di coronavirus

L'onda di Covid in Jin pò causà una nova variante di coronavirus
L'onda di Covid in Cina puderia causà una nova variante di coronavirus

I scientisti sò preoccupati chì l'onda di coronavirus severa in Cina pò purtà à un novu mutante. À a quistione di se l'onda di Covid-19 in Cina pruvucarà un novu mutante di coronavirus in u mondu, i scientisti anu dettu chì ùn cunnosci micca a risposta; in ogni modu, anu dichjaratu ch'elli eranu preoccupati per una variante pussibuli.

Quasi 250 milioni di persone in Cina puderanu avè cuntrattu Covid-20 in i primi 19 ghjorni di dicembre, secondu a stima di i principali funzionari sanitari di u paese, Bloomberg News è Financial Times anu riportatu u venneri.

Per d 'altra banda, a Cummissione Naziunale di Salute hà annunziatu u 20 di dicembre chì sò stati introdotti novi standard per mantene e statistiche Covid-19. Per quessa, hè statu informatu chì da avà, solu i morti causati da a pulmonite è l'insufficienza respiratoria per via di u virus seranu registrati, è quelli chì anu persu a so vita da cumplicazioni cum'è malatie croniche o attacchi di cori, ancu s'è u test Covid-19 hè pusitivu. , ùn serà micca inclusu in e statistiche.

"A PUBULAZIONE DI CINA hè GRANDE, MA HA UNA IMMUNITÀ LIMITATA"

Sicondu a nutizia in l'AP, puderia esse a variante Omicron in circulazione attualmente, una cumminazione di ceppi o una variante completamente diversa.

Un specialistu di malatie infettive in l'Università Johns Hopkins, Dr. Stuart Campbell Ray hà dettu: "A Cina hà una pupulazione assai grande ma immunità limitata. "Questu pare un paràmetru induve pudemu vede emerge una nova variante".

Ogni nova infezione offre una chance per u coronavirus di mutà, è u virus si sparghje rapidamente in Cina. U paese di 1,4 miliardi hà largamente abbandunatu a pulitica "zero Covid". Mentre chì i tassi di vaccinazione raportati in generale sò alti, i livelli di dosi di ricordu sò più bassi, in particulare trà e persone anziane. I vaccini nativi, invece, anu dimustratu menu efficaci contr'à i vaccini basati in mRNA contr'à infizzioni gravi. Parechje persone sò stati vaccinati più di un annu fà; Questu significa chì l'immunità hè ridutta è diventa un terrenu fertili per u virus per cambià.

I MAJOR WAVES OF INFECTION PORTANO NEW VARIANTS

Dr. "Quandu vedemu grandi ondate di infezioni, hè di solitu seguitatu da novi varianti", disse Ray.

Circa trè anni fà, a versione originale di u coronavirus si sparse da a Cina à u restu di u mondu è hè stata eventualmente rimpiazzata da a variante Delta, chì cuntinueghja a pesti u mondu oghje, seguita da Omicron è i so discendenti.

U travagliu nantu à i virus à l'Università Statale di Ohio, Dr. Shan-Lu Liu hà dettu chì parechje varianti esistenti di Omicron sò state identificate in Cina, cumpresu BF.7, chì hè estremamente abile à evade l'immunità è si crede chì guidà l'aumentu attuale.

CAUSÀ UNA MALADIA PIÙ GRAVE ?

I sperti anu dettu chì una populazione parzialmente immune cum'è a Cina mette una pressione speciale nantu à u virus per cambià. Ray hà paragunatu u virus à un pugile chì "impara à esquivà e cumpetenze è si adatta per superà".

Un grande scunnisciutu hè se una nova variante pruvucarà una malatia più seria. L'esperti dicenu chì ùn ci hè nisuna ragione biologica per chì u virus diventerà più mite cù u tempu.

A VIOLENZA DI VIRUS ùn hè micca cambiatu

"A maiò parte di u rilassamentu chì avemu sperimentatu in parechje parte di u mondu in l'ultimi sei à 12 mesi hè dovutu à l'immunità accumulata, micca perchè u virus hà cambiatu in gravità, ma per via di a vaccinazione o l'infezione", disse Ray.

Recentemente, l'Organizazione Mondiale di a Salute hà manifestatu preoccupazione per i rapporti di malatie gravi in ​​Cina. Intornu à e cità di Baoding è Langfang fora di Pechino, l'uspitali sò stati sbulicati di letti di terapia intensiva è di i travagliadori sanitari mentre i casi gravi aumentanu.

Xu Wenbo di u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie hà dettu chì a Cina hà intenzione di monitorà i centri di virus intornu à trè ospedali di cità in ogni pruvincia, induve i campioni saranu presi da ambulatori chì sò assai malati è da tutti i pazienti chì mori ogni settimana.

"Ùn sapemu micca ciò chì succede, ma francamente, a pandemia ùn hè micca finita", hà dettu u virologu Jeremy Luban di l'Università di Massachusetts Medical School.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*