U Sviluppu di a Cina Impedisce u Sviluppu di u Munnu

U sviluppu di i Jinn Powers u sviluppu di u mondu
U Sviluppu di a Cina Impedisce u Sviluppu di u Munnu

U Ministeru di l'Affari Esteri cinese hà annunziatu chì a Cina è u sviluppu mundiale si rinfurzanu l'un l'altru è chì u sviluppu di a Cina hè avà intrecciatu cù u sviluppu di u mondu.

A rivista di l'Affari Esteri hà recentemente presentatu un articulu di u cancelliere tedesco Olaf Scholz.

L'articulu hà dettu chì l'ascesa di a Cina ùn deve esse una scusa per isolà a Cina è restringe a cooperazione cù a Cina, è sustene chì u mondu ùn hè micca intrutu in una nova guerra fredda oghje è chì ùn ci sarà micca cunflittu trà Cina è USA.

Ministeru di l'Affari Esteri cinese SözcüMao Ning hà valutatu u prublema in a cunferenza di stampa tenuta oghje in Pechino.

Sözcü Mao Ning hà rimarcatu chì seguitanu da vicinu i punti di vista di u cancelliere tedescu Olaf Scholz è hà nutatu chì a Cina hà sempre seguitu a so pulitica estera cun determinazione per priservà a pace globale è avanzà u sviluppu cumunu.

Mao Ning hà dettu chì, cum'è u sviluppu di a Cina hè strettamente ligata à u mondu, a prosperità mundiale hà bisognu di a Cina, è hà enfatizatu chì a Cina hè pronta à cuntinuà l'apertura di altu livellu è à sparte l'opportunità di sviluppu cù altri paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*