7 Cunsiglii per i mudelli di dorme in i zitelli

Cunsigliu per u mudellu di u sonnu di i zitelli
7 Cunsiglii per i mudelli di dorme in i zitelli

U psicologu specialista Tuğçe Yılmaz hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. A furmazione di u sonnu hè un sistema chì insegna à u zitellu à dorme indipindente. Da u 4 o 6 mese in avanti, cù l'addestramentu di u sonnu, i falsi associazioni di i zitelli cù u sonnu (succhiate à dorme, stannu à cullati, cullati nantu à a volta) sò eliminati è i zitelli amparanu à dorme indipindente.

In particulare oghje, hè assai faciule d'arrivà à l'infurmazioni, ma u più impurtante hè di ghjunghje à l'infurmazioni ghjusta.Ci hè assai infurmazione nantu à i prublemi di u sonnu in tutti i canali.

Mentre chì una parte di sta informazione hè curretta, una parte hè sfurtunatamenti infurmazione incorrecta, per quessa, i genitori anu ancu difficultà à ghjunghje à l'infurmazioni ghjusti è sò spessu preoccupati di l'accuratezza di l'infurmazioni chì anu ghjustu.

I cunsiglii chì avete bisognu di prevene sta contaminazione di l'infurmazioni è di furnisce u vostru zitellu cù un mudellu di sonnu in 7 passi;

1- RUTINA DI SORNU
Per creà una rutina di u sonnu, l'attività cum'è u bagnu, u massaggio, l'allattamentu, a flatulenza, a nanna o u cantu pò esse fattu à u stessu tempu è ordine ogni ghjornu.

2- CONDIZIONI FISICHE
E cundizioni fisiche sò assai impurtanti per dorme è mantene un sonnu di qualità. A temperatura di a stanza, l'umidità, a luce è un ambiente senza rumore sò fattori indispensabili per u sonnu, a temperatura di a stanza deve esse 21-22 gradi. Un ambiente completamente scuru hè u più sanu per u sonnu. Ma in certi prucessi, una piccula luce di notte pò esse usata. Hè impurtante per a sicurità di u sonnu chì ùn ci hè micca cuscini o oggetti simili in u lettu finu à l'età di 2 anni.

3. SLEEP INTERVALS
Unu di i punti più impurtanti chì duvemu attente quandu creanu u mudellu di u sonnu di u zitellu hè l'intervalli di u sonnu. L'intervalli di u sonnu varianu secondu i mesi di i zitelli. Hè assai impurtante di seguità i grafici di l'intervalli di u sonnu creati secondu i mesi, è ancu di osservà i signali di u sonnu di u zitellu (scratching di l'orechja, scratching d'occhi, focusing in un puntu, moodiness).

4. NUTRIZIONE
I zitelli anu da esse alimentati prima di andà à dorme, è duveranu chjappà cù u stomacu pienu. I zitelli chì piglianu un alimentu supplementu duveranu avè finitu i so pranzi 1 ora prima di dorme. I zitelli più vechji di 8 mesi (salvo chì u duttore ricumanda altrimenti) ùn anu micca bisognu di alimentazione di notte.

5. SLEEP REGULAR DAY
A cuntrariu di a credenza populari, una bona notte di sonnu assicura chì i zitelli anu una bona notte di sonnu. L'idea chì "durme di notte s'ellu hè stancu" hè una idea sbagliata. Imperisce a qualità di u sonnu.

6. SIGN IN A TUA CAMERA
U periodu più longu di mantene i zitelli in a stessa stanza cù i genitori deve esse 1 annu (contra u sindromu di a morte súbita di u zitellu). I zitelli chì dormenu in a so stanza dormenu assai megliu.

7. INSEGNATE A SORMI INDIPENDENTI
Se vulete chì i vostri figlioli dormenu di qualità, duvete insignà à dorme indipindente, mentre furnisce l'ordine. I zitelli chì ùn anu micca bisognu di supportu durante a transizione di u sonnu dorme bè è senza interruzzione durante u ghjornu è a notte. I zitelli supportati di dorme, invece, aspettanu u sustegnu per vultà à dorme in ogni ciculu di u sonnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*