U presidente Erdoğan: "Probabilmente annunceremu u salariu minimu dumani"

U presidente Erdogan hà assai prubabilmente annunzià u salariu minimu dumani
U presidente Erdoğan "Probabilmente annunceremu u salariu minimu dumani"

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, in u so discorsu à a riunione di u gruppu parlamentariu di u Partitu AK, hà dettu annantu à l'aumentu di u salariu minimu previstu da milioni di persone: "Probabilmente annunziemu u salariu minimu dumani".

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà parlatu à a riunione di u gruppu parlamentariu di u so partitu.

In quantu à l'aumentu di u salariu minimu, Erdogan hà dettu: "Spergu chì spieghemu u prublema di u salariu minimu dumane riunione cù u mo ministru oghje, è l'avemu da mette in traccia".

I punti salienti di u discorsu di Erdogan sò i seguenti:

"Precu à u mo Signore chì a nostra riunione di u gruppu serà benefica per u nostru paese, a nostra nazione è tutta l'umanità. Prima di principià e mo parolle, felicitu à l'Argentina, chì hà vintu a Copa Mondiale FIFA 2022 tenuta in Qatar. Felicita à l'amicu è a surella Qatar per u so accoltu successu di l'urganizazione di a tazza. Speremu di vede i ghjorni chì a nostra Squadra Naziunale porta stu trofeu in u nostru paese.

Vogliu bona furtuna à u bilanciu di l'annu 2023 di u guvernu cintrali, chì hè statu accettatu da a Gran Assemblea Naziunale Turca u venneri scorsu. I negoziati, chì cuminciaru cù a presentazione di u nostru Vicepresidente Fuat Oktay, durò 36 ghjorni à e cumissioni è 12 ghjorni à l'Assemblea Generale. In u risultatu, avemu purtatu un bilanciu di circa 4,4 trilioni di lire à u nostru paese cù una spesa di 3,8 trilioni di lire. Felicitate à tutti quelli chì anu cuntribuitu da e fasi iniziali di preparazione à a promulgazione di u bilanciu di i 100 anni di a nostra Republica.

Vogliu sprime a mo gratitùdine à ognunu di i deputati chì anu purtatu i negoziati cù una maturità demucratica, fora di qualchi apparizioni spiacevoli, durante i 12 ghjorni di sessione di l'Assemblea Generale.

I partiti di l'uppusizione chì mancavanu di visione, prugrammi è prughjetti cuntinueghjanu à dimustrà a so incompetenza durante queste riunioni. In fatti, quandu guardemu l'attitudine di l'uppusizione in i discussioni di u budgetu, ùn vedemu micca una mente chì face una cuntabilità di a successione di 100 anni di a nostra repubblica. Ùn pudemu micca vede un analisi chì valute l'uppurtunità di fronte à u nostru paese à a luce di l'evoluzione regiunale è glubale. Nè pudemu vede una visione per u secondu seculu di a nostra repubblica. Invece, avemu assistitu à i calculi di una mentalità chì ripete in permanenza a minzogna è a calunnia, a risposta à a quale hè stata data parechje volte. Ancu sta stampa sola hè abbastanza per pruvà quale hè preoccupatu per i prublemi di a nazione è quale hè trascinatu dopu à altri agende.

A nostra prumessa à a nostra nazione resta. In l'educazione, avemu custruitu 351 750 nuvelle aule à tutti i livelli, da a kindergarten à u liceu, hà numinatu 131 mila novi prufessori è hà lanciatu 850 novi università. Avemu aumentatu a capacità di lettu di i dormitori di l'istruzione superiore à XNUMX mila.

In u periodu à vene, purteremu più di i nostri citadini sottu u nostru paraplu di sustegnu suciale, secondu e cundizioni cambianti è i bisogni.

Cari fratelli è sorelle, avemu aumentatu a nostra lunghezza di strada divisa da 6 mila 100 chilometri à 29 mila chilometri, a nostra lunghezza di l'autostrada da 1714 chilometri à 3 mila 633 chilometri, a nostra lunghezza di u tunnel da 50 chilometri à 665 chilometri, è a nostra lunghezza di u nostru ponte è viaduct. da 311 chilometri à 739 chilometri. Avemu introduttu u nostru paese à e linee di treni d'alta velocità per a prima volta. Avemu implementatu prughjetti enormi in u mondu.

Avemu aumentatu a nostra putenza installata in energia più di 3 volte, à più di 103 mila megawatt, è hà aumentatu a nostra putenza installata in energia domestica è rinnuvevule à u 65 per centu sviluppendu rapidamente.

In u prossimu periodu, avemu da travaglià finu à eliminà cumplettamente a nostra dipendenza da l'energia straniera cù novi scuperte è investimenti chì offrenu u gasu naturale di u Mari Neru, a prima unità di a Centrale Nucleare Akkuyu, à i nostri citadini.

Avemu aumentatu u numeru di l'imprese in i zoni industriali urganizati da 11 mila à 56 mila, è l'impieghi in questi spazii da 415 mila à 2,3 milioni.

Avemu guadagnatu competitività glubale in parechji campi, in particulare in u settore di difesa. In u periodu à vene, rinforzaremu ancu a nostra industria per prumove a produzzione è l'esportazioni.

Attraversu TOKİ in a pianificazione urbana, avemu messu 1 milione 170 mila case à u serviziu di a nostra nazione cù a so infrastruttura, u paisaghju è e so strutture suciale. Avemu purtatu novi spazii di vita à e nostre cità cù i giardini di u populu. In u periodu à vene, continueremu à fà milioni di persone in casa è i pruprietarii di l'imprese è à preparà u nostru paese contr'à u cambiamentu climaticu cù a nostra campagna di 500 mila residenze, 1 milione di terreni residenziali è 50 mila posti di travagliu.

In l'agricultura, avemu aumentatu u pruduttu naziunale di stu settore da 37 miliardi di lire à circa 677 miliardi di lire. Avemu custruitu 716 novi dighe, 615 novi HEPP, 299 novi impianti di acqua potable, è 1614 novi impianti di irrigazione. Continueremu à sustene i nostri agricultori è aumentà a produzzione agricula in u periodu à vene.

Cari fratelli è soru, cù a visione di u Seculu di Turchia, simu determinati à mette successi assai più grande à a disposizione di a nostra nazione, cù u scopu di diventà unu di i primi 10 paesi in u mondu in u novu seculu di a nostra repubblica. .

Cridemu sinceramente chì u più grande legatu chì lasciaremu à e novi generazioni hè di fà a Turchia un paese di putere è assertività à u livellu glubale.

Videmu chì i prublemi chì nascenu per via di e riflessioni di e crisi glubale nantu à u nostru paese sò gradualmente attenuati. Mentre u mondu sanu hè affruntatu cù l'onda di crisa, avemu perseverantemente ghjuntu è ghjunghjemu i nostri scopi in a crescita di Turchia attraversu a produzzione è l'impieghi. Hè diventatu chjaru ogni ghjornu quantu era curretta sta decisione.

Avemu fattu grandi sforzi per eliminà e cause opportunistiche di l'inflazione elevata è l'altu costu di a vita fora di l'aumentu di i costi. Ùn pudemu micca permette chì l'aumentu di i travagliadori, di i funziunarii è di e pensioni da u principiu di l'annu si fusse per via di l'avidità di l'opportunisti. Ùn ci hè micca un ostaculu altru ch'è di riduzzione di a taxa di inflazione à i livelli chì avemu determinatu per u nostru paese per ghjunghje à i so miri. Speremu, seremu tistimone inseme chì l'inflazione scenderà in i mesi à vene. Vulemu fà di u 2023 u puntu di svolta di a nostra salvezza da u flagellu di u costu di a vita, frà altre gioie. Sta volta, ùn lasceremu nimu entre noi cù i sogni chì avemu avutu à posponà in u passatu.

Da u salariu minimu à l'accordu di ritirata, risolvemu l'altri temi nantu à a nostra agenda in pocu tempu. Probabilmente dumane, spiegheremu spiegà u prublema di u salariu minimu riunendu oghje cù u mo ministru è l'avemu messu in strada. Di listessa manera, continueremu à piglià passi per finalizà i prublemi in corso.

Comu sapete, avemu prisentatu una pruposta custituziunale à u parlamentu in l'ultime settimane. A pruposta di u CHP in quantu à u foulard hè stata trasfurmata in una disposizione custituziunale per chì Turchia ùn sia micca implicata in discussioni simili nantu à stu dirittu fundamentale. Avemu ancu aghjustatu una clausula à sta pruposta per prutege a nostra struttura di famiglia da l'attacchi di i currenti deviant globale. In questa occasione, averemu l'uppurtunità di discutiri a sincerità di quelli chì anu attaccatu a fede di a nostra nazione in quantu à a prutezzione di l'istituzione di a famiglia, basatu annantu à a tragedia di un zitellu chì era presuntamente maritatu à a ghjovana età. E discussioni in a tappa di a cumissioni è di l'assemblea generale di a nostra pruposta custituziunale serviranu cum'è un documentu di tornasole chì mostra a sincerità di tutti i partiti nantu à a demucrazia, i diritti è e libertà.

Lancemu constantemente novi pacchetti per rinfurzà stu aspettu di u 2022, in quale avemu fattu un prugressu significativu per trasfurmà e crisi glubale in opportunità. Infine, avemu spartutu cù u publicu a bona nutizia di un novu pacchettu di finanziamentu per u valore di 200 miliardi di lire per e nostre imprese, cù a garanzia di u Tesoru di 250 miliardi di lire. Mettendu in pratica stu sviluppu cù e nostre banche pubbliche, cuntinuemu à sustene i nostri cummercianti, artighjani, PMI è agricultori in u quadru di e so rispunsabilità priurità. L'interessu tutale di u prestitu di 600 miliardi di lire utilizatu da circa 56 mila agricultori hè pagatu da u statu.

À a fine di l'annu, crede chì Turchia chjuderà questu annu cù una crescita di 4-5 per centu.

Ùn lasciaremu micca i danni causati da quelli chì abusanu u prestitu low-cost ottenutu da u bancu cù u sacrifiziu di u statu.

Ricevemu nutizie di un novu prughjettu ogni ghjornu in l'industria di difesa. KIZILELMA, u nostru primu aviò di caccia senza pilotu, hà realizatu cù successu u so primu volu per stà in l'aria per 5 ore. Mentre avanzamu in questi prughjetti, l'incomodità di qualcunu drentu è fora aumenta.

Senza dubbitu, 2023 serà un annu assai fruttu per i nostri prughjetti di l'industria di difesa. Siccomu ci vulerà assai tempu per cuntà unu per unu, diceraghju solu chì in u 2023, implementeremu in realtà 25 prughjetti di l'industria di difesa diversi, ognunu di i quali hà una impurtanza sfarente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*