100 Artisti à i 100 anni di a Republica

Artista in l'annu di a Republica
100 Artisti à i 100 anni di a Republica

A Municipalità Metropolitana di Izmir ospita una mostra cù a participazione di 100 artisti per u 100 anniversariu di a fundazione di a Republica di Turchia. L'esposizione "Faces of the Face" in a Galeria d'Arte di Konak Metro riunisce l'opere di 50 artisti femine è 50 maschili di diverse cità di Turchia cù a ghjente di Izmir.

Cume a Municipalità Metropolitana di Izmir entra in u 100 anniversariu di a Republica, accoglie a mostra "Faces of the Face" in cuuperazione cù l'Unione Internaziunale di Artisti. L'inaugurazione di a mostra, chì presenta l'opere di 50 artisti femine è 50 maschili da diverse cità di Turchia in i campi di pittura, scultura, stampa, ceramica è fotografia, hè stata tenuta in Konak Metro Art Gallery. A mostra pò esse visitata finu à u 27 di ghjennaghju.

"L'arte hè di ughjettà"

Mustafa Özuslu, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà assistitu à a cerimonia d'apertura, hà dettu: "Se i ghjovani facenu arte in questa cità, se quelli zitelli dicenu "Esistemu" cù quellu focu artisticu in elli, allora stu paese ùn pò esse scunfittu. . Ùn hè mai scunfittu. Perchè i ghjovani veneranu. L'arte modella u nostru futuru. Piglieremu tutte e nostre forze da quì è purteremu in u futuru. L'arte deve esse in ogni locu. In a strada, in u metro... L'arte hè una obiezione.

"Tuttu hè bellu in Izmir"

U presidente di l'Unione Internaziunale di Artisti Levent Tanyeri hà dettu: "Izmir hè a cità luminosa di a mo bella cità nativa. I nostri stimati artisti, i nostri stimati maestri, chì aghjunghjenu luce à questa illuminazione. Tuttu ciò chì possu dì hè questu: Bona furtuna cun voi. Tuttu hè assai bellu in İzmir ", disse. L'artista Oğuz Demir, membru di l'Unione Internaziunale di l'Artisti, hè ancu u sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, per avè purtatu una galeria cusì bella in una metropoli in un mumentu chì tutte e galerie eranu chjuse. Tunç SoyerHà ringraziatu. Işılay Saygın I studienti di u Liceu di Belle Arti anu realizatu i travaglii preparati in a mostra.

A mostra pò esse visitata ogni ghjornu di a settimana in a Galeria d'Arte Metro Konak trà 09.00-18.00.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*