Hè assai impurtante di fà i veiculi ferroviari è l'equipaggiu domesticu è naziunale

A Custruzzione Naziunale è Naziunale di Veiculi Ferroviari è Equipaggiamenti hè assai impurtante
Hè assai impurtante di fà i veiculi ferroviari è l'equipaggiu domesticu è naziunale

"U Primu Motore di Disegnu Domesticu di Turchia", pruduciutu cum'è u risultatu di i sforzi eccezziunali di l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviaria TUBITAK (RUTE), chì hè statu stabilitu cù a cullaburazione di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è TUBITAK, hè statu presentatu.

U mutore di locomotiva "Ozgun Motor", u primu mutore cuncepitu è ​​pruduttu da zero in Turchia è licenziatu da TUBITAK, hè statu introduttu in una cerimonia à a quale hà assistitu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank è Direttore Generale di TCDD. Hasan Pezuk.

Parlendu à u "Lanciamentu di a Famiglia di Motori Originali di Serie 160", u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli sò entrati in un periodu d'investimentu basatu in ferrovia da avà, è chì facenu sforzi intensi per aumentà i nostri treni 8 à alta velocità. pruvince cunnesse à 52.

HÈ ASSOLUTAMENTE IMPORTANTE FÀ VEHICULI È EQUIPAMENTI DOMESTICI È NAZIUNALI

Nutendu chì a storia di e ferrovie in Turchia hè assai antica è chì a storia di e ferrovie principia in Turchia in l'anni 1850, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci hè una cultura ferroviaria di circa 167 anni. Karaismailoğlu hà dettu: "A ferrovia hè una parte di a nostra staleness" è hà dichjaratu chì anu u scopu di sviluppà è di sparghje u cunfortu di i treni d'alta velocità in Turchia. Ricordendu chì i piani maestri sò stati preparati, Karaismailoğlu hà nutatu chì u numeru di passageri trasportati nantu à a ferrovia, chì hè oghje 19.5 milioni, serà aumentatu à 270 milioni. Spieghendu chì 38 milioni di tunnellate di merchenzie sò stati trasportati nantu à e ferrovie l'annu passatu, è chì l'aumenteranu à 440 milioni di tunnellate cù l'investimenti da fà, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì: "Per via di l'espansione di e ferrovie, hè assai impurtante chì i veiculi è l'equipaggiu per esse operatu quì sò fatti in u locu è naziunale. In particulare in i metro in Istanbul, ci sò tutti i veiculi di metro di e marche ferroviarie di u mondu. Oghje, avemu abbandunatu livelli assai impurtanti in u settore ferroviariu. Producemu i veiculi chì useremu in a nostra Linea di Metro Gayrettepe-Airport, chì apremu prestu, in Ankara cù una tarifa di località di 60%. Di novu in questa linea, avemu realizatu qualcosa cum'è una rivoluzione. Avemu fattu un travagliu cumuna cù ASELSAN per a nostra signalazione domestica è naziunale. Studi di certificazione sò attualmente in corso. In listessu modu, u nostru settore privatu pruduce i veiculi di a nostra Linea di Metro Gebze-Darıca in Ankara. Avemu principiatu i nostri sforzi per fà u nostru signale lucale è naziunale, cum'è in Gayrettepe-Airport. Avemu ricevutu unu di i veiculi per esse usatu in a nostra linea di tram in Kayseri. I veiculi da esse aduprati in GAZİRAY seranu pruduciuti in Adapazarı. Hè sempre travagliatu nantu à questu. L'annu prossimu, i nostri veiculi domestici è naziunali cuminciaranu à travaglià in GAZİRAY.

Enfatizendu chì solu a necessità di Turchia hè di 2035 miliardi di dollari finu à u 17,5, Karaismailoğlu hà dettu: "Quandu cunsiderà i bisogni di i nostri vicini vicini in a geografia vicinu, ci hè un mercatu quì chì hè assai più di 17.5 miliardi di dollari. Per piglià una parte impurtante di stu mercatu, avemu da realizà stu mercatu inseme, da u dinamismu di e nostre istituzioni statali è di u settore privatu. Avemu da scuntrà stu bisognu da risorse naziunali naziunali. In questu travagliu ferroviariu chì facemu, avemu soprattuttu a Linea Gebze-Köseköy. Quì ancu u nostru travagliu cuntinueghja. U mutivu impurtante per menzionate queste opere quì hè chì e stazioni di TÜBİTAK è Bilişim Vadisi seranu nantu à sta linea. I prucessi di custruzzione cuntinueghjanu. Avemu ancu finisce e stazioni di a valle di l'informatica è di TUBITAK in un futuru vicinu. Dopu avè stallatu u sistema di signalazione, i nostri amichi chì travaglianu in a valle di l'informatica in TUBITAK cumincianu à prufittà di u cunfortu di u sistema ferroviariu ". hà fattu a so valutazione.

USEMU U MOTORE UNIQUE IN LOCOMOTIVE

Sottulineendu chì u Prughjettu di Motore Originale hè assai preziosu, Karaismailoğlu hà dettu: "Travagliemu cù TÜBİTAK Rute. Inseme cù i nostri culleghi in TUBITAK Rute è TCDD, avemu superatu una parte significativa di a nostra necessità di sti veiculi ferroviari in u settore ferroviariu, a so infrastruttura. Comu sapete, avemu intrutu in una tappa impurtante l'annu passatu cumminendu e forze di trè fabbriche ferroviarie impurtanti, Eskişehir Adapazarı è Sivas. Avà fabbricamu i nostri treni suburbani è i treni elettrici naziunali in Adapazarı, i nostri locomotive è i veiculi di l'equipaggiu di mantenimentu ferroviariu in Eskişehir, è scuntremu una parte assai impurtante di i nostri bisogni di vagoni in Sivas. A pruduzzione di u nostru trenu National Electric hè finita. À u mumentu, i test drives anu righjuntu 10 mila chilometri. A pruduzzione di u nostru secondu trenu hè stata finita. Da una banda, avemu ancu principiatu a nostra pruduzzioni di massa. Quandu queste certificazioni è test drives sò finite in i ghjorni à vene, cuminciaremu à vede u nostru trenu naziunale naziunale nantu à i nostri binari. U nostru trenu, chì hà da ghjunghje à una vitezza di 160 chilometri dopu, hè ancu per finisce u travagliu di cuncepimentu di u nostru trenu elettricu naziunale naziunale cù una vitezza di 225 chilometri. Dopu à u so primu prototipu, avemu da principià a nostra pruduzzioni di massa. U Motore Originale hè statu pruduttu cù 8 cilindri, ma l'infrastruttura di l'ingegneria hè stata pensata per risponde ancu à 12 è 16 cilindri. Cuminceremu à aduprà in i nostri veiculi ferroviari, in particulare in e nostre locomotive, ma serà un mutore ricercatu in l'industria navale è in i cantieri navali in i ghjorni à vene ".

Dopu à i discorsi, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u Ministru di i Trasporti è l'Infrastruttura Adil Karaismailoğlu, u Vice-Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, u Vice Governatore Kocaeli İsmail Gültekin, u Sindaco Metropolitanu Tahir Büyükakın, u Direttore Generale di TCDD Hasan PezükıTA, u presidente TÜBİTAK. . Dr. Hasan Mandal è u direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, hà iniziatu u mutore, chì hè stata lanciata pressu u buttone.

U prugramma hà finitu dopu à una sessione di foto di gruppu cù i circadori è ingegneri implicati in u prugettu.

Prughjettu unicu di sviluppu di u motore

U "Progettu di Sviluppu di Motore Originale" sustinutu in u scopu di u Programma 1007 di Presidenza di i Programmi di Supportu di Ricerca TÜBİTAK (ARDEB) hè statu realizatu in partenariatu cù TÜBİTAK RUTE, TÜRASAŞ, Università di Marmara è Ingegneria Insolita. Özgün Motor hè u primu mutore cuncepitu è ​​fabbricatu da zero in Turchia per a locomotiva, è chì i diritti di licenza sò in TÜBİTAK, vale à dì in Turchia. A Famiglia di Motori Originali di a Serie 160 in u campu di u trasportu ferroviariu hà a più alta putenza ottenuta da u voluminu di u mutore di 1 litru. U mutore di 160 cilindri di 8 cavalli, u primu pruduttu di u disignu di a famiglia di motori di serie 1200, chì i diritti di licenza appartenenu à TÜBİTAK, risponde à i limiti di emissioni stabiliti à una scala globale. U mutore originale, chì serà una suluzione in classi di putenza finu à 8 cavalli cù l'opzioni di famiglia di motori V12, V16 è V2700, pò esse facilmente utilizatu in locomotive, generatori è parechji "navi di superficia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*