Apertura di u Centru Tecnicu Tessili di Denizli

Denizli Technical Textile Center hè statu apertu
Apertura di u Centru Tecnicu Tessili di Denizli

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà apertu u Centru Tecnicu Tessili, chì hè statu implementatu in u scopu di u prugettu "Trasformazione à Tessili Tecnici in Denizli" cù u Programma di Settori Competitivi di u Ministeru, finanziatu in u quadru di a cooperazione finanziaria di l'Europa. Unione è a Republica di Turchia. U centru, stabilitu nantu à una superficie di mille metri quadrati, darà e cumpagnie l'uppurtunità di pruduce prototipi.

U Ministru Varank hà dichjaratu chì Turchia hè trà i primi 3 fornitori di l'Unione Europea in tessili è vestiti pronti è hà dettu: "Secunnu i dati aghjurnati annunziati recentemente, avemu battutu un altru record in tessili è hà sappiutu esportà 11 miliardi di dollari in a prima volta. 9,5 mesi ". disse.

SVILUPPU REGIONALE

In u so discorsu di apertura, u Ministru Varank hà spiegatu chì implementanu pulitiche orientate à dati in parechji spazii, da l'infrastrutture industriali pianificate à l'ambiente di l'affari è di l'investimentu, da l'ecosistema di R&D è tecnulugia à u sviluppu regiunale, è hà dettu: "Da una banda, mentre prova à dirigenu e nostre risorse naziunali à i zoni giusti usenduli in modu efficiente, da l'altra banda, avemu ancu benefiziu di fonti di finanziamentu internaziunale. disse.

41 PROJECTS, 2.5 MILIARDI DI CONTRIBUZIONE DI LIRA

Dichjarà chì u prugramma di i Settori Competitivi realizatu cù l'Unione Europea hè una di e principali fonti di finanziamentu, Varank hà dettu: "Cù stu prugramma, u primu periodu di quale avemu finitu in 2018 cù u tema di a cumpetitività regiunale, avemu aiutatu à stabilisce 262 novi. imprese è creanu un fondo di circa 10 miliardi di lire per l'usu di e PMI. In u nostru secondu mandatu, avemu stabilitu u focusu di u prugramma cum'è a cumpetitività è l'innuvazione, cù u scopu di aumentà u nostru putere in a cumpetizione globale cù prudutti innovatori. "Contribuiscemu circa 41 miliardi di lire à 2,5 prughjetti diffirenti durante stu periodu". disse.

TRASFORMAZIONE À TESSUTI TECNICU IN DENİZLİ

Dichjarà chì anu realizatu u Prughjettu Tecnicu di Trasformazione di Tessili, un prughjettu esemplariu chì si focalizeghja nantu à u settore tessili in Denizli, Varank hà dettu chì rinfurzà a capacità di l'infrastruttura è l'innuvazione di e PMI in parechje rubriche sottu u paraplu di u prugettu.

DA I SETTORI PRINCIPI

U Ministru Varank hà dichjaratu chì u risultatu più impurtante di u prughjettu era u centru apertu è hà enfatizatu chì u tessili hè unu di i settori principali di u paese in quantu à a so cuntribuzione à u redditu naziunale, a so parte in a produzzione industriale, l'impieghi è l'investimenti chì furnisce.

Frà i TOP 3 FORNITORI

Indicà chì Turchia hè trà i primi 3 fornitori di l'Unione Europea in tessili è vestiti pronti, Varank hà dettu: "Secunnu i dati aghjurnati annunziati recentemente, avemu battutu un altru record in tessili è hà sappiutu esporà 11 miliardi di dollari in u primu. 9,5 mesi ". disse.

PRONTI E VESTIMI

Dichjarà chì anu fattu investimenti significativi in ​​i campi di tessili, vestiti pronti è vestiti, Varank hà dettu: "Avemu supportatu e nostre cumpagnie per avanzà in questi campi. "À questu puntu, unu di i settori cù u più grande surplus di cummerciu esteru hè u settore di tessili, vestiti pronti è vestiti". disse.

INVESTIMU IN TECHNOLOGY

Dichjarà chì ùn guardanu micca i prublemi da una sola perspettiva, Varank hà dettu: "Semu un paese di 85 milioni. Di sicuru, investemu in tecnulugia. "Investimu in R&D, investimu in imprese à valore aghjuntu, ma avemu ancu da investisce in imprese intensive umane è creà impieghi". disse.

R&D E TECHNOLOGIA AVANZATA

U Ministru Varank hà dichjaratu chì u puntu ghjuntu hè un successu per a Turchia è hà dettu: "Avemu bisognu di piglià questu assai più luntanu è assicurà a sustenibilità. U numeru di i nostri cuncurrenti chì ponu pruduce prudutti innovatori è di qualità più altu cresce ghjornu per ghjornu. Inoltre, l'aspettattivi di l'utilizatori è di e marche glubale da i so prudutti sò in crescita. Avemu avà bisognu di andà un passu oltre a fabricazione di cuntrattu. "Per aumentà a nostra cumpetitività glubale, avemu bisognu di aghjunghje prudutti chì combinanu R&D è tecnulugia avanzata à a nostra cartera". disse.

160 BILLION DOLLAR EXPORT MARKET

Dichjarà chì i tessili tecnichi sò diventati u segmentu in più rapida crescita in u settore durante u periodu pandemicu, Varank hà nutatu chì u mercatu di tessili tecnichi hè previstu per esse un mercatu d'esportazione finu à 160 miliardi di dollari, cumprese i sottosettori.

IN U TOP 20

Varank hà dichjaratu chì a Turchia hè in u top 2021 in l'esportazioni di tessili tecnichi mundiali cù u so rendimentu di 2,4 miliardi di dollari in 20, è hà dettu: "Tuttavia, u nostru paese, chì hà a più grande capacità di produzzione di tessili è vestiti in Europa, hè diventatu avà più competitivu. in u campu di tessili tecnichi. " "Ùn hè micca una scelta, hè una necessità". disse.

SUPERFICIE DI MILLA METRI QUADRATI

U Ministru Varank hà nutatu chì grazia à u parcu di machini di punta in u Centru Tecnicu Tessile stabilitu in a Zona Industriale Organizzata di Denizli, cuntributi significativi seranu fatti à l'industriali, i pruduttori è i ricercatori di R&D, è chì u centru cun una zona chjusa di 1000 metri quadrati offre à e cumpagnie l'uppurtunità di pruduce prototipi.

APRIRÀ E PORTI DI NOVU MERCATI

Varank hà dettu: "I nostri PMI o imprenditori chì sò attualmente impegnati in a produzzione convenzionale puderanu pruduce i so prudutti di mostra da questa facilità senza incurrenu alti costi d'investimentu. Puderanu sviluppà idee di prudutti per l'usu in parechji settori diffirenti, cum'è l'automobile, l'aviazione, l'assistenza sanitaria è a custruzzione quì. Questi prudutti innovatori, chì i prototipi sò pruduciuti quì, dopu apre e porte di novi mercati cù a pruduzzioni di massa. Avemu dettu chì Denizli hè una di e cità locomotive di l'industria tessili, ma crede chì cù a trasfurmazioni chì hà da sperimentà in tessili tecnichi, Denizli serà u Messi di l'industria tessili è spergu chì guidà tutta a Turchia ". disse.

ATTIVITÀ DI CONSULENZA SERRANNO ANCHE REALIZZATE

Dichjarà chì l'analisi, l'attività di cunsulenza è di guida seranu realizate in u scopu di u prugettu, chì sustenenu cù un budgetu di circa 80 milioni di lire, Varank hà dettu chì crede chì tutti i stakeholder cumpiendu e so rispunsabilità per assicurà a continuità di stu centru. .

Varank hà dichjaratu ch'elli custruiranu ancu un centru di furmazione prufessiunale è teste accantu à stu centru in u periodu à vene. Dopu à l'apertura, hà pruvatu u guante resistente à u focu sviluppatu in u centru.

Vice Governatore Mehmet Okur, Sindaco di a Municipalità Metropolitana Osman Zolan, Deputatu di u Partitu AK Denizli Şahin Tin, U presidente provinciale di u Partitu AK Yücel Güngör, u presidente provinciale di MHP Mehmet Ali Yılmaz, l'ex Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci è a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia Capu di u Sviluppu Economicu è Soziale U dipartimentu hà assistitu à a ceremonia d'inaugurazione, è ancu u sottusegretariu Angel Gutierrez Hidalgo de Quintana.

In u scopu di u prugramma, u Ministru Varank hà assistitu à a ceremonia di inaugurazione di u Centru di Competenza è Trasfurmazione Digitale di Denizli, hà visitatu una fabbrica chì produce scaffali è a Càmera di l'Industria di Denizli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*