Trasferimentu à u Cunsigliu di Amministrazione di DHMI

Trasferimentu à u Cunsigliu di Amministrazione di DHMI
Trasferimentu à u Cunsigliu di Amministrazione di DHMI

Una cerimonia di consegna hè stata fatta trà i membri novi numinati di u Cunsigliu di Amministrazione di DHMI.

À a cerimonia di consegna tenuta prima di a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione presieduta da u Presidente di u Cunsigliu è u Direttore Generale Hüseyin Keskin, i membri di u Cunsigliu Fatih Çakmak, Gökhan Evren, Dr. Cengiz Paşaoğlu è Enes Çakmak eranu prisenti.

In a cerimonia, u presidente di u Cunsigliu è u Direttore Generale Hüseyin Keskin hà presentatu una placca di apprezzazione è fiori à Mehmet Ateş è Necdet Sümbül, chì i so membri à u Cunsigliu di Amministrazione sò scaduti, in memoria di i so servizii finu à avà.

Parlendu à a ceremonia, u presidente di u Cunsigliu è u Direttore Generale Hüseyin Keskin hà spressu i so sentimenti cusì: "Avemu dui veterani trà noi. dicu cu tuttu u mo core; Anu sustinutu tutti i nostri prughjetti, tutti i nostri travaglii, sia grandi sia chjuchi, cunsiderendu l'interessi di u paese è aprendu a strada per questa istituzione. Hanu cuntribuitu da u tempu à u tempu. Chì Allah sia cuntentu di elli dui, chì halal i so diritti. Da a nostra parte, eiu stessu è i nostri amichi dà i nostri diritti. Grazie mille, sia presente. Spergu chì u restu di a nostra carriera prufessiunale è a nostra vita di famiglia persunale serà megliu, sana, felice è tranquilla chè a parte precedente. Grazie assai assai. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*