Doppiu Metro Bona News da İmamoğlu à Istanbul

A Bona Nutizia di u Doppiu Metro da Imamoglu à Istanbul
Doppiu Metro Bona News da İmamoğlu à Istanbul

U presidente di l'IMM, chì hà participatu à a prova di guida di a linea di metro Yıldız-Fulya-Mecidiyeköy, chì cunnessa Beşiktaş cù a metro di Şişli. Ekrem İmamoğluhà datu una doppia bona nutizia à a ghjente di Istanbul. Imamoglu; A linea di metro Yıldız-Fulya-Mecidiyeköy entrerà in u serviziu di i Istanbuliti u 31 di dicembre è a linea di metro Dudullu-Bostancı u 1 di ghjennaghju.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà participatu à a prova di a linea Yıldız-Fulya-Mecidiyeköy, chì hè a continuazione di a linea di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey. U sindaco di Beşiktaş Rıza Akpolat è u sindaco di Şişli Muammer Keskin anu accumpagnatu İmamoğlu durante l'ispezione di a linea chì passa per i distretti chì gestiscenu. Durante a so visita, İmamoğlu hà ricivutu infurmazioni nantu à i studii da i Vice Secretarii Generali IMM Pelin Alpkökin, Mahir Polat è Gürkan Alpay. Prima di a prova di guida per inizià da a Stazione Yıldız, İmamoğlu hà infurmatu u publicu nantu à u travagliu cù una trasmissione in diretta da i so cunti di e social media.

BEŞİKTAŞ È ŞİŞLİ SINDACI CUMPANI

Dicendu: "Semu in un locu speciale u sabbatu", İmamoğlu hà dettu, "Semu in una di e stazioni più prufonde in Istanbul. Semu in i cunfini di Beşiktaş. Inseme cù u nostru sindaco di Beşiktaş è u sindaco di Şişli, faremu a tour di prova per a prima volta. Piglieremu u nostru metro da Yıldız, chì hè à circa 75 metri di prufundità in terra. Passeremu per a fermata Fulya è da quì andemu à Mecidiyeköy. Hè una linea assai impurtante. Comu sapete, avemu apertu a linea Mahmutbey-Mecidiyeköy. Ma l'escavazione dopu à Mecidiyeköy, soprattuttu in a piazza Beşiktaş, dura circa 6,5 ​​anni. Avà acceleremu u prucessu, ma postu chì ci sarà un ritardu, avemu fattu una mossa più pratica. Bypassendu lu, KabataşContinuemu à travaglià versu. Speremu, in u primu trimestre di u 2024, videremu direttamente dopu Yıldız. KabataşAvemu da cunnette à. Di sicuru, sparteremu i prucessi ligati à scavi archeologichi cù i nostri citadini ", disse.

"A NOSTRA SORPRESA CONTINUARÀ..."

Dicendu: "Ma simu cuntenti oghje", İmamoğlu hà dettu, partendu da a piattaforma è cuntinuendu in u trenu, "Passeremu per Yıldız, sottu Fulya è in piazza Mecidiyeköy. Hè un campu assai difficiule. Da quì, pudete facilmente ghjunghje à un locu chì pudete andà per 30-40 minuti cù diversi veiculi, da Barbaros Boulevard, Beşiktaş, è Carsi, cù un pocu di caminu, avà pudete facilmente piglià un viaghju versu Mahmutbey, altri trasferimenti da Mecidiyeköy. , è ligami cù altre metri, pudete. Serà una grande comodità. Cù assai sforzu, avemu recuperatu stu prucessu. U 31 di dicembre, s'incontrerà cù u serviziu di u nostru populu cù una bella apertura. E nostre sorprese cuntinueghjanu è compieremu i '150 Prughjetti in 150 Days' un ghjornu dopu, sta volta aprendu Dudullu-Bostancı. Vuliu sparte sta bona nutizia cù u nostru sindaco di Şişli Muammer Keskin, u nostru sindaco di Beşiktaş, Rıza Akpolat, è tutti i mo citadini di Istanbul. Bona furtuna ", hà cunclusu.

Dopu à e dichjarazioni di İmamoğlu, u trenu chì parteva da a stazione di Yıldız hà passatu sopra a stazione di Fulya è ghjunse cù successu à a stazione di Mecidiyeköy.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*