A più grande fabbrica di bobine d'ignizione di u mondu in Turchia

A più grande fabbrica di bobine d'ignizione di u mondu in Turchia
A più grande fabbrica di bobine d'ignizione di u mondu in Turchia

ELDOR Elektronik guida l'industria cù e bobine d'ignizione chì produce per l'industria automobilistica. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà esaminatu a più grande fabbrica di bobine d'ignizione in u mondu. Dichjarà chì u 100 per centu di a produzzione in a fabbrica in Izmir hè esportata, u Ministru Varank hà dettu: "Detenenu u 26 per centu di u mercatu mundiale. L'annu passatu, anu esportatu 200 milioni d'euros ". disse.

U 75 PERCENT DI L'IMPIEGATI SONT FEMMINILI

ELDOR hà iniziatu e so operazioni in Italia in u 1972 è in Turchia in u 1998. ELDOR Elektronik, chì hà 5 fabbriche in Turchia, hà stabilitu a più grande fabbrica di sistemi di bobine d'ignizione in l'industria automobilistica in Izmir. U 100 per centu di i travagliadori di fabbrica, chì esportanu u 75 per centu di i so prudutti, sò donne. ELDOR Electronics impiega circa 800 persone. ELDOR hà ancu fabbriche in USA, Brasile, Cina è Italia.

VISITA D'ELDOR

U Ministru Varank hà visitatu ELDOR Elektronik durante i so cuntatti di Izmir. U Ministru Varank, chì hà fattu inspezioni in a fabbrica, hà dettu chì Turchia hè un paese cù capacità elevate in l'industria di l'automobile.

DA CUMPANI FORTI

Dichjarà chì queste capacità sò realizate da investitori domestici è stranieri, u Ministru Varank hà dettu: "A cumpagnia ELDOR hè una di e cumpagnie più forti di u mondu in l'industria automobilistica. ELDOR hà 5 fabbriche in Turchia. Semu in unu di elli. Questa hè una fabbrica chì produce bobine d'ignizione, è u 100 per centu di a produzzione quì hè avà esportata ". disse.

INVESTIMENTI IN VEHICULI ELECTRICI

Dichjarà chì ELDOR hà esportatu 200 milioni di euro da Turchia l'annu passatu, Varank hà dettu: "Avemu preparatu un certificatu d'incentivazione per sustene un investimentu in vitture elettriche chì ELDOR farà in un futuru vicinu. I nostri amichi stanu attualmente implementendu quellu investimentu ". disse.

I CITTADINI TURCHI HAN SIGNATURE

Spieghendu chì mentre l'industria di l'automobile si trasforma, e cumpagnie di i fornitori si sviluppanu è si aghjurnanu ancu, Varank hà dettu: "A cumpagnia ELDOR diventa ancu una sucità chì face attività di R&D, investimenti è pruduzzione assai serii cù l'emergenza di muturi elettrici per l'elettrificazione. Ciò chì hè piacevule quì hè chì ospitemu una sucietà cù tali capacità in l'industria di l'automobile in Turchia, ma più impurtante, i citadini turchi anu firmatu una parte significativa di e capacità è tecnulugia di sta cumpagnia. disse.

MULTI CLIENTI DA PORSCHE E BMW

Enfatizendu chì a maiò parte di i prudutti pruduciuti in a fabbrica sò stati sviluppati è cuncepiti da ingegneri turchi, Varank hà dettu: "I prudutti chì venenu da quì sò usati in ogni tipu di vitture, da Porsche à BMW chì pudete pensà in Europa, in i più grandi marche di u mondu. Questa hè una fabbrica di bobine d'ignizione. Ci anu mostratu i so prudutti nantu à i mutori elettrici è i caricatori, in particulare per i veiculi hibridi. Cù u sustegnu di ELDOR, Turchia diventerà unu di i paesi principali in l'elettrificazione è in più di i prudutti chì vendemu à u mondu da quì, i fabricatori turchi cumincianu à furnisce i so prudutti da quì ". disse.

INVESTIMENTI IN TURCHIA

Sottulineendu chì ELDOR detene u 26 per centu di u mercatu mundiale, Varank hà dettu: "Questa hè una capacità assai seria. U pruprietariu di a cumpagnia hè un talianu, ma hè in u nostru paese per 30 anni. A so moglia hè turca, cusì hè un talianu turcu-amichevule, ma hè un talianu chì face u più grande investimenti in Turchia. Comu dissi prima, ùn importa micca chì u pruprietariu di a cumpagnia hè talianu. Perchè u sapè fà sviluppatu quì è a tecnulugia sviluppata quì anu a firma di i citadini turchi ". disse.

SIAMU I PIÙ GRANDI DI U MONDU

U direttore generale di Eldor Turkey, Hayrettin Celikhisar, hà dichjaratu chì anu prumessu un investimentu di 800 milioni di lire in Turchia è hà dettu: "A fabbrica in cui simu hè a più grande fabbrica di bobine d'ignizione in u mondu, avemu una cota di mercatu di 26 per centu in u mondu è 62. per centu in Europa, avemu passatu. Travagliemu sempre à u restu. Faremu u nostru megliu per fà a Turchia unu di i centri impurtanti in l'elettrificazione ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*