Cumpagnia turca chì produce i più grandi cilindri idraulichi di u mondu

Cumpagnia turca chì produce i più grandi cilindri idraulichi di u mondu
Cumpagnia turca chì produce i più grandi cilindri idraulichi di u mondu

Mustafa Varank, Ministru di l'Industria è Tecnulugia, chì hà esaminatu a cumpagnia idraulica, chì hà iniziatu u settore industriale cù un tornu unicu è hà esportatu u 85 per centu di a so pruduzzione in più di 30 paesi, hà dettu: "A storia di successu di sta cumpagnia mostra chì a Turca. l'industriali ponu ghjunghje se ne dà l'opportunità ". U Ministru Varank hà fattu inspezioni in a fabbrica idraulica di Kayahan in Konya è hà ricevutu informazioni da i funzionari di a cumpagnia.

Spieghendu ch'elli anu visitatu e fabbriche in e pruvince chì anu visitatu è hà valutatu strettamente a situazione di l'industria, Varank hà dettu ch'elli eranu cuntenti di l'impulsu chì Turchia hà ottenutu in l'ultimi anni, è chì l'industria turca hà da vene à un postu assai megliu cù u incentivi fatti.

Spieghendu chì a cumpagnia idraulica hà iniziatu a so vita cummerciale cù un solu bancu di travagliu, Varank hà dettu: "Attualmente, simu una cumpagnia assai impurtante chì face i cilindri idraulichi di e presse, chì pudemu chjamà a manu di l'industria. Producenu cilindri idraulichi per tutte e grandi cumpagnie glubale in u mondu. Inoltre, produci novi tecnulugia in u campu di difesa è aerospaziale. A storia di sta cumpagnia hè veramente u megliu indicatore di ciò chì l'industriali turchi è Konya ponu fà. A seconda generazione Sevda Kayahan hè u capu, è a so squadra hè custituita interamente da donne. I rializazioni di a nostra cumpagnia sò assai preziosi in quantu à dimustrà u puntu righjuntu da l'industria turca ".

ESEMPIU DI PRODUZIONE A VALORE ADDEGNU

Ricordendu chì ci sò cumpagnie chì fabricanu presse in Turchia, Varank hà dettu: "Hè ancu impurtante esse un fornitore di questu. Sta cumpagnia faci cusì. Vulemu travaglià cun elli in l'infrastruttura industriale chì purteremu à Konya in u periodu à vene. Avemu investimenti in Konya cù u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia è TUBITAK. Avemu da travaglià cù Kayahan Hydraulic in certi di elli. Vogliu ringrazià a Sra Sra per avè purtatu l'industria turca à questu puntu. Dice "i nostri ordini sò pieni". Se Turchia hà sempre sviluppatu cù a produzzione di valore aghjuntu è espansione a so ecunumia cù a produzzione di valore aghjuntu, Kayahan Hydraulic hè unu di i migliori esempi di questu. Mostra chì l'industriali turchi ponu ghjunghje fin'à chì sò datu l'uppurtunità ".

ESPORTA A MARCHI GLOBAL

Kayahan Hydraulic General Manager Sevda Kayhan Yılmaz hà ancu dichjaratu chì i prudutti pruduciuti in a fabbrica idraulica operante in u settore di l'industria pesante sò esportati à marchi mundiali, è hà aghjustatu chì cilindri per coperture di diga, idraulica di ponti, cilindri idraulici è pneumatici è paraurti, ammortizzatori, Isolatori di terremoti, sospensioni per i veiculi tracciati. , Dicenu chì pruducenu cilindri ibridi chì sò usati cum'è stabilizzatori di canna o ammortizzatori di ricucimentu.

U Ministru Varank "Chì hè cambiatu in l'ultimi 20 anni cum'è industriale?" Rispondendu à a quistione, Yılmaz hà dettu: "Puderaghju chjaramente dì chì noi, cum'è industriali, avemu diventatu più riposati. Ùn aghju mai intesu a mo voce cusì bè prima. Aghju odiatu di ùn esse capace di mantene l'ochji mentre facia affari à l'esteru. Avà pudemu mantene u livellu di l'ochji. Ricevemu più attenzione ". disse. Dichjarà chì anu aumentatu a so capacità di 2023 per centu solu in i primi 10 mesi di u 56, Yılmaz hà dettu chì anu radduppiatu u so impiegu in l'ultimi 20 anni.

nanzu à u 2003, avemu avutu un cliente stranieru

Nutendu chì i cuntributi à a produzzione in l'industria eranu estremamente bassi prima, Yılmaz hà dettu: "Semu disturbati da u fattu chì l'impurtazioni sò ghjunte in prima. A parte di l'industria in u Produttu Naziunale Grossu hè cascata da u 25 per centu à u 16 per centu. L'impurtazioni anu aumentatu assai. Vulemu chì a produzzione sia in prima linea, micca impurtazioni. Duranti stu periodu, avemu spiegatu i nostri prublemi megliu è sò stati ascoltati. Hè per quessa chì avemu più successu. Fornimu cilindri à i più grandi marchi di Germania, Belgio è Italia. Pensu chì pudemu fà sente a nostra voce megliu avà. Prima di 2003, avemu avutu solu un cliente à l'esteru. Dopu quì eramu più aperti. Avemu crisciutu ghjornu à ghjornu, avemu fattu cunnosce u nostru nome cù u sustegnu di a fiera. Avemu ricevutu supportu di marca è impieghi. Duranti stu periodu, avemu prufittatu di diversi incentivi. Avemu pruvatu à aumentà l'impieghi in modu efficiente ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*