Dichjarazione di u Salariu Minimu da l'Esportatori di l'Egeu

L'annunziu di u salariu minimu da l'Esportatori di l'Egeu
Dichjarazione di u Salariu Minimu da l'Esportatori di l'Egeu

U salariu minimu, chì affetta direttamente più di 7 milioni di impiegati è e so famiglie in Turchia, hè aumentatu di 2022 per centu paragunatu à ghjennaghju 100. U presidente di u Coordinatore di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà enfatizatu chì l'aumentu di u salariu minimu ùn hà micca benefiziu à alcun segmentu di a sucità in un ambiente induve u putere di compra diminuisce ogni ghjornu è hè struitu da l'inflazione. Jak Eskinazi hà dettu: "U tassu di i travagliadori chì guadagnanu u salariu minimu in Turchia hè più di 60 per centu. In i paesi europei, sta figura hè di circa 5 per centu in certi paesi è 10 per centu in altri. Türkiye hè in strada per diventà un paese di salari minimi. Ci hè una crisa di l'impieghi di fronte à l'attese crescente per via di l'aumentu di u salariu minimu. Mentre l'inflazione in Turchia hè 10 volte più altu ch'è micca solu i paesi sviluppati, ma ancu a media mundiale, videremu chì u piccu ancu più dopu à questu aumentu. Meno di 24 ore dopu, i prezzi di l'alimentariu cuminciaru à aumentà. "I salarii si funnu prima ancu di mette in sacchetta". disse.

Eskinazi hà dettu chì u salariu minimu hè aumentatu da 2021 dollari in 318 à 455 dollari oghje, "L'esportatori guadagnanu ingressu cù valuta straniera. Per chì i nostri settori sopravvive, vulemu chì a pressione nantu à u scambiu sia eliminata è un sistema di scambiu più equilibratu sia stabilitu. S'ellu cuntinueghja cusì, ùn puderemu micca scuntrà i miri di 2023. Quandu i nostri esportatori calculanu u costu di l'ordine in entrata, sò in un puntu induve ùn ponu micca riceve ordini. U costu di u salariu minimu per u patronu hè di circa 13 mila TL. "Tutti l'obligazioni altru ch'è u salariu deve esse coperto da u statu". disse.

Jak Eskinazi hà dettu: "Se tenemu in contu a pandemia di coronavirus, a guerra di 10 mesi trà l'Ucraina è a Russia, l'incertezza ecunomica, a pussibilità di recessione, l'aumentu di i costi di l'energia, a perdita di parità, è i prublemi in l'accessu à i finanzii, simu in un puntu induve ùn pudemu micca esce da i calculi. Avemu persu u vantaghju di l'esportazione chì avemu guadagnatu per via di a crisa di trasportu è di a pandemia per via di a pressione annantu à u scambiu. Avemu da circà sti figuri di l'esportazione assai in u futuru. Stimu chì u disoccupazione aumenterà più per via di a mancanza di ordini. A pressione nantu à u scambiu hà da aumentà l'impurtazioni è avemu da circà a valuta straniera chì avemu bisognu. U nostru scopu ùn deve esse di salvà u ghjornu, ma di preparà per u futuru cù pulitiche finanziarii chì aumentanu u livellu di benessiri cuntrullendu l'inflazione. "Serà assai difficiule per l'imprese chì esportanu cù questu tassu di scambiu per cuntinuà in 2023". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*