EGO aumenta l'ispezioni per l'usi illegali di Ankarakart

EGO aumenta l'ispezioni per l'usi illegali di Ankarakart
EGO aumenta l'ispezioni per l'usi illegali di Ankarakart

A Direzzione Generale EGO hà aumentatu e so ispezioni per prevene l'usu illegale di carte.

In u trasportu di Ankara, a nostra cumpagnia offre abbonamenti, carte di studienti scontate, carte per disabili, più di 65 anni, ecc. usate in veiculi di trasportu publicu. hà aumentatu i so cuntrolli per impedisce l'usu illegale di ANKARAKART persunalizate scontati è gratuiti.

Durante i cuntrolli realizati da u cunduttore è u persunale d'ispezione, e carte di e persone chì si trovanu chì utilizanu carte illegale sò cunfiscate è una penalità di 200 biglietti pieni hè applicata à u titulare di a carta è à a persona chì usa a carta. Mentre chì a carta hè data di novu à a persona chì paga a fine, i carte di quelli chì ùn paganu micca a fine ùn sò micca datu è u so numaru d'ID TR hè in lista negra à traversu u sistema. Dunque, a persona ùn pò micca ottene ANKARAKART scontu o liberu di novu. A persona chì a so carta hè stata cunfiscata pò pagà a fine in ogni mumentu. Ùn ci hè micca limitu di tempu. Tuttavia, a penalità hè calculata da u prezzu di u bigliettu di u ghjornu chì a penalità hè pagata.

I nostri citadini anu da esse attenti à ùn aduprà u so ANKARAKART persunalizatu scontu o liberu da qualcunu altru ch'è elli stessi per ùn diventà vittime di alcuna azzione criminale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*