Ekrem İmamoğluCunnannatu à 2 anni 7 mesi è 15 ghjorni in prigiò

U prucessu contr'à Imamoglu cù a dumanda di prigiò rinviata per dicembre
Ekrem İmamoğlu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu U verdict hè stata annunziata in a demanda presentata contr'à ellu in u fundamentu chì hà insultatu i membri di u Cunsigliu Supremu Elettorale (YSK). Imamoglu hè statu cunnannatu à 2 anni, 7 mesi è 15 ghjorni in prigiò.

A tribunale hà ancu decisu di privà İmamoğlu di l'eserciziu di certi diritti specificati in l'articulu 53 di u Codice Penale Turcu (TCK), chì include una prohibizione pulitica. L'audizione finale di u casu hè stata tenuta à u Courthouse Anadolu in Kartal, Istanbul.

Vaste misure di sicurezza sò state pigliate intornu à u tribunale è parechji deputati anu vistu l'udienza.

Le procureur a demandé qu'İmamoğlu soit condamné à 4 ans et 1 mois de prison et que l'article 53 du TCK soit mis en œuvre. In l'udienza d'oghje, induve alcuni testimoni sò stati intesu, sia u rifiutu di l'avucati di İmamoğlu sia a dumanda di tempu supplementu per a difesa ùn sò micca stati accettati. U tribunale hà annunziatu a so decisione in a sera. Per chì a decisione annunziata diventerà finale, i prucessi di a corte d'appellu è di a Corte Suprema anu ancu esse cumpletati.

İmamoğlu, chì ùn hà micca assistitu à l'audizione, hà spartutu nantu à u so contu Twitter, "Qualunque sia a decisione, invitu tutti à Saraçhane à 16.00:XNUMX per dimustrà a nostra gioia è a nostra vuluntà".

U presidente provinciale CHP d'Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, hà ancu fattu una dichjarazione in Twitter: "Aspittemu a nostra urganizazione è i Istanbuliti à Saraçhane in u stessu tempu mentre guardemu l'audizione in a sala à 16.00:XNUMX".

Per d 'altra banda, Meral Akşener, presidente di u Partitu IYI, hà dettu in una dichjarazione in Twitter: "Partu da Ankara, vi vedemu in Saraçhane".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*