2023 Goals of My Hand hè u Prughjettu Sende introduttu

L'Obiettivi di u Prughjettu Hands on You Introduce
2023 Goals of My Hand hè u Prughjettu Sende introduttu

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà vulsutu esse u pioniere di a vita senza disabilità, hà introduttu i scopi di u prughjettu Elim Sende, chì cuntinuerà in 2023, à e camere prufessiunali, organizzazioni non governative, associazioni, fundazioni è università. Parlendu à a riunione, u Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, hà dettu: "Vogliu chì sapete chì avemu travagliatu duru per creà una cità muderna chì hè completamente libera da ostaculi, accessibile à tutti".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra Politica di Disabilità hè Possibile", l'attività chì deve esse realizatu in u 2023 in u scopu di u prughjettu "A Awareness in My Hands", chì hè stata implementata per aumentà a cuscenza suciale, sò state presentate à e camere prufessiunali, micca. -urganisazioni governamentali, associi, fundazioni è università. Parlendu à a riunione tenuta in u Centru Culturale di a Fabbrica di Gas di Carbone Storicu, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, hà dettu: "I prughjetti chì avemu implementatu cum'è l'Uffiziu di a Filiale di Engelsizmir sò basati nantu à una mente cumuna è a cooperazione. Sapemu chì ognunu pussede i prughjetti chì facemu usendu a scienza è u sensu cumunu mentre creanu una cità amichevule per i disabili. Cum'è in stu prughjettu, avemu da marchjà versu novi scopi. Avemu da sognu in grande. Vogliu chì sapete chì cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, travagliemu cù tutte e nostre forze per creà una cità muderna chì hè cumplettamente libera da ostaculi, hè diventata accessibile à tutti.

"I ghjovani sò i parlanti d'oghje"

Anıl Kaçar, Capu di u Dipartimentu di Prughjetti Suciali, hà enfatizatu l'impurtanza di u prugettu è hà dettu: "Eseguimu attività d'informazione, sensibilizazione, guida, cunsigliu è empowerment per tutti i segmenti di a sucità, in particulare i disabili, e donne, i zitelli, i ghjovani, i disoccupati. , senza casa, senza educazione è anziani. Cuntinuemu i nostri prughjetti cù a mente cumuna è a cullaburazione di i ghjovani, i ghjovani vuluntarii è l'urganisazioni non governamentali. Avemu datu una vera piattaforma à i stakeholders pertinenti, in particulare i ghjovani, in u scopu di u prugettu. Perchè i ghjovani ùn sò micca solu quelli di u futuru, ma ancu i parlanti d'oghje.

Quale hè assistitu ?

Camera di Ingegneri Civili Filiali di İzmir è Ankara, Young-IMO / Young Civil Engineers Student Organizations, KAZED /Karşıyaka Academy Mentally Handicapped Association, İzmir Alaybey Lions Education Specialization Club, METU LODOS / Community University Technical University, EOT \ Middle East Technical University, in nome di u Cunsigliu Esecutivu Engelsizmir, membru di u cunsigliu Prof. Dr. Gülgün Erdoğan Tosun, Società METU Accessibile, ÇYDD / Associazione per Supportu a Vita Contemporanea Filiale di İzmir, Società di Sociologia di l'Università di Democrazia di Izmir, Associazione d'Arte Senza Barriere di İzmir, Assemblea di Ghjuventù di u Cunsigliu Municipale di İzmir, Assemblea di Ghjuventù di a Municipalità di Gaziemir, College di Beşte, Thinkers, Thinkers Multi-Programma Anatolia High School, Aegean Contemporary Education Foundation \ EÇEV, Civil Life Association \ SİYAMDER, Zübeyde Hanım Branch Lions Club.

My Hand is in You prughjettu

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu u prughjettu "My Hand in You" chì hà u scopu di sviluppà u sensu di l'empatia in a sucietà, riunisce giovani vuluntarii è zitelli di diverse cità di Turchia, in più di i distretti di Izmir, cù stu prughjettu chì dà un esempiu. per Turchia. Sviluppatu per cuntribuisce à u discorsu di "Un'altra Pulitica di Disabilità hè Possibile", u prugettu Elim Sende hà per scopu di sensibilizà i zitelli. Cù u prugettu, a produtividade di i zitelli è di i ghjovani hè sustinutu da opere d'arti. Cusì, hè destinatu à cuntribuisce à a vita suciale, in particulare a sensibilizazione di i disabilità, è à pruduce prughjetti chì facilitanu a vita di i disabili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*