Emirates aumenta u numeru di voli à Londra Gatwick à 3

Emirates aumenta u numeru di voli da Londra Gatwicke à e
Emirates aumenta u numeru di voli à Londra Gatwick à 3

Emirates, a più grande cumpagnia aerea internaziunale di u mondu, hà urganizatu u numeru di voli A380 ogni ghjornu à l'aeroportu di Gatwick cum'è trè voli. A compagnia aerea cuntinueghja à aumentà i so voli à u Regnu Unitu per risponde à a dumanda in corso prima di a corsa di vacanze.

U viaghju supplementu aumenterà a so capacità trà Gatwick è Dubai cù più di 1000 posti dispunibili per i passageri ogni ghjornu. U volu Emirates EK11 parterà da Dubai à 02:50, u volu EK15 à 07:40 è u volu EK09 à 14:25, offre à i passageri una flessibilità è opzioni di viaghju più grande.

Emirates serve attualmente u Regnu Unitu cù 119 voli à settimana da sette hub. A compagnia aerea furnisce sei voli ogni ghjornu à Londra Heathrow; trè à ghjornu à Londra Gatwick; Una volta à ghjornu à Londra Stansted; trè à ghjornu à Manchester; dui à ghjornu à Birmingham; Havi un serviziu ogni ghjornu à Newcastle è Glasgow.

130 destinazioni cù Emirates

A vasta rete di Emirates copre 130 destinazioni in sei cuntinenti. Dubai, a casa è u centru di l'Emirati, resta una di e destinazioni di vacanze è di transitu più populari. I visitatori da u Regnu Unitu ponu prufittà di a nova piattaforma Dubai Experience, chì permette à i viaghjatori di vede facilmente, creà è riservà i so itinerarii adattati, cumpresi voli, sughjorni d'alberghi, visite à i principali attrazioni, pranzi è esperienze di divertimentu in Dubai è l'UAE.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*