Fiera di l'immubiliare, a custruzzione è a trasfurmazioni urbane "Rescon Expo" hà iniziatu in İzmir

A fiera di a custruzzione immubiliare è a trasfurmazioni urbane hà iniziatu à Rescon Expo Izmir
Fiera di l'immubiliare, a custruzzione è a trasfurmazioni urbane "Rescon Expo" hà iniziatu in İzmir

A Fiera Immubiliare, Custruzzione è Trasformazione Urbana "Rescon Expo" hà iniziatu in İzmir. In riferimentu à i prughjetti di trasfurmazioni urbane chì anu realizatu in İzmir à l'apertura, u sindaco Soyer hà dettu: "Comu in tutti i prughjetti chì realicemu, u nostru focusu ùn hè micca solu in İzmir in a trasfurmazioni urbane. Agiscemu cù una visione chì ispira a Turchia è u mondu di u futuru ".

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à esse a leva di l'ecunumia cù e fiere chì urganizeghja in diversi settori. Infine, a Fiera Immubiliare, Custruzzione è Trasformazione Urbana (Rescon Expo), ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir è urganizata in cuuperazione cù İZFAŞ è l'Organizazione Fiera Nobel Expo, hè stata aperta in İzmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di apertura. Tunç Soyer, Sindaco di Konak Abdul Batur, Bayraklı U sindaco Serdar Sandal, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Barış Karcı, u presidente di u Cunsigliu di Folkart Yapı Mesut Sancak, u direttore generale di İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer, i burocrati è invitati di a municipalità metropolitana di İzmir.

"Ùn ferite micca l'ànime quandu custruemu case"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dettu chì i prughjetti di trasfurmazioni urbane realizati in u paese in l'ultimi dui decennii sò luntanu da a pianificazione olistica. Tunç Soyer"I prughjetti di trasfurmazioni urbane chì avemu implementatu in İzmir sò l'antidotu à i sbagli fatti in questu sensu in u nostru paese per vint'anni. Perchè realicemu a trasfurmazioni urbane in İzmir cù trè principii basi: U primu hè a trasfurmazioni in situ. Di sicuru, u nostru scopu hè di furnisce case più sicure è sane à tutti quelli chì vivenu in İzmir. Ma vulemu ancu chì tutti i nati in un quartiere chì si trasformanu per pudè campà di novu quì, è furnimu questu. U nostru secondu principiu hè di ottene u cunsensu di ognunu di i nostri citadini. Dunque ci trasfurmemu cun un centu per centu cunsensu. Infine, realicemu tuttu stu prucessu cù l'assicuranza è a guaranzia di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Ùn ferite micca l'ànima quandu demolite e case in i lochi induve facemu trasfurmazioni urbane. Custruemu megliu inseme. In a trasfurmazioni urbane di İzmir, l'assicuranza di i citadini hè a nostra municipalità ".

"Avemu travagliatu nantu à un mudellu chì furmà a Turchia di u futuru"

Dichjarà chì anu pruduciutu azioni, micca scuse, malgradu e cundizioni ecunomiche difficili, u sindaco Soyer hà dettu: "Continueremu à travaglià per implementà a trasfurmazioni urbane chì furnisce u massimu benefiziu per superà stu prucessu in u megliu modu pussibule. Stu mudellu hà da esse assai più in u futuru di stu paese. A parte e difficultà d'oghje, avemu travagliatu nantu à un mudellu chì hà da furmà a Turchia di u futuru. In questu paese, induve l'edifiziu hè invechjatu, a trasfurmazioni urbane hà da esse definitu à una scala assai più grande. Allora stu mudellu serà implementatu assai più forte ".

"Senza dubbitu!"

U Sindaco, chì hà dettu chì cù l'aiutu di e cooperative, a trasfurmazioni urbane hè stata realizata cù a mobilizazione in una superficie totale di 248 ettari in sei regioni di İzmir, à dì Gaziemir, Ege Mahallesi, Uzundere, Ballıkuyu, Çiğli Güzeltepe è Örnekköy. Tunç Soyer"Cum'è in tutti i prughjetti chì realicemu, u nostru focusu ùn hè micca solu in İzmir in a trasfurmazioni urbane. Agiscemu cù una visione chì inspira Turchia è u mondu di u futuru. Hè per quessa chì urganizemu Rescon Expo cù i nostri stakeholder. U nostru scopu hè di cuntribuisce à i settori immubiliarii, di custruzzione è di trasfurmazioni urbane per serve e cità di u futuru. Forsi hè assai difficiule, forse assai ambiziosu, ma avemu da piglià sti passi cù a nostra industria risolutamente per fà a nostra vita in stu mondu permanente. Ùn avete micca dubbitu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir prutegerà sempre a vulintà di u settore in questa direzzione è vi fermarà cun determinazione.

Chì ci hè à Rescon Expo ?

Rescon Expo include prughjetti di l'abitazione individuale è di massa, prughjetti di trasfurmazioni urbane publica, cunsulenza immubiliare, casette è bungalow, case prefabbricate in acciaio è equipaggiamenti, proprietà di siti è timeshare, istituzioni finanziarie, gruppi di prudutti d'assicuranza è di valutazione.

L'imprese chì participanu sò prughjetti di alloghju, villa, residenze è di massa, urganisazioni di marketing immubiliare è uffizii di terra, cooperative è cumpagnie di timeshare, fabricatori è importatori di case prefabbricate in legnu è azzaru, cumpagnie chì furniscenu servizii di cuntrattura per l'abitazione di massa è a trasformazione urbana, uffizii architettonici, ingegneria. imprese, imprese di ispezione di custruzzione, istituzioni pubbliche, università è municipalità.

Migliaia di persone visitanu

Migliaia di persone sò previste per visità Rescon Expo per quattru ghjorni, chì serà visitatu da investitori lucali è stranieri, quelli chì volenu cumprà o affittu abitazioni, posti di travagliu, esperti d'investimenti immubiliarii, cunsultanti, urganisazioni è imprenditori. Fori, manifestazioni è conversazioni da esse urganizati in u scopu di a fiera cuntribuiscenu ancu à u settore. Inoltre, e cullaburazioni chì emergeranu per mezu di cumitati d'acquistu è riunioni bilaterali in İzmir, chì hè statu u puntu di unione di e rotte di u cummerciu mundiale finu à oghje, cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di u settore è di i settori cunnessi, sustenendu cusì l'economia è l'impieghi di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*