Eren Blockade Autunno-Inverno-16 Operazione Iniziata

Eren Blockade Autunno Inverno Operazione Iniziata
Eren Blockade Autunno-Inverno-16 Operazione Iniziata

Operazione Eren Blockade Autunno-Inverno-533 Martyr Gendarmerie First Lieutenant Ersan Yenici hè stata lanciata da u Ministeru di l'Interior cù a participazione di 16 persunale in Siirt.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, "Eren Blockade Autumn-Winter-16 (Siirt/Pervari-Mansur Deresi) Martyr J.Utg. L'operazione "Ersan Yenici" hè stata lanciata.

In u funziunamentu realizatu sottu a direzzione è l'amministrazione di u Siirt Provincial Gendarmerie Gendarmerie Command; U persunale 533, 37 squadre operative custituite da Operazioni Speciali di Gendarmerie (JÖH), Operazioni Speciali di Pulizia (PÖH), Commando di Gendarmerie è squadre di Guardia di Sicurezza sò in turnu.

U primu ghjornu di l'operazione; Basatu nantu à l'intelligenza puntuale, in l'attività di ricerca è scansione di a terra realizata in u distrittu di Siirt-Pervari, u paese di Doğan, u flussu Mansur; 1 fucile AK-47, 270 cartucce per fucili AK-47, 4 caricatori per fucili AK-47, 4 kg. Erba di cannabis, 1 generatore, 2 zaini, 2 sacchi di dorme è 13 batterie sò stati sequestrati. Mentre i materiali chì portanu a qualità di l'evidenza sò stati pigliati sottu prutezzione, altri materiali sò stati distrutti in scena.

Hè statu dichjaratu chì l'Eren Blockade Operazioni Autunno-Inguernu, realizatu da u Ministeru di l'Interior per eliminà cumplettamente u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù u sustegnu di u publicu in una manera fedele è determinata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*