L'attenzione deve esse pagata à Peer Bullying in Adolescenza è Prima

Attenzione à Peer Bullying in Adolescenza è Pre-Adolescenza
L'attenzione deve esse pagata à Peer Bullying in Adolescenza è Prima

Esprimendu chì i zitelli ponu esse crudeli à l'altri à l'adolescenza, Vanity Estetik Co-Founder Op. Dr. Güray Yeşiladalı hà datu infurmazioni nantu à l'effettu di l'intimidamentu di l'adulescente in l'estetica.

Dichjarà chì l'età di dumanda in i prucessi estetichi hè diminuitu, Op. Dr. Güray Yeşiladalı hà dettu: "E dumande sò falate à l'età di 14-15. E dumande di prucedura estetica è l'applicazioni di chirurgia estetica sò in realtà in una perspettiva assai larga è facemu applicazioni estetiche à una età assai più ghjovana, per esempiu 5-6 anni. Per esempiu, una estetica di l'orechja prominente pò esse essenziale per u zitellu è a so famiglia. Perchè sapemu chì i zitelli ponu esse crudeli l'un à l'altru à questa età, in particulare i zitelli in età di scola pò esse cumportanu rudely è forza à l'altri. Questu crea vulnerabilità è introversione in u zitellu chì hè espunutu à a pressione. I traumi psicologichi ponu cuntinuà per a vita. Per questu mutivu, postu chì a maiò parte di u sviluppu di l'arechja in i zitelli hè cumpletu pocu prima di l'età di scola, pudemu ancu furnisce un sollievu psicologicu in u zitellu cù operazioni prominenti di l'orechja. Per ùn affettà a psiculugia di i so figlioli, sti prucedure ponu esse dumandate da i genitori, in particulare. Perchè i genitori sapemu ancu chì e cundizioni cum'è l'arechje prominenti ponu causà prublemi mentali in u zitellu per u risultatu di a pressione di i pari. Per quessa, volenu piglià precauzioni bè ", disse.

Güray Yeşiladalı hà dettu chì u puntu principale per esse cunsideratu in l'estetica dumandata in a zitiddina deve esse capitu bè s'ellu hè una "estetica obbligatoria" o una "esigenza psicologica". Semu favurevuli à amparà u mutivu di sta dumanda in u zitellu. ùn applicà micca e prucedure estetiche richieste da a vulintà di trasfurmà in un altru, di rinunzià à a so propria identità è di assume una altra identità sottu a influenza di i media. E famiglie anu un rolu maiò à ghjucà quì ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*