Viaghju Storicu è Turisticu da ABB à i Studienti Università

Viaghju Storicu è Turisticu da ABB à Studenti Università
Viaghju Storicu è Turisticu da ABB à i Studienti Università

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà purtatu i studienti universitari di Başkent, ospitati in Centri di Alloghju Temporane, inseme cù e bellezze culturali è naturali di Beypazarı è Çayırhan. I studienti di l'università anu esploratu Ankara da strettu, tastatu cibi lucali è piglianu assai ritratti di souvenir.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì dà un esempiu per tutta a Turchia cù e so pratiche amichevuli à i studienti, cuntinueghja à purtà i studienti universitari chì studianu in a capitale cù l'attività suciale.

I studienti universitari ospitati in u Centru di Alloghju Temporaneu chì serve sottu u Dipartimentu di i Servizii Suciali si sò riuniti in un viaghju à Beypazarı è Çayırhan. I studienti chì visitanu u Bazar Storicu di Beypazarı, u Museu di Storia di a Cità è u Lavu Çayırhan anu scupertu l'area storica, naturale è suciale di a cità. Avè l'uppurtunità di passà u tempu cù l'altri è di socializà cù l'altri in tuttu u ghjornu, i studienti anu pigliatu assai ritratti di souvenir è tastà l'alimenti tradiziunali è lucali.

Dichjarà chì u so scopu hè di i studienti universitari chì venenu in Ankara per cunnosce a capitale da vicinu, u Direttore di u Centru di Alloghju Temporaneo Kurtuluş, Zeynep Deniz, hà dettu: "Ùn vulemu chì i nostri figlioli vanu à a scola solu quì. Vulemu chì viaghjanu è cunnosce a nostra Ankara, è avè un cumandamentu di a so cultura. Perchè tutti quelli chì venenu à a quistione "Ùn ci hè micca mare in Ankara, chì avemu da fà quì?" dice. Ankara hè un locu chì pò esse amatu ancu senza u mare, pruvemu di prumove. Oghje avemu visitatu Beypazarı, avemu ghjuntu à u Lavu Çayırhan per creà a sensazione chì avemu u mare. Facemu ancu colazione, cinema, teatru, excursioni è cuncerti. In questu modu, pruvemu di stabilisce una atmosfera di famiglia cù i nostri studienti. Perchè campanu luntanu da e so famiglie. Siccomu sapemu ciò chì significa campà luntanu da a famiglia, pruvemu à riempie i lacune materiali è morali chì i nostri studienti sperimentanu.

"ÙN SOLU L'ALLOGGIU, FORNENU TUTTI SUPPORTU MATERIALE"

I studienti chì preferanu Ankara per studià à l'università hà dettu chì ABB sustene micca solu l'alloghju, ma ancu i prublemi morali è hà datu u missaghju "L'università hè lettu in Ankara".

Dichjarà chì si sentenu in casa in Ankara, i studienti anu ringraziatu ABB cù e seguenti parolle:

Fatma Arslan: "Sò ghjuntu à Ankara da Mardin per studià. Se Mansur ùn era micca statu u nostru presidente, forse ùn mi sarebbe piaciutu tantu Ankara. U ringraziu assai in nome di ellu stessu è di i mo amichi. Ùn sò micca solu furnisce l'alloghju, ma ancu furnisce u sustegnu morale. U nostru presidente vene ancu à visità noi, micca tutti facenu cusì ".

Umran Akgedik: "Venu da Malatya. Ùn pudemu micca risolve perchè e nostre applicazioni eranu in riserva. Grazie à u nostru sindaco Mansur, avemu trovu l'uppurtunità di stà in i dormitori aperti da a nostra municipalità. À u listessu tempu, l'attività suciali sò urganizati per noi in u nostru tempu liberu da e nostre lezioni è participemu à elli. Semu assai cuntenti è cuntenti di sta situazione, grazie assai ".

Menşure Sherboyeva: "Sò un citatinu di l'Uzbekistan è mi sò graduatu à l'università in Ankara. Quandu sò ghjuntu quì, ùn aghju micca un dormitoriu è ùn aghju micca un locu per stà. Sò attualmente in i dormitori di a municipalità. Li portanu in teatri è cuncerti cù navette, è ùn paganu nunda. Sò assai cuntentu, grazie assai. Pensu chì Ankara hè una cità studentesca ... "

Lavu Semiha: "Sò venutu da Istanbul. Socu gratisi induve a nostra cumuna ci prupone un alloghju. Prima avemu pensatu chì Ankara ùn hè micca una bella cità, ùn hà micca mare, ma cum'è viaghjà, vede è amparà, diventemu felici. Vi cunsigliu à tutti di leghje quì. Amemu è simu felici cum'è studienti. Aghju amparatu è capitu megliu quist'annu chì serà lettu in sta cità, spergu chì u restu serà quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*