Annunciu EYT: Limitu d'età eliminatu!

l'ultimu minutu è u nervu di dulore
l'ultimu minutu è u nervu di dulore

Alcuni di i tituli di u discorsu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan sò i seguenti: "Cari membri di a stampa, vi salutu cù i mo sentimenti è affettu più sinceri. Oghje, sò in a vostra prisenza cù a bona nutizia di u regulamentu nantu à quelli chì aspettanu a ritirata, chì hè l'ultimu esempiu di a nostra determinazione à entre in u 2023 per avè risoltu tutti i spazii di discussione di u nostru paese è l'aspettattivi di ogni parte di u paese. a nostra nazione".

Stu regulamentu, cunnisciutu cum'è EYT, hè statu finalizatu dopu un travagliu estensivu. Semu un guvernu chì hà implementatu riformi assai impurtanti per portà u sistema di sicurezza suciale in u nostru paese à un livellu raghjone.

Ùn aspittavamu micca un tali arrangiamentu per un bellu pezzu per ùn mette un pesu à l'ecunumia di u paese. Cù questu arrangiamentu, chì hè un grande sacrificiu per u statu, avemu avà u sistema in u locu.

Ùn avemu micca pigghiatu bè à questu arrangiamentu per ùn impone carichi chì l'ecunumia di u paese ùn pudia micca suppurtà. Quandu avemu vistu chì l'opportunità di una Turchia in crescita, sviluppu è sviluppu eranu abbastanza, avemu principiatu u travagliu dandu struzzioni à l'istituzioni pertinenti. A figura di u salariu minimu chì avemu annunziatu a settimana passata hè a manifestazione di sta vuluntà.

Ultimu Statu EYT Chì serà u mudellu EYT? Quandu EYT serà liberatu
Ultimu Statu EYT Chì serà u mudellu EYT? Quandu EYT serà liberatu

Hè necessariu cumplettà u numeru di ghjorni di pagamentu di prima, u periodu d'assicuranza è l'età. L'accordu chì avemu fattu include quelli chì aspettanu a so età. Ùn ci sarà micca requisitu di età in u regulamentu EYT..

Inoltre, hè ghjuntu l'incentive premium EYT

Eccu u testu sanu di u discorsu :

"Cari membri di a stampa, vi salutu cù i mo sentimenti è affettu più sinceri. Oghje, sò in a vostra prisenza cù a bona nutizia di u regulamentu nantu à quelli chì aspettanu a ritirata, chì hè l'ultimu esempiu di a nostra determinazione à entre in u 2023 per avè risoltu tutti i spazii di discussione di u nostru paese è l'aspettattivi di tutti i segmenti di u nostru paese. a nostra nazione.

U regulamentu cunnisciutu cum'è EYT, in altri palori, quelli chì sò in età di retirement in u publicu, hà pigliatu a so forma finali dopu un longu tempu di travagliu estensivu. Semu u guvernu chì hà implementatu riforme impurtanti per portà u sistema di sicurezza suciale in u nostru paese à un livellu sustinibili, raghjone è ghjustu. Avemu travagliatu duramente per fà u sistema di a sicurità suciale maneggevole, chì mette un gran pesu à u bilanciu publicu per via di pratiche chì sò staccate da a realità di l'anni passati.

Di sicuru, ogni riforma è regulamentu hà purtatu cun ellu novi discussioni. Una di queste hè e dumande di i nostri impiegati, chì anu da aspittà per via di u requisitu di età, malgradu l'esigenza di l'annu è di u ghjornu di prima in a pensione secondu u regulamentu di u 1999. In principiu, credemu chì u sistema in quale una persona chì hà travagliatu per 20 o 25 anni pò riceve una pensione per un periudu assai più longu di u periodu di u travagliu ùn hè micca sustinibili. In l'ultimi anni, questu hè statu assai doloroso. Ùn aspittavamu micca un tali arrangiamentu per parechji anni, postu chì impone carichi chì ùn puderanu micca esse elevati à l'ecunumia di u paese senza dannà u mantenimentu di u sistema.

Siccomu pensemu chì averemu un avvene cumunu cù 85 milioni, ùn vuliamu micca fà un impegnu senza esaminà a prufundità di u prublema è senza fà un contu solidu. Avemu dimustratu è dimustramu chì simu à fiancu à i nostri citadini à redditu fissu, chì anu avutu difficultà per l'effetti di a crisa glubale nantu à u nostru paese, cù un altu ritmu di aumentu di u salariu minimu, di i funzionari è di e pensioni.

A figura di u salariu minimu hè una manifestazione di sta vuluntà. Cù a bona nutizia di u passu chì risponde à l'età di ritirata è l'aspettattivi di i nostri impiegati chì anu cuminciatu à travaglià prima di u 1999, simu in strada per dimustrà u nostru sustegnu à elli. Credu chì cù u regulamentu, chì significa sacrifiziu per u statu, sguasserà u sistema da ogni tipu di discussioni è mette in piazza.

Cum'è sempre, facemu è dedichemu stu arrangiamentu per a nostra nazione. Se ricurdate, per ritirà in u nostru paese, hè necessariu di cumplettà trè cundizioni, u numeru di ghjorni di pagamentu di prima, u periodu d'assicuranza è l'età. U regulamentu chì avemu fattu copre quelli chì anu cumpletu i primi dui di e cundizioni è sò solu aspittendu a ritirata per l'età.

Facemu u regulamentu chì permette a ritirata senza esigenza di età valida per tutti in a struttura esistente, indipendentemente da SSK, Bağkur è Fondu di ritirata. Mentre chì ci era 5.6 milioni di pensionati quandu sta regulazione hè stata introdutta per a prima volta, avemu ghjuntu in Turchia, chì serve oghje 13.9 milioni di pensionati.

Avemu riesciutu à mantene l'equilibriu attivu è passiu di u nostru sistema di sicurezza suciale. Cù l'aumentu di i tassi elevati chì avemu fattu in pensioni annantu à l'anni, avemu aumentatu stu segmentu à un livellu chì li permetterà di campà nantu à u so propiu redditu in termini reali. Oghje, 2 milioni 250 mila di i nostri citadini anu u dirittu di ritirata. Nisun limite d'età serà applicatu à l'usu di u dirittu di pensione.

Certi di elli anu digià principiatu aggregazione di serviziu, prucessi di debitu. Cù l'entrata in vigore di u novu regulamentu, avemu travagliatu per equilibrà a carica finanziaria di u sistema. Preparemu un accordu di transizione separatu per quelli recrutati da i subcontraenti chì ùn si ritiranu micca immediatamente.

U nostru Ministeru di u Tesoru è di e Finanze lancia un pacchettu di prestitu. Sapemu chì almenu alcuni di quelli chì si ritiranu cuntinueghjanu à travaglià. Cù sta cunniscenza, furniscemu incentivi di prima di l'assicuranza suciale per i nostri citadini chì cuntinueghjanu à travaglià paghendu i primi di sustegnu di a sicurezza suciale dopu a ritirata.

U nostru scopu hè di assicurà chì i nostri citadini chì travaglianu dopu a ritirata ponu mantene questu nantu à una basa registrata. Vogliu chì EYT sia benefica per u nostru paese, a nostra nazione, i so beneficiari è e so famiglie. Mentre offre i mo saluti sinceri à tutti voi cù amore è rispettu, u 2022 hè avà daretu à noi. Vogliu da Diu chì u 2023 sia un bonu tempu per voi, per noi è per u nostru paese. Stammi bè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*