Una seconda rivista preliminare nantu à a Tavola Fatih

Una seconda rivista preliminare di Fatih Chart
Una seconda rivista preliminare nantu à a Tavola Fatih

U pittura uriginale di Sultan Mehmet u Cunquistatore, firmata da Gentine Bellini, hè statu u sughjettu di esame preliminare per a seconda volta. Ci hè una firma familiare sottu a lettera di dumanda di rivisione preliminare mandata à IMM. U firmatariu hè l'ispettore capu civile Arif Yıldırım, un anticu candidatu parlamentariu di u Partitu AK chì hè statu numinatu per rimpiazzà l'ispettore capu chì hà lasciatu u so postu dopu esse disturbatu da l'interferenza pulitica mentre conduceva l'investigazione IMM. I documenti riguardanti u prucessu di compra di a pittura sò stati richiesti da Yıldırım in una lettera ufficiale. Tuttavia, à a dumanda di l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Istanbul, chì hà pigliatu in contu un rapportu fabbricatu è l'hà mandatu à u Guvernu di Istanbul per un permessu di investigazione 2 anni fà, a Direzzione di Amministrazione è Supervisione di u Governatore di Istanbul hà rispostu "ùn ci hè bisognu di una investigazione. ". U 27 di dicembre di u 2022, Fatih Table hè statu sottumessu à un esame preliminare di novu da l'ispettore generale civile Arif Yıldırım, malgradu questi prucessi. In a nova lettera di dumanda mandata à IMM cù a firma di Arif Yıldırım, sò stati richiesti informazioni è documenti riguardanti i prucessi di compra. L'esame di a Cummissione d'Inchiesta di l'Assemblea IMM ùn hà revelatu alcunu effetti negativi, malgradu a dumanda verbale di Arif Yıldırım è a rivista 3 volte prima.

U ritrattu originale di Sultan Mehmet u Conquistatore, acquistatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè statu sottumessu à un esame preliminare per a seconda volta. In a lettera mandata à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul u 27 di dicembre di u 2022, i documenti riguardanti l'acquistu di a pittura storica di Mehmet u Conquistatore, transazzione fatta in cunfurmità cù a legislazione è documenti di pagamentu sò stati richiesti.

ANCORA U STESSU NOME

Finu à u 4 di ghjennaghju di u 2023, i ducumenti o copie certificate di i documenti sò stati richiesti per esse trasmessi à l'ispettore civile generale Arif Yıldırım è à l'ispettore civile Hayati Taşdan, chì attualmente svolgenu funzioni d'investigazione in l'edificiu di u serviziu di Bakırköy di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Arif Yıldırım, chì hè statu recentemente numinatu cum'è Ispettore Capu di l'investigazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà dettu: Ekrem İmamoğluDopu chì a candidatura per a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hè stata finalizzata, era quellu chì hà apertu 28 investigazioni private separate riguardanti u so periodu in a Municipalità di Beylikdüzü, ma ùn pudia truvà alcuna cuntradizioni. Arif Yıldırım era a persona numinata per rimpiazzà u capu di a delegazione chì hà lasciatu l'uffiziu dopu esse disturbatu da i tentativi di ottene risultati pulitichi mentre era à u capu di l'investigazioni IMM.

L'ispettore generale civile di l'oghje Arif Yıldırım, chì era u candidatu diputatu di u Partitu AK Mersin in 2015, hè ancu u presidente di a municipalità metropolitana di Istanbul in a so nova pusizione. Ekrem İmamoğlu Hà preparatu un rapportu di 578 pagine è l'hà mandatu à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Istanbul. Dopu à a revisione di a pittura di Fatih da u Guvernatore è a revisione di a Cummissione di ispezione parlamentaria, ùn hè stata rilevata alcuna violazione di a legislazione malgradu a revisione di Arif Yıldırım 3 volte. Malgradu questu, a dumanda hè stata rinnuvata ufficialmente. I documenti digià esaminati sò stati dumandati di novu. L'investigatore, cercandu di truvà qualcosa, esamineranu i schedari per a terza volta.

STESSA RICHIESTA 2 ANNI DOPU

A pittura acquistata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè statu u sughjettu di una investigazione preliminare prima. A Direzzione Amministrativa è Audita di u Governatore di Istanbul ùn hà micca trovu necessariu a dumanda d'investigazione da l'Uffiziu di u Procuratore di Istanbul u 22 di dicembre di u 2020, dopu un esame preliminare. Nisuna mancanza o violazione di a legislazione hè stata rilevata in quantu à i prucessi di vendita è di compra, chì sò stati realizati in modu trasparente da u principiu. Dopu à 2 anni, l'ispettore capu civile Arif Yıldırım, chì l'hà assignatu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà rinnuvatu a dumanda. Il a fait la même demande alors que les documents et les résultats de l'examen préliminaire qu'il pouvait facilement obtenir du gouverneur d'Istanbul se trouvaient dans les archives.

FATİH SULTAN MEHMET HAN s'incontrerà cù a ghjente di ISTANBUL

A pittura di Mehmet u Conquistatore, chì hè trà e "opere d'arti esibita in permanenza" in a National Gallery di Londra, hè stata venduta à l'asta da a famosa casa d'asta Christie's. Participendu à l'asta u 25 di ghjugnu 2020, IMM hà acquistatu u pittura per £ 935.250. A pittura hè stata purtata à Istanbul, induve appartene, cù una prutezzione speciale, da u presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Ekrem İmamoğlu Hè statu mostratu à u publicu cù una ceremonia. Hè statu prisentatu à i visitori di Istanbul. A pittura di u Sultan Mehmet u Conquistatore, chì appartene à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul è hè sempre sottu una prutezzione speciale, hà da scuntrà prestu u populu di Istanbul in un locu degnu di u nome di Sultan Fatih.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*