I residui di cibo si trasformanu in cibo per l'animali vagabondi in Gaziantep

I residui di cibo si trasformanu in cibo per l'animali vagabondi in Gaziantep
I residui di cibo si trasformanu in cibo per l'animali vagabondi in Gaziantep

A municipalità metropolitana di Gaziantep trasforma i rifiuti alimentari raccolti in tutta a cità in alimentariu per alimentà l'animali vaganti in a facilità chì hà stabilitu.

I squadre di u Dipartimentu di u Dipartimentu di a Conservazione di a Vita Naturale di a Municipalità Metropolitana, chì valutanu i residui alimentari in lochi cum'è ospedali, ristoranti, università è scole in Gaziantep, processanu i prudutti chì cullighjanu in u stabilimentu di pruduzzione alimentaria in Burç Yazıbağ.

I prudutti raccolti sò tagliuzzati in machini è furmatu in machini speciali. L'alimentu hè guardatu in i zoni di siccà per 1 ghjornu è hè poi imballatu cù apparecchi di vacuum. 1 tonnellata di manciari per ghjornu hè lasciata in 200 punti di alimentazione stabiliti in tutta a cità da a Municipalità Metropolitana. Circa 4 mila animali vagabondi beneficianu di l'alimentariu ogni ghjornu.

"Demu l'alimentu chì pruduciamu à e persone chì campanu in e strade è u distribuemu gratuitamente à l'amatori di l'animali".

Celal Özsoyler, Capu di u Dipartimentu di Prutezzione di a Fauna Silvestre, hà enfatizatu in a so dichjarazione nantu à a pruduzzione alimentaria chì si curanu di tutti l'animali stray in a cità.

Özsoyler hà dichjaratu chì e squadre lascianu rutinariamente cibo è acqua in 200 punti di alimentazione differenti in tutta a cità ogni ghjornu è hà dettu:

"Raccollemu i rifiuti alimentari, in particulare da università, ospedali è scole, è purtemu à u nostru centru. Avemu stabilitu un stabilimentu di pruduzzione alimentaria quì per i nostri cari amichi. In questu stabilimentu di produzzione, avemu prima compostu circa 1 tonnellata di manciari per ghjornu, u passanu à traversu i machini di mischju, a forma è a porta à i zoni di sicca. Mantenemu in questi spazii per 1 ghjornu è imballate cù una macchina di sealing à vacuum. "Demu l'alimentu chì pruduciamu à e persone chì campanu in i carrughji è u distribuemu gratuitamente à l'amatori di l'animali".

"Prevenemu tramindui i rifiuti è sustenemu e cose viventi"

Spieghendu chì si curanu assai di tutti l'animali stray in a cità, Özsoyler hà cunclusu e so parolle sottulinendu chì prestanu attenzione à l'alimentazione di l'animali:

"Siccomu hà un cuntenutu assai altu di proteina, l'animali manghjanu cun piacè. Contene tutti i tipi di minerali è vitamini. Stu travagliu impedisce u rifiutu è, cum'è a municipalità metropolitana di Gaziantep, sustenemu tutte e cose viventi. Cum'è a municipalità metropolitana di Gaziantep, furnimu serviziu in tutti i 780 distretti di 9 quartieri. Alimentamu 4 mila animali ogni ghjornu in tutta Gaziantep. "Controllemu questi ogni ghjornu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*