Raybus Integratu cù GAZİRAY permette à 200 mila persone di ghjunghje à 2 milioni

U presidente Shah Raybus aiuta à ghjunghje à i milioni di migliaia
U presidente Şahin "Raybus permette à 200 mila persone di ghjunghje à 2 milioni"

Raybus, chì travaglia integrata cù GAZİRAY, chì furnisce u serviziu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, è furnisce un trasportu còmode è veloce trà Gaziantep è Nizip, hè diventatu unu di i sistemi di trasportu più preferiti in pocu tempu. Ancu oghje, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep Fatma Şahin è u guvernatore di Gaziantep Davut Gül è a delegazione chì l'accompagna anu viaghjatu à Nizip, chì hè destinatu à trasportà 5 mila persone per ghjornu.

U protokollu, chì viaghjava nantu à a linea di 49 chilometri per a quale a migliione stradale hè stata fatta da u Ministeru di u Trasportu è di l'Infrastruttura, hà dettu in una dichjarazione dopu à u viaghju chì l'ore seranu disposti aumentando u numeru di viaghji in Raybus in linea cù u richieste di i citadini.

TARGET 5 MIL PASSAGERI QUESTIANA

Nizip Raybus, chì furnisce un trasportu còmode è sicuru trà Nizip è Gaziantep è travaglia integrata cù GAZİRAY, furnisce u serviziu trà a Stazione di Gaziantep è a Stazione Nizip. Furnendu serviziu cù 2 vagoni è una capacità di 126 persone, Raybus hà purtatu 25 mila 3 passageri in 600 ghjorni. Cù l'usu generalizatu di Raybus in i ghjorni à vene, hè destinatu à purtà 5 mila passageri per ghjornu.

ŞAHİN: TRANSPORT VERDE ADATTU PER NİZIP VERDE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dichjaratu chì Raybüs hè statu custruitu per un grande travagliu inseme cum'è squadra è hà dettu:

"Quandu stabiliscemu sta cunnessione cù Gaziantep, Gaziantep vincerà è aumenterà a nostra qualità di vita è i nostri scopi assai rapidamente. U trasportu verde hè adattatu à Green Nizip assai bè. Senza impurtà l'aria è a natura, Raybus permette à 200 mila persone di ghjunghje à 2 milioni. Hè un travagliu di squadra. À u principiu di questu hè a forte dirigenza di u nostru presidente. Oghje, in stu bellu locu, andemu à Green Nizip, à mezu à u Crescent Fertile. Nizip verde; Zeugma significa storia, guariscenza, sapori. U futuru di Nizip hè assai chjaru. L'infrastruttura hè furnita in u locu per u sviluppu di Nizip. Avemu ottene tuttu ciò chì hè necessariu per stu sviluppu. Questu hè un mudellu Gaziantep. Bona furtuna cù u nostru veiculu di trasportu favuritu di u clima è di l'ambiente ".

GUVERNATORE GÜL: NİZIP SVILUPPARÀ DI PIÙ, GAZİANTEP ANDÀ UN PASSU PIÙ

U guvernatore di Gaziantep, Davut Gül, hà dichjaratu chì l'interazzione trà Nizip è u centru di a cità di Gaziantep hè alta è cuntinuava cusì:

"Ci hè un viaghju sicuru è un investimentu impurtante chì cunnetta Gaziantep è Nizip economicamente. Cù questu investimentu, Nizip svilupperà più è Gaziantep farà un passu più. Una cosa bona di Raybus hè chì hè integrata cù GAZİRAY. Quelli chì venenu à Gaziantep cù Raybus puderanu andà in a zona industriale urganizata cù GAZİRAY. Dunque, a logica di u trasportu intelligente in u trasportu vene à a vita. U numaru di viaghji è i tempi seranu aghjustati in cunfurmità cù e richieste entrate ".

GIALLU: PER RAYBUS, NIZIP PROGRESSA RAPIDAMENTE PER ESSÈ UN DISTRIBUTU METROPOLU, NON UN DISTRICT PROVINCIALE DI GAZIANTEP

U sindaco di Nizip, Mehmet Sarı, sottolineendu chì a sicurezza di u trasportu trà Gaziantep è Nizip hè aumentata cù Raybus, hà dettu: "Cù i servizii Raybus, Nizip hè in strada per diventà un distrittu metropolitanu di Gaziantep, micca più un distrittu pruvinciale. Unu di i nostri compatrioti, chì hè surtitu da Nizip, hè avà in una pusizioni per ghjunghje in ogni locu da u centru di Gaziantep, sia in tram o in GAZİRAY. Cù questi prughjetti, u trasportu à Gaziantep serà còmode, in particulare in a zona industriale urganizata, per creà impieghi per i nostri persone chì cercanu un impiegu. Hè un simbulu di sufisticazione. In Nizip, una ferrovia hè stata furmata cù l'autostrada. In quantu à l'accessibilità, Nizip hè diventatu un distrittu chì usa tutte e pussibilità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*