Geta Charge elimina u prublema di l'accessu à e stazioni di carica di i veiculi elettrici

Geta Charge elimina u prublema di l'accessu à e stazioni di carica di i veiculi elettrici
Geta Charge elimina u prublema di l'accessu à e stazioni di carica di i veiculi elettrici

Mentre chì e vendite di veiculi elettrici aumentanu ghjornu per ghjornu, hè previstu chì a mancanza di stazioni di carica sufficienti pò disturbà a vendita. U scopu di ghjucà un rolu chjave in a trasfurmazioni verdi di i settori di u trasportu è di l'energia, Geta Charge offre à i pruprietarii di veiculi elettrici l'accessu à l'energia solare o eolica cù e so stazioni di carica in spazii publichi o privati. A cumpagnia hà u scopu di stallà 2023 stazioni à a fine di u 200 è 2030 à u 1,500.

Milioni di veiculi nantu à a strada ogni ghjornu dannu l'ambiente è a salute umana. L'inquinanti tossici, cum'è u diossidu di carbonu è u monossidu di carbonu liberatu da i scarichi di i veiculi motori, reagiscenu cù altri sustanzi chimichi in l'atmosfera, affettendu negativamente a natura è scatenendu a crisa climatica. I vitture causanu u 90% di a contaminazione di l'aria in e cità in rapida crescita in u mondu, è una vittura tipica di passageru emette circa 4,6 tunnellate metriche di diossidu di carbonu per annu, secondu a ricerca di l'Agenzia di Proteczione Ambientale Americana EPA. I citadini cuscenti di l'ambiente chì volenu prevene sta situazione cuntribuiscenu à a custruzzione di una vita sustinevule passendu à i veiculi elettrici. Sicondu a Rivista di Vendita di Veiculi Elettrichi preparata da PwC à una scala glubale cù a so Strategia, a vendita di i veiculi elettrichi hà aumentatu di 81% in u mondu in a prima mità di l'annu, mentre chì in Turchia hà dimustratu un aumentu di 154% paragunatu à l'annu precedente. Mentre a quota di u mercatu di sti veiculi in u nostru paese hà righjuntu 8%, l'ochji sò stati rivolti à i figuri di a fine di l'annu.

Geta Charge Partner Fundatore è Direttore Generale, Mehmet Kocaoğlu, hà dichjaratu chì pensanu à facilità u viaghju di i pruprietarii di veiculi elettrici in u nostru paese è di espansione l'usu di veiculi elettrici, cù i caricatori veloci chì anu stallatu per i veiculi elettrici, è hà fattu i seguenti dichjarazione nantu à u sughjettu: "Per prevene a crisa climatica sempre più profonda, e fonti d'energia pulita sò d'impurtanza critica. Ma simu à u principiu di l'era di u cambiamentu è a trasfurmazioni in energia. À questu puntu, i veiculi elettrici emergenu cum'è una di e parti più impurtanti di a trasfurmazioni. Cù a nostra visione di esse una parte è l'acceleratore di sta trasfurmazioni, avemu ottenutu a nostra licenza operativa di a rete di carica. A nostra missione hè di eliminà e preoccupazioni di gamma di l'utilizatori di i veiculi elettrici è di facilità l'accessu à stazioni di ricarica sia in a so vita di ogni ghjornu sia in i so viaghji. Cerchemu novi modi per riduce u nostru impattu negativu annantu à l'ambiente è cuntinuemu à travaglià cù i nostri partenarii cummerciale per assicurà chì e nostre operazioni sò sustinibili ".

L'energia di i caricatori hè ottenuta da fonti 100% rinnuvevuli.

Mehmet Kocaoğlu hà dichjaratu chì, secondu i dati divulgati à u publicu da a Piattaforma di Trasportu Elettricu, a dumanda di veiculi elettrici in i paesi europei hè prevista di superà i veiculi di passageri di i motori à combustione interna per u 2025, è chì i mercati di l'automobile seranu custituiti interamente da elettricità. veìculi da 2035. dui terzi pussede o prughjettanu di cumprà veìculi elettrici. In fronte à questa alta dumanda, se i punti di carica ùn ponu esse attivati ​​rapidamente, a transizione à u mudellu di trasportu elettricu pò esse interrotta. Dunque, aumentà e pussibilità di carica hè critica per u mercatu di i veiculi elettrici. Cum'è Geta Charge, ùn solu risponde à i bisogni energetichi di ogni ghjornu di i pruprietarii di veiculi elettrici in Turchia cù a facilità di ricarica rapida chì offremu in i punti publichi, ma ancu acceleremu a trasfurmazioni rendendu stazioni di ricarica facilmente accessibili per tutti. Tutta l'energia in i nostri caricatori hè ottenuta da e centrali solari, vale à dì da fonti d'energia 100% rinnuvevuli.

Installarà 2023 stazioni DC à a fine di u 200

Sottulineendu chì, in più di stazioni di ricarica in spazii publichi, l'utilizatori installanu ancu in casa è in i posti di travagliu, u Partner Fundatore di Geta Charge è u Direttore Generale Mehmet Kocaoğlu hà dettu: "In più di tutti i nostri servizii, mantenemu regularmente e nostre stazioni di ricarica. Offriamu u disignu di u prugettu end-to-end, l'esplorazione, l'approvvigionamentu è l'installazione di stazioni di ricarica, certificazioni è servizii di software per l'installazione è l'operazione di stazioni di ricarica. Avemu u scopu di ghjucà un rolu chjave in a trasfurmazioni verdi è sustinibili di i settori di u trasportu è di l'energia. In questu cuntestu, stabiliremu 2023 stazioni DC chì furnisce una ricarica rapida finu à a fine di u 200, è 2030 finu à u 500. Semu felici di esse una parte di sta trasfurmazioni utilizendu fonti d'energia rinnuvevuli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*