GHO firma novi cunnessione à Rescon Expo

GHO Rescon hà firmatu novi cunnessione à l'Expo
GHO firma novi cunnessione à Rescon Expo

Cumpagnia di serviziu immubiliare (GHO), chì si differenzia in u settore cù u so mudellu di cunsulenza immubiliare di tipu turcu, hà firmatu importanti cunnessione cummerciale à Rescon Expo.

Dichjarà chì Rescon Expo furnisce una opportunità di riunione impurtante per u settore, u fundatore di GHO Hasan Can Çalgır hà dettu: "Participendu à fiere settoriali, tramindui prumove i nostri marchi è truvamu l'uppurtunità di dirige più prughjetti à i nostri uffizii. A fiera hè pruduttiva per noi. Parechji cuntratturi anu negoziatu per cooperà cun noi. U nostru solu scopu ùn hè micca di vende franchises o case di petra, ma ancu di aumentà u fatturatu di i nostri uffizii. Avemu ancu presentatu Piccolavita, u nostru cumpagnu di suluzione in casa chjuca, chì hè statu in crescente dumanda in l'ultimi ghjorni, à i visitatori di u nostru stand à a fiera ".

A CASA DI PIETRA hè IN DUMANDA IN TURCHIA

Dichjarà chì a pandemia hà purtatu u settore immubiliare à a natura, Hasan Can Çalgır hà datu i seguenti punti di vista: "Cum'è GHO, avemu creatu a marca Taş Ev Turkey, chì produce residenze naturali è durable, 2 anni fà. Dopu à a pandemia, l'investitori di l'abitazioni anu vultatu in particulare in case di petra. Inseme cù u GHO, allargemu a nostra sfera d'influenza. Ùn custruemu micca case cullettive, pruduciamu secondu a dumanda. Cuntinuemu à riceve richieste da tuttu u paese. Evaluemu ancu a terra di l'investituri; Pudemu ancu offre a casa è a terra noi stessi. Avemu cuminciatu novi prughjetti in a Regione Egea, u Mediterraniu è pocu tempu in Ankara, in a casa di pietra Gölbaşı. Vulemu realizà i sogni di i nostri clienti. Pudemu custruisce case à trè piani. I case di petra sò freschi in l'estiu è caldi in l'inguernu, postu chì ponu campà per parechji anni è anu un insulamentu naturali. Avemu ancu prufittà di a tecnulugia; Applicamu l'insulazione chì si estende da a fundazione à u tettu. Queste case ùn anu micca bisognu di rinnuvamentu. Comparatu à altre strutture, furnisce una opportunità d'investimentu prufittuosa à longu andà ".

2023 BRANCH OBIETTIVI À A FINI DI 40

Nutendu chì cuntinueghjanu à cresce in u settore in linea cù i so miri, u General Manager di GHO Özkan Yalaza hà dettu ancu; "Cum'è GHO, avemu righjuntu i figuri di crescita chì avemu destinatu. In cunfurmità cù i nostri scopi è piani, avemu aumentatu u numeru di e nostre filiali à 29. Ùn vulemu tagliate quella velocità. In u 2023, vulemu espansione sta espansione è aumentà u numeru di filiali à 40. Muğla, Antalya, Bursa, Manisa è Fethiye sò trà i nostri obiettivi prioritari. L'annunziu di i novi pacchetti d'interessu di l'abitazione previsti dopu à l'annu novu rinviverà u settore. À questu puntu, cum'è GHO, cuntinuemu a nostra preparazione. Vulemu offre à i nostri clienti diverse opzioni rapidamente. Per questu mutivu, avemu intrattenutu l'attività di vendita è marketing di alcuni grandi prughjetti in Izmir, Didim è Denizli. Cum'è GHO, vulemu sparghje a sinergia chì avemu ottinutu à tutti l'uffizii è espansione u sistema di travagliu in quale tutti prufittanu. Ogni prughjettu chì pigliamu ùn hè micca per un unicu uffiziu, avemu u scopu di sviluppà tutti l'uffizii è di pudè fà affari inseme "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*