L'area induve si trova u Gülsan Industrial Estate serà u core di Samsun

L'area induve si trova u Gulsan Industrial Site serà u core di Samsun
L'area induve si trova u Gülsan Industrial Estate serà u core di Samsun

Dopu à u cumpletu di Toybelen Industrial Estate, a Municipalità Metropolitana di Samsun trasformerà l'area induve Gülsan Industrial Estate si trova in un spaziu di vita mudernu induve u core di a cità batterà. U presidente Mustafa Demir hà dettu: "Avemu fattu tutte e nostre preparazioni per u prughjettu di recreazione. Aspittemu solu chì a custruzzione di u novu situ industriale sia finita.

In Samsun, induve i prughjetti di trasfurmazioni urbane sò in crescita rapida cù u sustegnu di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, a Municipalità Metropolitana face investimenti impurtanti in ogni campu per purtà a cità à una identità più muderna è cuntempuranea. A cumuna, chì hà da realizà a più grande trasformazione industriale di Turchia trasferendu u Gülsan Industrial Estate, chì ferma in u centru di a cità cù u rapidu crescita è u sviluppu di a cità, aspetta à a fine di u Toybelen Small Industrial Estate, chì hè statu custruitu da TOKİ.

A custruzzione di Toybelen Small Industrial Site, chì serà l'industria più muderna in u paese cù u so designu, funziunalità è infrastruttura, cuntinueghja à piena velocità. Mentre a Municipalità Metropolitana di Samsun seguita i travaglii da vicinu, u 82 per centu di a custruzzione hè stata finita in u prugettu, chì includerà 46 unità cummerciale.

"Camminamu versu u futuru cù una nova visione"

Dopu à a fine di u prucessu di trasferimentu di i cummercianti di Gülsan, a Municipalità Metropolitana hà da principià a demolizione di i posti di travagliu è trasfurmà a zona di 650 decare in un habitat naturali. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, chì hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu pensatu per a zona per esse integrata cù u Giardinu di a Nazione è u Doğupark, hà dettu: "Samsun, u centru di u Mari Neru, cammina avà versu u futuru cù una nova visione. Risolvemu i prublemi cronichi di a nostra cità in l'infrastruttura è a superstruttura una per una. Unu di elli era u prublema di u situ industriale di Gülsan. Ci avvicinemu à una fine felice in u situ industriale chì hà aspittatu per esse trasferitu dapoi parechji anni ", disse, aghjustendu: "Quandu i nostri cummercianti si movenu in Toybelen, una nova era principiarà per Samsun. Riviveremu sta grande zona cù u prughjettu di recreazione più grande è magnificu di a regione. Cù u so giardinu botanicu di 252 decare, i spazii culturali, suciali è educativi, è ancu u cumplessu di a Moschea di Selattin, questu hè u core di Samsun è diventerà un magnificu habitat naturale induve ognunu pò respira è passà un tempu piacevule ".

TUTTA U PERSONALE TRAVAGLIA IN CAMPI

Sottulineendu chì ùn permettenu micca à alcun cummerciante di esse vittime durante u prucessu di trasferimentu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Amemu u nostru populu. Per quessa, avemu travagliatu cù sincerità, diligenza è sacrificiu in ogni campu. Semu nantu à u campu 7/24 cù tuttu u nostru staffu. Facemu un grande sforzu per purtà Samsun à u futuru cù passi sicuri. Moving Gülsan significa chì unu di i più impurtanti ostaculi di a nostra cità serà eliminata, u settore industriale sarà raggruppatu in una manera megliu qualità è urdinatu, l'urbanizazione mudernu è mudernu accelerà, è u nostru populu sarà felice è pacificu.

U FUTURU ÙN SERA PIÙ PRECERCATA

"I nostri cummercianti industriali operaranu ancu in u novu situ industriale per parechji anni senza preoccupassi di u futuru. Toybelen Industrial Site darà un esempiu per a Turchia cù a so infrastruttura perfetta è u disignu in l'acqua di piova, l'acqua potabile è i sistemi di fognatura. Vogliu ancu ringrazià u nostru Vicepresidente Çiğdem Karaaslan è i nostri deputati di Samsun, in particulare Murat Kurum, u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, per a so cuntribuzione à purtà un prughjettu cusì impurtante à Samsun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*