Operazioni di sigarette elettroniche contrabbandate da l'infurzatori doganali

Operazioni di cigarette elettroniche per evità a dogana
Operazioni di sigarette elettroniche contrabbandate da l'infurzatori doganali

Durante l'operazioni in Sarp è Habur Customs Gates è l'Aeroportu di Antalya, 905 pezzi è pezzi di sigarette elettroniche è 6 pacchetti di tabacco di sigaretta elettronica sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di u Cummerciu, e squadre di l'Infurzazione Doganale anu realizatu operazioni contr'à i contrabandisti di tabacco in Sarp and Habur Customs Gates è in l'aeroportu di Antalya.

In u risultatu di l'analisi di risichi di e squadre è i studii di intelligenza, i pattugliamenti di u campu è i cuntrolli di rutina, e persone è i veiculi identificati cum'è suspetti sò stati cuntrullati da e squadre.

E merchenzie è i veiculi di e persone chì anu seguitu da vicinu sò stati radiati in i punti di cuntrollu doganali. Dopu a deteczione di densità sospette in u risultatu di a scanning, un cuntrollu detallatu hè statu realizatu.

In u risultatu di e ricerche, 810 cumpunenti è pezzi di sigaretta elettronica è 905 pacchetti di tabacco di sigaretta elettronica per un valore di circa 6 mila Lire turche sò stati sequestrati. Sigarette elettroniche è accessori è cartucce di sigarette elettroniche sò state sequestrate.

L'inchiesta contr'à i suspettati cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*