TCDD Trasporti è Rapprisintanti di u Settore si sò riuniti à u 1u Workshop di u Settore Logisticu

I rapprisentanti di u trasportu è di l'industria di TCDD si sò riuniti à u Workshop di l'Industria Logistica
TCDD Trasporti è Rapprisintanti di u Settore si sò riuniti à u 1u Workshop di u Settore Logisticu

TCDD Tasimacilik, a marca principale di trasportu di merci in Turchia, cù a cumpagnia ufficiale chì opera in u settore, '1. Si riunì in Ankara à u Workshop di l'Industria Logistica. I rapprisentanti di u settore di diverse cità si sò riuniti à u Behiç Erkin Hall per l'attellu induve i prublemi è e pruposte di suluzione in relazione à u settore sò stati discututi è sviluppati.

A riunione presidata da u TCDD Trasportu Direttore Generale Çetin Altun, u Ministeru di Trasportu è Infrastrutture Trasportu Servizii di Regolamentu Subdirector Generale Feriha Mert, Capu di Dipartimentu di Trasportu Naci Özçelik, Capu di Dipartimentu di Manutenzione di Vehicle Murat Durkan è Capu di Dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione Şahabettin Çağlar anu assistitu à a riunione. riunione..

Stabbiliemu un Centru di Pianificazione-Coordinazione di Treni in u nostru propiu

À a riunione, chì hà iniziatu cù i discorsi d'apertura di Naci Özçelik, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Özçelik hà dichjaratu chì u più altu livellu di trasportu di tutti i tempi hè statu ghjuntu in 2021, è chì u trasportu di merci ferroviaria, chì era di 38 milioni di tunnellate, hè previstu. per esse 2022 milioni di tunnellate in 38.5.

Naci Özçelik, Capu di Dipartimentu di Trasportu, hà dichjaratu chì 2022 milioni di tunnellate di carichi sò stati trasportati in u 4.2 in u trasportu internaziunale, un aumentu di 4 per centu cumparatu cù l'annu precedente: "Travagliemu cù 341 cumpagnie. Facemu u 100 per centu di u nostru trasportu cù 90 cumpagnie. Turnemu à u trasportu cù un altu valore aghjuntu. Mentre u trasportu di merci hè sempre realizatu in 12 centri logistichi, i travaglii di custruzzione di 3 centri logistichi è i prucessi di licitazione è prughjettu di 8 d'elli cuntinueghjanu. Cum'è TCDD Tasimacilik, avemu un totale di 655 locomotive è 16 vagoni di merci. U settore privatu hà affittatu i nostri 475 mila 3 vagoni. Purtemu 726 mila tunnellate di carica per ghjornu. Facemu u trasportu di merci in 88 paesi ". disse.

Özçelik hà dettu: "I nostri spedizioni in Iran è in Europa sò in crescita. L'impurtanza è l'efficacità di u Corridor Mediu hè ancu crescente. U trasportu nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars cuntinueghja à aumentà ogni annu. Per risponde à sta dumanda in u megliu modu, in l'affari di traghetti trà Tatvan-Van, 4 battelli di piccula capacità sò stati fora di l'operazione è rimpiazzati cù 4 battelli capaci di trasportà 2 XNUMX tunnellate di carica. disse.

Enfatizendu chì a digitalizazione hè ancu attribuita impurtanza in u trasportu di merci, Özçelik hà dettu: "Grazie à u centru di pianificazione-coordinazione di u trenu stabilitu in a nostra struttura, sparteremu l'infurmazioni chì furnimu istantaneamente cù i nostri clienti 13.050 ore à ghjornu da 201 punti di carica nantu à una tutale di 24 km di linea. disse.

L'impurtanza di a Turchia hè aumentata in u trasportu internaziunale cù u corridore mediu

Feriha Mert, Direttore Generale Diputatu di u Regulamentu di i servizii di trasportu, à u Ministeru di Trasportu è Infrastrutture, chì hà participatu à l'attellu, hà dettu chì cù u Corridor Mediu, chì guadagna impurtanza, l'impurtanza di Turchia in u trasportu internaziunale hè ancu aumentata.

Espristendu chì cunsidereghja stu attellu assai impurtante per cumunicà i prublemi è e pruposte di suluzione à l'altri in una manera più comprensibile è chjara per tutti, Mert hà spressu chì spera chì l'attellu pruduce boni risultati.

U nostru scopu hè di utilizà e locomotive è i vagoni chì avemu in modu efficiente

Çetin Altun, Vice Direttore Generale di TCDD Transportation, hà dichjaratu chì u primu attellu urganizatu permetterà à l'Istituzione è à l'imprese di cunnosce megliu. Altun: "Cum'è TCDD Tasimacilik, avemu trasportatu più di 30 milioni di tunnellate di carica l'annu passatu. Sottu stu numeru ch'e aghju citatu si trova un grande sforzu da i dui lati. Prima di tuttu, in nome di a mo istituzione, vogliu ringrazià tutti i mo culleghi ".

Enfatizendu chì l'industria di u trasportu ferroviariu pò esse sustinutu sottu l'influenza di fatturi multipli è diversi, Altun hà dettu: "U nostru scopu hè di utilizà e locomotive è i vagoni chì avemu in modu efficiente. Avemu travagliatu per fà u megliu usu di tutte e nostre capacità nantu à una linea tradiziunale. Vogliu chì u nostru 1u Workshop di l'Industria Logistica sia benefica per l'industria di u trasportu ferroviariu ". disse.

TCDD Transportation si concentra nantu à a digitalizazione in u trasportu logisticu

Naci Özçelik, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, in a so presentazione nantu à u trasportu di merci, hà introduttu l'Istituzione è hà datu infurmazioni à e cumpagnie nantu à i so campi di attività, i veiculi rimorchi, è i prughjetti chì sò stati travagliati è implementati.

Naci Özçelik hà dichjaratu chì anu fattu un passu assai impurtante versu a digitalizazione in cunfurmità cù i bisogni di l'industria in l'ultimi anni, è u più prestu pussibule in u quadru di stu studiu, u Sistema di Gestione di a Demanda di Clienti (MTYS), u Sistema di Gestione di u Trasportu Cumminatu ( KTYS), Sistema di Gestione di Terminal Logistics (LTYS) è Sistema di pianificazione di Terminal Logistics (LTPS) hà datu a bona nutizia chì metteranu in pratica i so prughjetti.

Hè stata enfatizzata chì, grazia à queste applicazioni, ogni tipu di seguimentu di i treni di merchenzie sarà fattu cù u sistema di seguimentu di treni, è l'intervenzione immediata pò esse fatta à i prublemi cù u Centru di Pianificazione è Coordinazione.

I rapprisentanti di u settore privatu, chì anu apprezzatu i sforzi di digitalizazione, anu ancu fattu presentazioni nantu à e so cumpagnie è espresu e so dumande è suggerimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*