İBB hà completamente rinnuvatu u Parcu Sarayburnu Abbandunatu

IBB hà rinnuvatu u Parcu Sarayburnu, chì era abbandunatu à u so destinu, da cima à fondu
İBB hà completamente rinnuvatu u Parcu Sarayburnu Abbandunatu

İBB hà rinnuvatu cumplettamente u Parcu Sarayburnu, chì hè stata abbandunata per circa 17 anni è hè diventata abbandonata. U presidente di l'IMM, chì hà fattu investigazioni in l'area induve l'opere sò stati per suprattuttu finiti. Ekrem İmamoğluHà rispostu ancu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda quì. Quandu un ghjurnalistu hà dumandatu u scontu di 12 per centu nantu à u gasu naturale in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Senza cunsultazione, l'anu descrittu cun una dichjarazione dicendu:" Avemu fattu un scontu ". Ciò chì anu fattu quì era un annunziu di prezzu tagliatu u 56 per centu di a parte induve İGDAŞ gestisce e so azioni amministrative. In altre parolle, anu dedutu da a parte di İGDAŞ. Se a ghjente ùn soffre micca un tali prublema, perchè esse fattu un tali muvimentu ? Cum'è İGDAŞ, se una cuntribuzione hè fatta à u bilanciu di i residenti di Istanbul cum'è İBB, ci hè piacevule. Ma vi dicu : u guvernu ùn hà micca cuntribuzione. A parte di İGDAŞ hè stata tagliata per u mumentu. Tutti i nostri citadini duveranu sapè questu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu esami in u Parcu Sarayburnu, chì hè stata riurganizata in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days" è hè stata aperta à l'usu di i citadini in larga misura. Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i prughjetti finiti è in corso da u Subsegretariu Generale IMM Gürkan Alpay è u Capu di u Dipartimentu di Parchi, Giardini è Spazi Verdi Çağatay Seçkin, hà fattu e so dichjarazioni nantu à u sughjettu accumpagnatu da una vista panoramica di Istanbul. Dicendu: "Semu in unu di i punti più impressiunanti di Istanbul", İmamoğlu hà dettu chì anu trattatu una zona chì hè stata trascurata è abbandunata per circa 17 anni, pocu dopu à u so postu.

"LASCÀ UNA ZONA ATTRATIVA CHIUSA POTE ESSERE UN SIMBOLU DI INFLUENZA DI ADMINISTRAZIONE"

Sarayburnu liberatu da a prigionia annuale

Dicendu: "Lascià una zona di Istanbul chì si distingue cù una tale attrattiva cusì abbandonata pò esse in realtà un simbulu di l'indifferenza di l'amministrazione", disse İmamoğlu. M'hà fattu assai triste. In u sicondu o u terzu mese di u mo uffiziu, quandu avemu ricevutu una lagnanza annantu à u munumentu quì, avemu precipitatu quì è aghju statu tristu quandu aghju vistu a negligenza intornu. Allora avemu pusatu cù i mo amichi, avemu parlatu è cuminciatu un prucessu di prughjettu. È u prucessu di bordu di u prugettu hè statu seguitu. Sfurtunatamente quì, durò più di 2 anni cun cuntruversia. È in u risultatu, avemu principiatu l'offerta, etc., appena u permessu hè stata cuncessa. Avemu finitu assai prestu ", disse.

A LINEA hè "ARCHEOPRAC"

Dichjarà chì anu messu un parcu di 21 mila metri quadrati è una zona verde in serviziu in a prima tappa, İmamoğlu hà datu a bona nutizia chì a sezione "Arkeopark" di 13 mila metri quadrati serà in cuntattu cù i Istanbuliti in marzu o aprile 2023. Ellu hà sottolineatu chì ci hè una "vista piacevule è insaziabile" in a zona induve si trova u primu munumentu Atatürk in a storia di a Republica Turca. İmamoğlu hà dettu: "Se dite:" Dimmi unu di i cinque punti più preziosi di Istanbul ", questu hè probabilmente unu di elli. Trova u valore chì merita, a pusizione è u disignu chì merita. Semu orgogliosi di cullà unu di i posti must-see, micca solu per i Istanbuliti, ma ancu per milioni di invitati, ma ancu per i turisti lucali è stranieri, cù e so terrazze di vista, campi d'erba, è ritratti insaziabili è deliziosi di persone, chì travaglià diligentemente è meticulosamente à ogni puntu di elli, à tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu ".

ISTANBUL HA A SO NOVA SILHOUETTE

Sarayburnu liberatu da a prigionia annuale

Sarayburnu Park, chì ospita a prima statua Atatürk fatta in a storia di a Republica di Turchia, hè stata rinnuvata cumplettamente da l'IMM. In cunfurmità cù u prugettu, a zona custiera hè stata mantenuta è u colapsu è u slippage osservatu in a zona sò stati impediti. U muru custiera, chì era largamente distruttu, hè statu sguassatu cumplettamente è una nova barriera resistente à i disastri naturali hè stata prodotta in u so locu. L'opere di scultura è e decorazioni di petra in l'area di u prugettu sò state realizate da u Dipartimentu di Parcu, Giardinu è Spazi Verdi IMM sottu a guida di l'artista Özgür Yıldız. In a zona, e strutture simboliche di Istanbul; Moschea Hagia Sophia, Moschea Blu, Palazzu Topkapi, Moschea Suleymaniye, Grand Bazaar, Cisterna Basilica, Patriarcatu Grecu Fener, Moschea Nova, Bazaru di Spezie, Mercatu di Cavalli è Mercatu di e Donne, Chiesa Ayin Irini, Moschea Fatih, Moschea Mimar Sinan, Hırka-i Şerif L'icone di a Moschea, a Moschea Beyazıt, a Torre di u focu, a Tomba di Mimar Sinan, a Chjesa Sanguinata, a Moschea Mihrimah Sultan, l'Obeliscu, Çemberlitaş, u Parcu Gülhane è i Muri storici Bizantinu sò stati posizionati.

A PRIMA STATUA DI ATATURK

Sarayburnu liberatu da a prigionia annuale

A statua di Atatürk in Sarayburnu hè stata rinnuvata ancu in u scopu di u prugettu. A prima statua Atatürk fatta in a storia di a Republica di Turchia hè stata cumissionata da a Municipalità di Istanbul di u tempu à u scultore austriacu Heinrich Krippel. L'opera, chì hè a prima scultura monumentale di Turchia, hè stata presentata u 3 ottobre di u 1926 da Şehremini Emin Erkul di u periodu. A statua hè stata situata induve Atatürk partì da Istanbul in u so modu à Samsun per a Guerra di l'Indipendenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*