Dui Opere Speciali sò venuti da Publicazioni IMM per u 100th Anniversary di a Republica

Dui Opere Speciali venenu da Publicazioni IBB per l'Annu di a Republica
Dui Opere Speciali sò venuti da Publicazioni IMM per u 100th Anniversary di a Republica

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà participatu à l'entrevista cù Publicazioni IBB tenuta à a 39th TUYAP International Istanbul Book Fair. In a cunversazione moderata da l'artista Yekta Kopan, İmamoğlu hà fattu dichjarazioni nantu à parechji sughjetti cum'è a cultura, l'arte, a restaurazione, u patrimoniu culturale è l'editoria. Dichjarà chì İBB Publications preparava travaglii assai speziali per u 100th anniversariu di a Republica, İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni chì duie opere giganti nantu à Lausanne è a Republica seranu presentate à u mondu editoriale. Rispondendu à a quistione di i ghjurnalisti nantu à l'ultima riunione UKOME dopu l'intervista, u sindaco İmamoğlu hà dettu: "A municipalità metropolitana di Istanbul hà purtatu l'offerta quì. In fine, Istanbul hà vintu. Ma ùn hè micca abbastanza, hà bisognu di più ", disse. In riferimentu à l'azzione di taxi realizata da a Camera di i Taxi Drivers in Saraçhane, İmamoğlu hà dettu: "Siccomu u presidente di a Camera di Taxi Drivers ùn cunsidereghja micca l'interessi è u benessere di i cummercianti in Istanbul, ma solu l'interessu di i Taxi Drivers. targhe di taxi in Istanbul, ci hè sempre una resistenza in questu affari. U presidente di a Càmera di Taxi, chì hà elogiatu u presidente è u ministru parechje volte prima, perchè stu travagliu hè statu impeditu, contra-dimustratu davanti à Istanbul Saraçhane, sta volta perchè u numeru di taxi aumenta. "Quale era ingenuità, u publicu u cunnosci, è u tassista a sà ancu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà visitatu a 39th TÜYAP International Book Fair d'Istanbul, chì hà apertu e so porte di novu dopu una pausa di dui anni. İmamoğlu, chì hè ghjuntu à a fiera prima di u ghjornu è hà visitatu i stands, hà scontru cù i funzionari di l'editori. sohbet hà fattu. İmamoğlu hà pigliatu una foto di souvenir cù l'amatori di libri da Istanbul è diverse cità di Turchia. In u dopu meziornu, hà participatu à l'entrevista di Publicazioni IBB chì hà fattu in u quadru di a fiera. Parlendu à a sessione moderata da l'artista Yekta Kopan, İmamoğlu hà dettu brevemente:

AMU FATTU A VIA RAPIDA IN CULTURA

"Avemu fattu un rapidu prugressu in u campu di a cultura in trè anni. Cultura, storia è arte sò in realtà cose intrecciate. Facemu restaurazioni straordinarie cù İBB Heritage. Portamu punti assai speciali è mumenti assai speciali di a storia torna à a vita in Istanbul ".

"A pandemia ci hà arrubbatu dui anni in l'attività culturale è artistica chì vulemu. Comu sapete, avemu avutu prublemi in parechji spazii. Tuttavia, da u 2021, avemu fattu una entrata rapida cù avvenimenti in l'arti visuali, a musica o altre riunioni. Stu veranu hè stata una stagione assai successu in Yenikapı. listessa cosa KadıköyL'avemu realizatu à u Moda Pier persu in. Hà creatu un spaziu maravigghiusu, i mo amichi ".

WE MUSIC DIVERTITI IN U NOSTRE SERVIZU CULTURALE

"Avemu 50 biblioteche in Istanbul. Quandu entre in u quartieru o vede un gruppu entusiasmu di zitelli o ghjovani, ci hè un locu per i zitelli per andà ? 2-3 quartieri d'Istanbul sò fiancu à fiancu cù una populazione di 150 mila, cum'è una cità in Anatolia ... Quandu vedi un tali quartiere in Istanbul, dicu subitu chì truverete un locu quì, apre una biblioteca. S'ellu ùn avemu micca un locu, dicu chì l'affiterete. Semu assai entusiasmati di u nostru serviziu à a cultura ".

U TEKKE DI PRIMA DI A CONQUESTA FUT RITURNATA IN ISTANBUL

"KadıköyAvemu creatu un spaziu magnificu in. Novi spazii cum'è u Museu Gazhane venenu Yedikule Gazhane hè ghjuntu è avemu preparatu Feshane. Feshane serà unu di i centri d'arte più belli in u mondu. Pensemu à questu cum'è un spaziu induve purteremu diversi avvenimenti internaziunali. In novu, dedichemu una parte di Haliç Shipyard, chì hè u cantiere navale attivu più anticu in u mondu, à l'arti, a cultura è parechji musei. Ci simu à a fine di u travagliu. Istanbul hè un locu cusì interessante chì rivivemu a storia in più di centu lochi. Ci hè solu assai più. Vogliu dì, avemu invechjatu, avemu invechjatu, avemu scurdatu. Per esempiu, ci sò lodges chì rivivemu in a penisula storica. Unu prima di a cunquista ma hè sparitu. Se solu puderebbe vede a so risuscita. Entre in i tombi è dicenu e vostre preghiere. Avete a pace spirituale in un mumentu. Avete ancu dispiace per cumu hè ghjuntu à esse cusì. In questu rispettu, più portate à Istanbul in questu sensu, più entusiasmu create ".

DUE OPERE VENENU SPECIALE PÀ U SECULU

Facemu grandi travagli in IBB Publications. Opere chì metteranu in luce è riuniscenu a ghjente cun sapè. Ogni hè un travagliu di ricerca. Allora un annu, un annu è mezu, sei mesi, sette mesi di travagliu maravigghiusu. A propositu, avemu preparatu assai apposta per i 100 anni di a Republica. Un libru in 15 volumi nantu à un magnificu seculu republicanu hè ghjuntu. Avemu travagliatu circa dui anni è mezu. À novu, vene un libru di Lausanne assai speziale, in dui volumi. In u 2023, à u centenariu di a nostra Republica, ci saranu artefatti chì avemu da prisintà à i Istanbuliti.

UKOME IMM ISTITUZIONE

Dopu l'entrevista, İmamoğlu hà datu a seguente risposta à a quistione di i ghjurnalisti in quantu à i novi taxi, in quantu à a dichjarazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, "S'ellu era İBB, micca UKOME, questu seria di sicuru assai periculosu, assai più fastidiosu".

"Certe volte ùn capiscu micca cumu si facenu sente stu stupitu. Perchè ellu sapi megliu chì UKOME hè una istituzione di IMM. Anu pruvatu à cambià a so struttura cù una circular mandendu rapprisentanti di ministeri senza significatu solu per ottene a maiuranza in UKOME cù un appuntamentu irregulare. Cum'è una persona chì hà presidutu l'IMM in u passatu, u sgiò presidente l'hà spressu, cusì ùn possu micca truvà una ricetta. Lasciami dì questu precisamente. Cum'è a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, i rapprisentanti di u guvernu, da u sindaco à tutti i so cumpagni di squadra, anu dimustratu a nostra determinazione annantu à a necessità di un taxi, pigliendu i nostri citadini daretu à noi, resistendu perchè anu vistu u nostru populu pusatu à quelli tavulini è calà e mani. per impediscenu, è perchè resistenu è anu fattu un rumore di 80-90%, i rapprisentanti di u guvernu anu dettu ch'elli avianu a paura di questu, anu cedutu à a nostra insistenza perchè agisce per reazzione. Hanu fattu u dirittu. Hanu vutatu affirmatively in l'ultima riunione in quantu à l'intruduzioni di i taxi à u mercatu. IMM hà digià purtatu quella offerta quì. Hè a Municipalità Metropolitana di Istanbul chì hà purtatu l'offerta quì. In fine, Istanbul hà vintu. Ma ùn hè micca abbastanza, ci vole più. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul è cum'è u sindaco, lasciami dì questu. Siccomu u presidente di a Càmera di Taxi Drivers in Istanbul ùn cunsiderà micca l'interessi è u benessiri di i cummercianti in Istanbul, ma solu l'interessu di e targhe di taxi in Istanbul, ellu presenta sempre una resistenza in questa attività. U presidente di a Sala di Taxi, chì hà elogiatu u presidente è u ministru parechje volte prima, perchè stu travagliu hè statu impeditu, hà fattu una contra-manifestazione davanti à Saraçhane cù i so taxi, perchè sta volta hà aumentatu. Dunque. Quale era l'ingenuità, u publicu u cunnosci, è u cunduttore di taxi u sà ancu. U taxi hè ghjuntu grazia à a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Bona furtuna à i Istanbuliti. "

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluDopu l'entrevista, hà visitatu u stand di Publicazioni IBB in a fiera. A so moglia, Dr. Dopu avè scontru cù l'autori di u libru Inspirational Steps, u travagliu di u prughjettu Enlarge Your Dreams, chì hè statu purtatu à a vita sottu a dirigenza di Dilek İmamoğlu, İmamoğlu ùn hà micca decepitu l'amatori di i libri chì vulianu autografi è firmavanu i so libri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*