3 Artefatti impurtanti da IMM à Maltepe

Travagliu impurtante da IMM à Maltepe
3 Artefatti impurtanti da IMM à Maltepe

IMM; A "Biblioteca Muzaffer İzgü" hà purtatu "İBB Women" è "Fevzi Çakmak Homes İstanbul Kindergarten" à Maltepe, un primu in a storia di l'istituzione. 3 servizii situati in u listessu cumplessu; Engin Altay, Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP, Presidente IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Maltepe Ali Kılıç. Parlendu à a ceremonia di apertura, Altay hà dettu: "Vogliu ringrazià 16 milioni di Istanbuliti per avè datu a so fiducia à u so populu. Semu ancu fieri chì u trustee, dotatu di e qualifiche richieste da u travagliu, hà toccu a vita di 16 milioni di Istanbuliti cù tutte e cunniscenze richieste da a so pusizione ". İmamoğlu hà ancu espresu i so sentimenti, "Sicondu noi; Nisuna persona, famiglia, associu, fundazione, partitu, cumunità o setta pò è ùn pò esse sopra à a sovranità naziunale. A realizà i principii è l'ideali di a Republica hè a rispunsabilità principale di tutti noi, di ogni amministratore in sta cità, in stu paese. Personalmente mi sentu cusì cun tutti i mo culleghi, cù tutti i mo cumpagni di viaghju ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days", hà purtatu 3 opere impurtanti in u Distrettu di Maltepe Gülsuyu. "Biblioteca Muzaffer İzgü" situata in u stessu cumplessu, "İBB Women" stabilitu cum'è u primu in a storia di l'istituzione, è "Fevzi Çakmak Home İstanbul Kindergarten"; Engin Altay, Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP, Presidente IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Maltepe Ali Kılıç anu assistitu à a cerimonia. In a ceremonia di apertura, rispettivamente; Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, Kılıç, İmamoğlu è Altay anu fattu discorsi.

ALTAY: "RINGRAZIU U POPLU DI ISTANBUL PER DONU L'INCONTRI À U SO POPLU"

In u so discorsu, hè statu dettu: "Dà a fiducia à u so pruprietariu. Hè una parolla santa. Partendu da e parolle "16 milioni di Istanbuliti anu veramente datu a fiducia à u so populu", u Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP Altay hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià 16 milioni di Istanbuliti per avè datu a fiducia à u so populu. Semu ancu fieri chì u trustee, dotatu di e qualifiche richieste da u duvere, hà toccu a vita di 16 milioni di Istanbuliti, cumprese i zitelli, i ghjovani, i pensionati, l'impiegati, e donne, l'agricultori, i manufatti storichi, a natura è l'ambiente, cù tutta l'esperienza. dumandatu da u so duvere.. Semu fieri cum'è una festa. Cum'è vene ghjustu, pensu ; U nostru sindaco hà dettu: "Quale segmentu di a sucità ùn hà micca toccu o toccu in Istanbul?" Ùn pudia truvà lu. Se qualchissia u trova, fateli sapè, cusì pudemu sapè ". Dichjarà chì ùn crede micca in a campagna "150 Projects in 150 Days", Altay hà dettu: "Perchè pensu chì ci sò più. Sembra chì avemu passatu 150. Aghju ancu felicitatu per questu ".

"A RELIGIONE DI U STATU hè GIUSTIZIA"

Altay hà dettu: "A ghjustizia hè indispensabile", è aghjunse: "Tutte e religioni sò vinuti per a ghjustizia. A religione di u statu hè a ghjustizia. U fattu chì i zitelli di e famiglie ricche offrenu tutte e so opportunità à i zitelli di e famiglie povere hè una indicazione chjara di quantu u presidente hà internalizatu u so sensu di ghjustizia. Era prima; U zitellu più riccu è u zitellu più poviru andavanu à a listessa scola. Ùn hè micca cusì avà. Avà, ancu l'educazione pre-scolastica è i prublemi di l'infanzia sò veduti cum'è un dirittu per i ricchi, ma speremu di cambià questu in Istanbul U ghjornu chì purtemu sta ghjustizia, Turchia serà u paese più sviluppatu, più riccu è più prusperu di u paese. mondu. Questu hà iniziatu in Istanbul, è hè ancu intensamente marchjatu in i cumuni cù u Partitu Populare Republicanu. Avemu furnitu questu. U restu hè assai faciule. U restu venerà cum'è una calza strappata ", disse.

"A TURCHIA ÙN SACRIFICARÀ I SO FIGLI À QUELLI CHE TRATTÀ ISTANBUL"

Apuntendu chì hè impurtante di mantene u nome "Muzaffer İzgü" vivu in a nova biblioteca aperta, Altay hà dettu in u so discorsu: "Lasciami avvistà u presidente una volta di più: site cracking a nazione. Sapete chì cù questi servizii, avete un gran rancore contru à voi perchè avete fattu in 25 anni ciò chì ùn pudia esse fattu in 3,5 anni. S'elli vi manghjanu, ùn saranu micca soddisfatti, solu cusì sapete. Ma 16 milioni di Istanbuliti ùn alimentanu i so figlioli à nimu. In fatti, Turchia ùn sacrificà micca i zitelli cusì successu à a pulitica, à quelli tipi di pulitica - ùn diceraghju micca l'altra parolla. Turchia ùn sacrificà micca i so figlioli nè à i dittaturi nè à quelli chì anu traditu Istanbul. Chì u vostru percorsu sia chjaru ", hà cunclusu.

İMAMOĞLU: "A REPUBBLICA hè u nome di u viaghju onoratu chì avemu principiatu u 29 d'ottobre di u 1923"

Dichjarà chì andemu inseme à u secondu centenariu di a Republica, u presidente İBB İmamoğlu hà dettu: "A Republica hè u nome di quellu viaghju onorevoli chì avemu imbarcatu u 29 d'ottobre di u 1923. Atatürk hà definitu u scopu di quellu viaghju cum'è seguitu: "Provide è prutegge a più alta libertà, a più alta ugualità è a ghjustizia in a società". Hè precisamente stu sintimu è a lotta per scuntrà isse attese chì ci rende Republicani. Continueremu ancu à luttà per l'attenzione è a prutezzione di a più alta libertà, a più alta ugualità è a ghjustizia in a sucetà. Atatürk hà ancu dichjaratu chì a cundizione basica per sta lotta per esse successu era: "U stabilimentu di a sovranità naziunale in u sensu sanu è definitu ..." Grandi ricette. Sentimenti, ricette chì si dicenu forse centu anni fà ; ma sempre oghje, in a so forma più attuale, ricette valide per tutta l'umanità. Hè ciò chì ci rende Republicani ", disse.

"NESSUNA PERSONA, FAMIGLIA, ASSOCIAZIONE, FUNDAZIONE, PARTITU, COMMUNITY, SECTION..."

Dicendu: "Ùn ricunnoscemu nunda sopra à a sovranità naziunale", İmamoğlu hà dettu: "Per noi; Nisuna persona, nè famiglia, nè associu, fundazione, partitu, cumunità o setta ùn pò è ùn pò esse sopra à a sovranità naziunale. Realizà i principii è l'ideali di a Republica hè a rispunsabilità principale di tutti noi in sta cità, ogni amministratore in stu paese. Questu hè esattamente cumu mi sentu, personalmente cù tutti i mo culleghi, cù tutti i mo cumpagni di viaghju. Cum'è in ogni parte di Istanbul, sò ancu fieru chì l'opere chì apremu quì oghje sò opere chì si adattanu à i valori è i principii fundatori di a nostra Republica. U nostru scopu; S'ellu hè a pruvisione è a prutezzione di a più alta libertà, a più alta ugualità è a ghjustizia in a sucità, i zitelli è e donne stanu in un locu separatu quì.

"U MATRIMONIU DI UN CIDELLU, U CONCEPTU DI L'ABUSU DI U PICCOLO COME NORMALE ..."

Enfatizendu chì u sensu di "ugualità" hè assai preziosu, İmamoğlu hà dettu: "Una altra definizione di u sensu di ugualità; Si tratta d’assicurà chì nimu ùn sia lasciatu in daretu, chì tutti marchjassi nant’à u listessu viaghju, cù uguali sentimenti è cù uguali fundamenti. Ùn avemu mai permessu di fà cuncessioni o ignorate in questu sensu. Per esempiu; Ùn hè micca pussibule per noi di permette à un zitellu per esse maritatu, per accettà l'abusu di u zitellu cum'è normale, per ignurà l'integrità fisica o psicologica di i zitelli. Di sicuru, a dimensione di u dirittu penale di sta grande ferita suciale hè a rispunsabilità di l'istituzioni ghjudiziarie. Ma noi, cum'è amministratori, simu tutti cundannati è rispunsevuli di fà chì i zitelli è e donne sentenu chì sò uguali è preziosi cum'è tutti l'altri in stu paese, attraversu i servizii chì furnimu. Avemu da fà sentenu chì ùn sò micca solu in ogni mumentu di a so vita. Vogliu chì tutti i mo compatrioti sappianu chì simu una amministrazione sensibile in questu tema ".

"VUGU I NOSTRI FIGLI ESSERE BONA PERSONA PRIMA DI TUTTI"

Cuntinuemu à travaglià cù sta rispunsabilità, da u zitellu più chjucu à u più adultu, per chì 16 milioni di Istanbuliti si capiscenu, amate, rispettanu e diffirenzii, anu un altu sensu di sulidarità, è diventanu una sucietà produttiva.

"Ricurdativi di questu; Chjamu à tutti i nostri citadini è compatrioti: 2023 serà un annu quandu sta cunniscenza duminerà tutta a Turchia. Avemu da ottene questu inseme. Sò sicuru è crede chì a nostra nazione pigliarà una posizione per a pace, a fratellanza, a ghjustizia, a libertà è l'ugualità. Vogliu annunzià à tutti i me citadini è paisani chì avemu da travaglià senza stop, cù a determinazione di marchjà inseme versu e speranze novi è ugettivi novi, fendu un novu principiu di u II seculu di a Republica. Cù sta cridenza; Vogliu chì stu bellu ambiente, stu bellu stabilimentu ch'è no avemu apertu, aghjunghjia u culore à stu quartiere cù i so servizii, è dà valore à sta cità è à stu paese cù i sogni di sti zitelli chì stanu quì à l'avvene. Vogliu chì ognunu di elli sia in pusizioni assai boni. Prima di tuttu, vogliu chì ognunu sia boni scientisti, boni maestri, boni pulitici, boni sindaci, boni amministratori, boni persone.

KILIÇ: "PER SCURU U FUTURU DI I NOSTRI FIGLI..."

U sindaco di Maltepe Kılıç, chì hà spartutu l'infurmazioni chì cum'è a municipalità di Maltepe, hà furnitu 12 kindergarten à u serviziu di i citadini durante u so mandatu, hà manifestatu i so sentimenti: Ekrem İmamoğlu Sò ancu felice chì stu numeru cresce in Maltepe inseme cù u travagliu sottu a so dirigenza. Perchè solu tali belle ragazze chì esceranu da quelli kindergartens anu menti muderni. O si vede; Sapete à quale consegnanu i zitelli di 6 anni. Hè u nostru duvere di mantene vivi sti centri culturali è kindergartens, soprattuttu in Maltepe, induve u nome di Türkan Saylan hè tenutu vivu, per chì questi zitelli ùn sò micca monopolizzati da l'altri è l'avvene di sti zitelli ùn hè micca scuru.

A FAMIGLIA IZGU È ILERI ASSISTU À L'APERTURA

Dopu à i discorsi; Altay, İmamoğlu, Kılıç, Ahmet Şahin İzgü, figliolu di u tardu Muzaffer İzgü, unu di i nomi veterani di a literatura turca, è a famiglia di l'esperta di scienza bibliotecaria di l'IMM, Aydın İleri, mortu u ghjennaghju scorsu per Kovid-19, cù a cinta tagliata da a famiglia, 3 unità sò state messe à u serviziu di i citadini.

İBB DONNE: UN PRIMU IN A STORIA DI L'ISTITUZIONE

Sicondu l'infurmazioni datu da Polat, Vice Sicritariu Generale di IMM; A biblioteca Muzaffer İzgü, chì hè stata aperta cum'è parte di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days", servirà nantu à una superficie di 700 metri quadrati. A biblioteca, chì hà una capacità di 110 persone, include una ricca selezzione di 15.000 6 libri. "İBB Women", chì hà cuminciatu à serve in Maltepe Gülsuyu cum'è unu in a storia di l'istituzione, hè pensatu per sviluppà diverse pulitiche è servizii per sustene u benessere suciale è fisicu di e donne chì vivenu in Istanbul in parechji campi diversi, da a salute. à u travagliu suciale, da l'attività culturale à l'impieghi, da l'educazione à u sport. . Dentru u corpu di İBB Women; Cunsigliu nutrizionale, cunsigliu psicologicu, cunsigliu di salute è servizii di educazione seranu furniti gratuitamente. Per sustene l'empowerment individuale, suciale è ecunomicu di e donne; l'attività seranu realizate in diversi campi, da i corsi prufessiunali à l'attellu d'arte, da a proiezione di film à a furmazione di l'alfabetizazione digitale. Per assicurà chì e donne chì anu i zitelli puderanu prufittà facilmente di tutti i servizii, una zona di attività di i zitelli serà creata è messa in serviziu. A nostra Casa Fevzi Çakmak, chì servirà in u listessu cumplessu di edifiziu, hè custituita da 120 aule. In queste classi, un totale di XNUMX zitelli anu dettu "Salutu" à a so vita educativa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*