IETT hà lanciatu u prughjettu "Viaghju sicuru da a casa à a scola".

IETT lancia u prughjettu Safe Journey da a casa à a scola
IETT lancia u prughjettu "Viaghju sicuru da a casa à a scola".

IETT, chì hà preparatu un prughjettu educativu per informà i zitelli nantu à e regule di trasportu publicu è u viaghju sicuru, hà iniziatu a so furmazione "Trasportu publicu è viaghju sicuru da a casa à a scola".

In i furmazioni chì sò iniziati prima in a Liceu Başakşehir İbrahim Koçarslan, i studienti sò stati furmati nantu à parechji temi diffirenti, cum'è e regule da seguità per un usu più sicuru di i veiculi di trasportu publicu è i benefici di u trasportu publicu à a cità, l'ambiente è u paese. ecunumia. In u scopu di u prughjettu di l'educazione, chì durò circa 3 settimane, 1865 studienti anu ricevutu educazione.

U cunsigliu psicologicu Elif Tekce è l'instructore di trafficu Salih Uzun hà furnitu à i studienti una furmazione pratica nantu à parechji subtituli, da cumu aspittà à a fermata di l'autobus, ciò chì deve esse attentu à quandu si mette in l'autobus, cumu cumunicà cù u cunduttore, cumu si Aduprate a Carta d'Istanbul, è ciò chì deve esse attentu quandu viaghja solu.

IETT lancia u prughjettu Safe Journey da a casa à a scola

Sensibilizazione di Disabilità per i Studenti

In u scopu di i furmazioni, hè statu ancu sottolineatu chì ogni individuu hè un candidatu disabilitatu in u scopu di u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*