İGA Istanbul Airport Firma l'accordu "Sister Airport".

IGA Istanbul Airport hà firmatu un memorandum d'intesa cù l'aeroportu di Kardes
İGA Istanbul Airport Firma l'accordu "Sister Airport".

İGA Istanbul Airport, a porta d'entrata di Turchia à u mondu è u centru di trasferimentu globale più impurtante di a so regione, hà firmatu un "Memorandum d'intesa di l'aeroportu di a sorella" cù l'Aeroporti di Tailanda (AOT) in Bangkok è cù l'Aeroports Corporation di Vietnam in Ho Chi Minh. l'accordu. Grazie à a cooperazione, benefizii significativi seranu furniti à u potenziale turisticu di Turchia, Tailanda è Vietnam, è ancu à l'economie di u paese.

İGA Istanbul Airport, unu di i più prestigiosi aeroporti in u mondu, hà firmatu un memorandum d'intesa cù l'Aeroporti di Tailanda (AOT) in quantu à a creazione di una relazione di l'aeroportu fraternu. Hè statu annunziatu chì e relazioni trà i dui paesi guadagnà una nova dimensione cù a cooperazione firmata da u CEO di l'İGA Istanbul Airport, Kadri Samsunlu, è u presidente di l'Aeroporti di Tailanda Nitinai Sirismatthakarn in Bangkok, a capitale di Tailanda.

Nitinai Sirismatthakarn, presidente di l'Aeroporti di Tailanda, hà dichjaratu ch'ellu era onoratu di riunite in nome di e so cumpagnie per questu impurtante avvenimentu induve u Memorandum d'Intensa hè statu firmatu trà AOT è İGA Istanbul Airport, è hà dettu: "Sgiò Kadri Samsunlu, CEO. di l'İGA Istanbul Airport, chì era in Bangkok per questu avvenimentu straordinariu. Vogliu ringrazià è i dirigenti senior di İGA. "A cerimonia di firma d'oghje hà da rinfurzà senza dubbitu a relazione trà AOT è İGA", disse.

İGA Istanbul Airport hà ancu firmatu un altru accordu "Sister Airport" in Vietnam. U memorandum d'intesa "Sister Airport" firmatu cù Airports Corporation of Vietnam (ACV) in Ho Chi Minh, Vietnam hè statu firmatu da İGA Istanbul Airport CEO Kadri Samsunlu, Airports Corporation of Vietnam (ACV) President Lai Xuan Thanh è Vice President Nguyen Quoc Phuong . .

Lai Xuan Thanh, presidente di Airports Corporation of Vietnam (ACV), hà dettu: "Cum'è Airports Corporation of Vietnam, simu onorati di firmà un accordu Sister Airport cù İGA Istanbul Airport. Questa hè una grande opportunità per noi in questi ghjorni quandu assistemu à a rapida ripresa di l'aviazione civile è u turismu dopu a pandemia di Covid-19. Turchia hè un ponte chjave chì cunnetta l'Asia è l'Europa, è u Vietnam rinfurzeghja a so pusizioni cum'è un centru, in particulare in l'Asia Sud-Est è l'Asia Pacificu. "Questa cuuperazione incuraghjerà a scuperta di novi rotte trà e duie regioni è aumentà e opportunità di cummerciu è d'investimentu", disse.

"Credemu in l'impurtanza di rilazioni strette cù i stakeholder è u putere di u sensu cumunu ..."

Kadri Samsunlu, CEO di İGA Istanbul Airport, hà dettu chì trè paesi, chì sò trà e destinazioni più impurtanti di u turismu mundiale, si sò riuniti per migliurà a so cooperazione in u campu di l'aviazione; Hà espresu a so felicità à firmà u "Sister Airport Memorandum of Understanding" trà Airports of Thailand (AOT) è Airports Corporation of Vietnam (ACV) è İGA Istanbul Airport. Samsunlu hà dettu: "U centru di gravità di l'ecunumia glubale si move da Ovest à Est. Cù a so pupulazione ghjovana è pruspera chì supera i 4.4 miliardi, l'Asia hà un putenziale significativu cù u so potenziale turisticu è e economie dinamiche. Oghje, campemu in un ordine ecunomicu induve ciò chì hè pruduttu in u livante hè cunsumatu in u punente. Sta settimana, i nostri novi aeroporti sorelle cù quale simu felici di cooperà sò in a regione di l'Asia Sudueste; Gestisce quasi 30 aeroporti, cumprese i principali destinazioni turistiche di u mondu cum'è Bangkok, Phuket è Hanoi. Credu chì ci sò opportunità è opportunità significative per cultivà ecunumie trà l'Asia Sudueste è a Turchia. Mentre gestionemu una forte rete di volu cù 82 compagnie aeree à l'intersezzione di destinazioni di l'Europa, u Mediu Oriente è l'Africa per via di a nostra situazione geografica, u nostru Aeroportu ospita solu 6 compagnie aeree asiatiche (50% di e quali sò dopu l'apertura di İGA Istanbul Airport) da u più grande cuntinente aviazione di u mondu. Aspittemu un trafficu di volu assai più intensu à l'Occidenti in u mediu termine da l'Asia, induve credemu chì u potenziale di crescita hè assai altu. U nostru scopu quì hè di esse u primu puntu per cumincià à vola in Europa. I novi cullaburazioni di l'aeroportu di Kardeş chì avemu firmatu oghje permetteranu di lancià novi voli à l'aeroportu IGA d'Istanbul, u novu trafficu da l'Asia Meridionale è indirettamente e regioni di l'Asia Pacificu seranu cunnessi à l'aeroportu IGA d'Istanbul, è cuntribuiscenu à l'ecunumia di u nostru paese guidendu millaie. di i turisti chì venenu in u nostru paese via a nostra cità, Istanbul. . "In nome di l'İGA Istanbul Airport, chì crede in l'impurtanza di relazioni strette cù i partiti interessate è u putere di u sensu cumunu, speru chì a nostra strategia di crescita centrata in l'Asia, chì avemu principiatu in Cina è Corea di u Sud è avà allargata cù Tailanda (AOT) è Vietnam (ACV), serà benefica per i nostri paesi, u nostru settore è e nostre istituzioni ". hà fattu una dichjarazione.

L'accordi di l'aeroportu soru delineanu ufficialmente u prucessu di l'aeroporti chì sparte e pratiche tecniche, cummerciale è ambientali. Accordi di l'aeroportu soru; Copre prucessi cum'è a creazione di gruppi di travagliu cumuni per cullaburazione in una larga gamma di spazii cum'è a gestione di l'aeroportu, i servizii di u cliente, a custruzzione, a pianificazione, l'operazioni, a tecnulugia di l'infurmazione è u sviluppu durevule. Mentre chì stu prugramma ùn hà nunda di ubligatoriu per i partiti, i direttori generali di l'aeroporti membri si riuniscenu una volta à l'annu per scambià idee. İGA Istanbul Airport avia prima firmatu un accordu di l'aeroportu fraternu cù l'Aeroportu di Seoul Incheon (ICN) da a Corea del Sud, u Gruppu di l'Aeroporti di Pechino (CAH) è u Gruppu di l'Aeroporti di Shanghai (SAA) da a Cina, è l'Aeroporti di Copenhagen (CPH) da Danimarca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*