İmamoğlu hà apertu Altınşehir Life Center

Imamoglu hà apertu Altinsehir Life Center
İmamoğlu hà apertu Altınşehir Life Center

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà inauguratu u "Centru di Vita Altınşehir", chì anu lanciatu cum'è parte di a maratona "150 Projects in 150 Days". Dicendu: "Semu una gestione determinata à fà tuttu ciò chì hè apprupriatu per a cuscenza è u sensu di ghjustizia di sta cità per esse creatu", İmamoğlu hà dettu: "Quandu fate u travagliu ghjustu, quandu fate qualcosa di benefica per e persone, benefica per l'umanità. è a natura, u vostru budgetu serà ancu benedettu. Credu chì u nostru budgetu hè assai fruttu. Per parlà cusì; l'abbundanza di quellu budgetu, quellu putere spirituale, aumenta ancu a nostra capacità di fà affari. Facemu di più, producemu più soluzioni ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà apertu u "Centru di Vita Altınşehir" in Başakşehir cum'è parte di a maratona "150 Prughjetti in 150 Days". Dentru a so struttura; U centru, chì ospita l'Uffiziu Regiunale di l'Impiegazione, a biblioteca di a nova generazione chjamata dopu à Sabahattin Ali, u Centru di Cunsigliu Psicologicu è a nostra Home Istanbul Kindergarten, hè u presidente di IMM. Ekrem İmamoğluHè stata aperta cù una cerimonia chì hà assistitu Fendu un discorsu à a ceremonia, İmamoğlu era accumpagnatu da Filiz Ali, figliola di Sabattin Ali, unu di i simboli di a literatura turca, è a so nipote İdil Laslo.

"AMU MISCHERU A PETRA DI ISTANBUL È A TERRA"

"Ancu se dicemu chì a petra è a terra di a nostra Istanbul sò oru, questu hè statu malinterpretatu", disse İmamoğlu. In questu sensu, simu tutti d'accordu chì u nostru Istanbul hè cresciutu rapidamente, in modu incorrectu, è ancu di manera irregulare. Sfortunatamente, e persone chì gestiscenu per longu periodi registranu ancu sta crescita sbagliata dicendu "Avemu traditu". Ma avà duvemu lascià l'età scura di sta cità. Inseme, avemu l'obligazione di esse l'assicuranza di sta cità purtendu i migliori esempi di u mondu à sta cità cù assai significativu, logicu, ragiò, scienza è tecnica. Perchè tutti sapemu chì sta cità hà ancu una risorsa magnifica cù e so opportunità è pussibulità. Avemu bisognu di cambià solu un flussu. Ellu hà dettu ancu chì avemu veramente bisognu di creà un ambiente è un sistema sicuru chì assicurarà chì l'opportunità di sta cità, i risorse, l'ingegnu è u risparmiu di a nostra nazione scorri micca solu à una mansa di persone, ma à tuttu u paese.

"Hè imperativu di pruduce opere per u benefiziu di a nazione, micca per u benefiziu di una manata di persone"

Enfatizendu chì hè essenziale per pruduce opere per u benefiziu di a nazione, micca per u benefiziu di una mansa di persone, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di "l'elementu di uguaglianza". Dicendu: "Dicu questu cum'è qualcunu chì cunnosce l'impossibilità è e difficultà di stu quartiere", disse İmamoğlu, "Per chjude sta distanza, sta distanza, per esempiu, per assicurà chì i zitelli quì anu accessu à i libri, l'infurmazioni è a salute, per revela chì u prucessu di uguaglianza, per esse una risorsa in i corpi di l'amministratori, u definisce cum'è un ochju di cuscenza. Se a vostra cuscenza hè chjusa, ùn pudete micca vede è regulà sti bisogni. Se ùn vede micca a inuguaglianza chì i nostri zitelli in età pre-scola sò esposti, allora a vostra cuscenza hè ceca. Se ùn senti micca quella inghjustizia, significa chì a vostra cuscenza hè chjusa.

"ÙN PUdite Spiegà à nimu chì ùn avete micca una sola kindergarten"

Ricordendu chì quandu anu pigliatu l'İBB, l'istituzione, chì avia quasi 90 mila impiegati, ùn avia mancu una sola nursery, İmamoğlu hà dettu: "Ùn pudete micca spiegà à nimu chì stu grande mecanismu ùn hà micca un solu nursery. In questu rispettu, simu una squadra chì hà cuminciatu à dì "150 Kindergartens in 150 Quartieri" è andemu versu stu scopu ghjustu cù passi forti. Ùn vede micca l'impotenza di i ghjovani è ùn furnisce micca un ambiente induve a nostra ghjuventù è e donne sò prutetti da u publicu è induve si ponu scuntrà cù una certa discriminazione positiva, in particulare in i prucessi ligati à l'opportunità di travagliu, hè un altru signu chì l'ochju di a cuscenza hè. chjusu." Indicà l'Uffiziu Regiunale di l'Impiegazione è i Dormitori Studenti IMM, chì prima eranu zero è allughjendu circa 3000 studenti in u novu mandatu, cum'è un esempiu di u so travagliu in questu cuntestu, İmamoğlu hà dettu:

"Ciò chì fate u travagliu per e persone, u vostru budget hè benefiziu"

"Essa una municipalità chì offre borse di studiu à i nostri 75 mila ghjovani, distribuzendu latte à i so figlioli, furnisce l'ingaghjamentu o foraggi per l'agnelli di i nostri agricultori, o riunendu decine di milioni di lire d'investimentu, cumprese piantini, cù i ristoranti di a cità, di u nostru populu, i nostri studienti, Per creà spazii chì cuntribuiscenu à l'alimentazione sana di i nostri poveri citadini, per esse una amministrazione chì hè abbastanza aperta per pensà chì e mamme cù i zitelli chjuchi ponu vagare liberamente in questa cità, è per sentenu cumplettamente citadinu. . Avemu travagliatu duru in ogni campu. U zitellu, a ghjuventù di Istanbul; Travagliemu senza alcuna discriminazione. Semu un guvernu determinatu à fà tuttu ciò chì hè apprupriatu per a cuscenza di sta cità è a furmazione di u sensu di ghjustizia di sta cità. Quandu hè fattu, quandu i bisogni di u nostru populu sò soddisfatti, quandu fate u dirittu, quandu fate un bonu travagliu per e persone, l'umanità è a natura, u vostru budgetu serà ancu benedettu. Credu chì u nostru budgetu hè assai fruttu. Per parlà cusì; l'abbundanza di quellu budgetu, quellu putere spirituale, aumenta ancu a nostra capacità di fà affari. Facemu di più, producemu più suluzioni ".

"Questa benedizzione si sparghje in tutta a nostra cità"

Enfatizendu chì sò una amministrazione chì deve prutege è guardà u bilanciu di l'Istambuli, İmamoğlu hà dettu: "U nostru budget hè abbundante per ellu. Stu abbundanza; Cum'è serviziu, cum'è suluzione, cum'è speranza è cum'è felicità, si sparghje in tutta a nostra cità. U studiu '150 Projects in 150 Days' hè u risultatu di un tali studiu è hè reale. Hè u travagliu chì tocca a ghjente, hè un travagliu utile, hè u travagliu chì face a ghjente felice è uguali. U travagliu ghjustu. Hè u travagliu induve u bilanciu fertili hè trasfurmatu in un investimentu in u modu più currettu ", disse. Indittendu chì hè impurtante chjamà a biblioteca in u Centru di Vita dopu à Sabahattin Ali, unu di i nomi principali in a literatura turca, İmamoğlu hà dettu: "Mi ricordu di ellu cun rispettu. È in un tale periodu chì cuntamu i ghjorni versu u so 100 è ancu u countdown s'accelerà, ci hè un regime chì si cunvene à a nostra Republica, chì dà i diritti di i nostri citadini in ogni puntu di a nostra cità, è chì i guvernanti cunnoscenu u so. limite, cum'è l'intesa chì avemu prupostu quì, chì a Republica hè un tali regime. Possu sprimela cum'è un esempiu di un prucessu chì palesa u

"I GIORNI VERAMENTE belli sò cusì vicini"

Nutendu chì tutti duvemu un debitu à a Republica fundata da Mustafa Kemal Atatürk è i so amichi, İmamoğlu hà dettu: "Pagheremu i nostri debiti à sta nazione, stu statu è questa terra inseme, cumprendendu l'altru, amandu, essendu sulidarità è travagliendu duru, fendu travaglii puliti è murali ". İmamoğlu hà dettu chì accoglieranu u novu annu cù questi sentimenti, "Ùn vi scurdate micca chì avemu tutti l'intelligenza chì revelà stu successu. Svelamu, andemu avanti cun curagiu. Quandu agisce cù questi sentimenti, i ghjorni veramente boni sò assai vicini è averemu successu inseme ".

DA ALI À İMAMOĞLU 'SABAHATTIN ALI' GRAZIE

Parlendu à a ceremonia, Filiz Ali hà spressu i so sentimenti cù e seguenti parolle: "Sò assai onoratu d'esse in un locu luminoso, scintillante, pienu di meravigliosi culori commoventi, induve belli libri sò esposti in biblioteche, è chì questu locu era chjamatu dopu à u mo babbu. Vogliu prufittà di sta occasione per ringrazià IMM, u presidente di l'IMM è tutte e persone chì anu cuntribuitu. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à a creazione di st’istituzione, chì ramenta una volta di più l’impurtanza di a lettura è di i libri in tutti i sensi. Pensu chì questu locu sarà pienu di zitelli. È in a so occasione, hè un locu chì sboccarà cù e famiglie, mamme è babbi di i zitelli. U fattu chì u nome di un tali locu hè Sabahattin Ali mi fa sentu veramente fieru è felice. Grazie tante."

In u centru, chì accoglierà l'Uffiziu Regiunale di l'Impiegazione 16, ci hè una biblioteca di nova generazione chjamata dopu à Sebahattin Ali, u scrittore indimenticabile di letteratura turca, un Centru di Cunsigliu Psicologicu induve si terrà sessioni gratuiti, è a nostra Nursery Home Istanbul, chì offre educazione di qualità à i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*