U Centru di Applicazione Agricola Verticale Chiusu di Istanbul hè statu messu in serviziu

Istanbul Chiusu Centru di Applicazioni Agricole Verticale Apertu à u serviziu
U Centru di Applicazione Agricola Verticale Chiusu di Istanbul hè statu messu in serviziu

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà assistitu à l'apertura di u Centru di Applicazioni Agricole Verticali Chiusu di Istanbul. In u so discorsu, Kirişci hà indicatu l'impurtanza di u centru è hà dettu chì cù l'apertura di u centru, vulianu dimustrà u livellu tecnologicu di l'agricultura.

Dichjarà chì u Centru di Applicazioni di l'Agricoltura Verticale Chiusu d'Istanbul hè statu messu in serviziu cum'è u sicondu in u mondu è avianu appena fattu a prima cugliera, hà dettu: "Serà u nostru scopu principale di attruisce i ghjovani à u settore agriculu è à questu campu da aumentendu u so interessu. Ùn serà micca limitatu solu quì, u numeru di centri aumenterà ". disse.

Dichjarà chì u Centru di Applicazioni Agricole Verticali Chiusu di Istanbul hè a seconda unità di produzzione agricula più prufonda in u mondu, u Ministru Kirişci hà dettu:

"Avemu fattu solu a prima racolta. I prudutti chì cugliemu sò prudutti cù una vita di conservazione corta. U prublema più basica di sti prudutti; sò assai dilicati, i culturi chì anu da esse colti è trasportati cun cura. A logistica hè un fattore di costu impurtante. Un locu induve pudete sbarazzarsi di i costi di logistica. Semu attualmente in un centru di cungressu in Kağıthane. Semu à u minus 8th floor di u centru di cunvenzione, à 30 metri minus elevazione. U fattu chì sta pruduzzione pò esse fatta in un locu cusì hè assai impurtante per vede a nostra ghjuventù, in altri palori, cumu l'agricultura pò esse trasfurmata in produzzione cù u più altu livellu di tecnulugia, cum'è hè stata fatta cù quelli metudi classici. Di sicuru, prutegeremu l'agricultura tradiziunale, l'agricultura tradiziunale hà i so vantaghji, i studii nantu à questi sò sempre in corso.

In ogni casu, continueremu à prutege a terra. Ancu s'è no simu poveri d'acqua, ùn simu micca ricchi d'acqua, è continueremu à prutege a nostra acqua. Vulemu dimustrà à i nostri citadini un prucessu induve a terra hè prutetta, l'acqua hè prutetta, i chimichi ùn sò micca usati in tuttu, i fertilizzanti sò usati à un livellu minimu, u prucessu di fotosintesi hè realizatu cù l'illuminazione LED chì ricorda solu a luce di u ghjornu, ma avemu soprattuttu. aspetta chì i nostri ghjovani à visità sti lochi. Vulemu chì una cità sia autosufficiente sopra tuttu. Dunque, avemu priurità l'agricultura urbana ".

"Avemu creatu un centru induve a produzzione pò esse realizata nantu à parechji piani è sistema di scaffali"

Esprimendu chì a nazione turca hè una nazione ligata à a terra, Vahit Kirişci hà dettu: "Pudemu campà in una grande cità, ma pudemu ancu impegnà in l'agricultura. Dimustremu ancu quì ". disse.

Kirişci hà ancu attiratu l'attenzione à u latu di a rispunsabilità suciale di u Centru di Applicazioni Agricole Verticali Chiusu d'Istanbul. U Ministru Kirişci hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​cuntinuu u so discorsu cusì:

"Hè impurtante chì hè u primu in Turchia. Siconda, hè lasciatu à cunsiderà l'agricultura cum'è "solu un aratu classicu, un bue chì tira, trattori senza cunfortu, machini di travagliu daretu". Tramindui i nostri machini di travagliu è i posti induve travagliammu mostranu un grande cambiamentu è trasfurmazioni. U nostru locu hè un parcheghju. Ciò chì pruvemu di spiegà hè chì ùn avemu micca bisognu di vede u sole o ùn avemu micca bisognu di dì "terra". Ci hè un pianu in a produzzione classica, ci hè un pianu multiplici quì, è u cuncettu di verticale vene da quì. Avemu prupostu un centru induve a produzzione pò esse realizatu in un sistema di rack in più di un pianu.

Di sicuru, ùn hè micca currettu à dì chì "Ci hè pruduzzione in un locu cusì, ùn ci hè bisognu di esse un protettore di a terra". Perchè i prudutti chì ponu esse cultivati ​​quì è l'ambienti induve pudemu cultivà i prudutti chì avemu bisognu deve esse cunservatu è sviluppatu. Avemu cura di stu centru. Avemu pussutu aumentà l'area di produzzione agricula quì cambiendu à più di un pianu, piuttostu cà un pianu, cum'è per dì: "Pudemu aumentà l'area di custruzzione ancu s'ellu cresce u precedente", chì hè spessu usatu in lucale. i guverni. In questu sensu, hè un approcciu innovativu. Hè impurtante di custruisce questi lochi, ma avemu da mustrà à quelli chì sò interessati, avemu da assicurà chì i vedanu ".

"A ghjente serà alimentata induve sò nati, l'agricultura attirà l'attenzione di a ghjuventù"

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Vahit Kirişci hà dichjaratu chì u centru deve esse visitatu è hà dumandatu à i ghjovani à vene à visità u centru. Kirişci hà dichjaratu chì stu studiu ùn serà micca limitatu solu à questu locu, è chì u numeru di centri aumenterà.

U Ministru Vahit Kirişci hà dettu: "Serà u nostru scopu principale di attirà i ghjovani à u settore agriculu è à questu campu aumentendu u so interessu". disse.

Indicà i risultati causati da i prublemi in a catena di fornitura, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Kirişci hà dettu:

"I vegetali è i frutti sò trasportati à Istanbul da 76 pruvince, 77 pruvince se li cuntemu. U numaru di veiculi chì portanu hè di 270 mila camioni è viaghjanu 140 milioni di chilometri. Ci sò emissioni di scarico, contaminazione ambientale è 117 mila tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu per via di questi. U pruduttu ghjunghje à u cunsumadore in 4 ghjorni da u locu d'origine. U pruduttu perde a so freschezza. Per esempiu, una carica addiziale di 1 lira è 20 centesimi per kilogramu hè carricu nantu à i pumati. Ci lagnemu tutti "quantu in u campu, cusì in u mercatu". Unu di i mutivi di questu hè l'applicazioni chì aghju citatu.

Ancu in u nostru propiu veiculu cunfortu, avemu stancu quandu avemu guidatu per l'ora di 6, pudemu visualizà ciò chì u tomate hè diventatu, chì frutti è ligumi cù una vita di conservazione corta sò diventati. Dunque, paragunate tutte e ragioni cum'è a freschezza di u pruduttu, i costi di logistica, a prevenzione di l'emissioni di scarico è u fattu chì i prudutti cultivati ​​verticalmente quì ponu esse mandati à u ristorante vicinu. A ghjente serà alimentata induve sò nati, l'agricultura diventerà una attrazione per a ghjuventù. U prugettu hè ancu assai impurtante in questu rispettu ".

"Renderemu l'Agricultura Contractuale Obligatoria"

Vahit Kirişci hà datu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in u Ministeru è hà dettu: "Cum'è u Ministeru, simu in un sforzu di fà a nostra parte per u futuru. Stabbilimu u Cunsigliu di a Ghjuventù Agricola è Forestale. Vulemu chì i ghjovani è quelli chì anu voce in l'agricultura si manifestanu intaressu in questu tema. In u quadru di a nova visione, avemu da fà u cuntrattu agricultura ubligatoriu, chì hè facultativu, micca ubligatoriu, chì pò esse purtatu solu à l'agenda trà i partiti da a so propria vulintà. In particulare in i prudutti strategichi ... "

Dopu à i discorsi è u tagliu di nastri, u Ministru Kirişci è u so entourage anu visitatu u centru è hà datu infurmazioni à i ghjurnalisti. Kirişci hà scontru cù i studienti è hà fattu a prima cugliera in u centru.

U Centru, cù un budgetu di 4 milioni 100 mila TL, hè statu stabilitu in una zona di parcheggio di 700 metri quadrati.

I pianti facenu a fotosintesi cù luce artificiale in u Centru di Applicazioni Agricole Verticale Chiusu d'Istanbul, chì hè stata implementata cù a cooperazione di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta è u settore privatu.

In l'agricultura verticale, 10-40 volte più efficienza pò esse ottenuta cumparatu cù i metudi tradiziunali, mentre chì a tecnulugia utilizata in u centru, chì hè a seconda unità di produzzione agricula più prufonda in u mondu, furnisce ancu l'uppurtunità di pruduce sottu à u mare o in u mondu. spaziu in Turchia.

U Centru di Applicazioni Agricole Verticali Indoor d'Istanbul, chì hè statu implementatu cù u scopu di sviluppà novi tecnulugii amichevuli di a natura in fronte à l'aumentu di a pupulazione è a crisa climatica, è induve a pruduzzione vegetale serà fatta cù luce artificiale à una prufundità di 30 metri, hè stata stabilitu à u minus ottu pianu di un parcheghju, à una prufundità di minus 30 metri.

U centru, chì hà un budgetu di 4 milioni 100 mila TL, hè statu stabilitu in l'area di parcheghju di un totale di 700 metri quadrati di u Complexe di u Novu Centru di Cultura in u distrittu di Kağıthane.

L'esperienze di u settore privatu sò state aduprate cum'è un cumpagnu di suluzione in u sviluppu domesticu è naziunale è l'implementazione di e tecnulugia di l'agricultura intelligente utilizata in u prugettu.

I primi sementi sò stati piantati da u 28 di settembre di u 2022 in u centru, chì hè statu stabilitu u 30 di settembre di u 2022. Lettuce curly rossa, basilica riccia è italiana piantata cum'è a prima sumente hè prevista per esse cugliera da a seconda mità di dicembre.

Cù st'attività agricula realizata in u centru di a cità, si tratta di riduzzione di i costi di logistica, di riduzzione di e vittime, è di furnisce l'accessu à i vegetali freschi è boni à quelli chì campanu in cità avvicinendu i centri di pruduzzione è di cunsumu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*