A municipalità metropolitana di Izmir hà apertu e so porte à i senza casa

A municipalità metropolitana di Izmir apre e so porte à i senza casa
A municipalità metropolitana di Izmir hà apertu e so porte à i senza casa

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à abbraccià i citadini chì ùn anu micca l'uppurtunità di rifuggià in i ghjorni friddi. Cù u fretu di u clima, u numeru di persone chì stanu in Müyesser Turfan Temporary Male Guest House hà aumentatu à 50 in dui ghjorni, è u numeru di citadini chì stanu à l'hotel in a regione Basmane hè aumentatu à 51.

U numaru di persone senza casa chì pisanu à a porta di a Municipalità Metropolitana di İzmir Müyesser Turfan Temporary Guesthouse, chì hè tenuta aperta 24 ore à ghjornu, hà righjuntu 50 in l'ultimi dui ghjorni per via di a diminuzione di a temperatura di l'aria. A Municipalità Metropolitana hà pigliatu e misure necessarie aumentendu u numeru di persunale è letti per risponde à a crescente dumanda di pensione in Örnekköy. Inoltre, a Municipalità Metropolitana, chì hà allughjatu un hotel in a regione Basmane per risponde à i bisogni durante i periodi d'inguernu impegnati, hà ancu furnitu un alloghju per 51 persone senza casa in questa regione. U Metropolitan mantene ancu e porte di u Bath Storicu Basmane aperte per i senza casa in a cità. U hammam serve à quelli chì anu prublemi di alloghju u luni è ghjovi.

Salvà sti numeri

Müyesser Turfan Temporary Men's Guest House in Ornekkoy, affiliata à a Direzzione di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Izmir, piglia i citadini senza casa chì vivenu in a strada da induve si trovanu è li furnisce un rifugiu, evaluendu i rapporti da diverse fonti. Prima di tuttu, i cuntrolli di salute sò fatti per quelli chì venenu à u centru, è i so bisogni alimentari è di refuggiu sò soddisfatti. In i casi chì necessitanu trattamentu, l'Hospital Eşrefpaşa entra in ghjocu.

A Guest House pò esse ghjunta chjamendu 361 71 51 durante u ghjornu, 361 00 82 dopu l'ore di travagliu o 444 40 35 o 153 di u Centru di Comunicazione di i Cittadini (HİM).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*