Regolamentu di Limite di Velocità da Izmir Metropolitan à E-scooter

Disposizione di limite di velocità da Izmir Buyuksehir à E scooter
Regolamentu di Limite di Velocità da Izmir Metropolitan à E-scooter

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà rinfurzatu l'infrastruttura di a cità per l'usu sicuru di scooters elettrici, chì anu aumentatu in numeru recentemente, è a so integrazione cù u trasportu, hà fattu una regulazione di velocità in u regulamentu di e-scooter. Cù a decisione unanime di UKOME, a velocità massima di scooters elettrici hè stata ridutta à 20 chilometri per ora.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un regulamentu di velocità per i scooters elettrici (e-scooters), chì sò veiculi di trasportu favuriti per l'ambiente è facili. In cunfurmità cù a decisione unanime presa à a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), a municipalità metropolitana di Izmir hà riduciutu in unanimità a velocità massima di e-scooters da 25 chilometri per ora à 20 chilometri per ora per a sicurità di u trafficu di a cità, i pedoni è i cunduttori di scooter. . Dopu chì a decisione hè stata presa, u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà furnitu a velocità di e-scooters per esse ridutta cù u sistema centrale, cù una lettera mandata à 9 istituzioni chì serve in tutta a cità.

L'usu currettu è sicuru hè impurtante

Fornendu infurmazioni nantu à u prucessu, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Sibel Özgür, hà dettu: "U numeru massimu di e-scooters per esse operati in tuttu İzmir hè di 15 mila 929. Attualmente, circa 12 mila e-scooters circulanu attivamente in a nostra cità. Determinemu i criteri per l'usu currettu è sicuru di e-scooters cù i principii di u regulamentu. In u risultatu di e nostre valutazioni tecniche, avemu pigliatu una decisione per riduce a velocità di e-scooters per a salvezza di a vita è a pruprietà di i nostri citadini. Avemu infurmatu e cumpagnie per l'implementazione di sta decisione. Avemu dinò un gruppu di cumunicazione chì include a nostra municipalità, a polizia di u trafficu è l'operatori di e-scooter. Operemu u sistema assai attivamente, soprattuttu in tematiche cum'è parcheghju difettu.

2 mila 500 spazii di parcheghju di scooter sò stati creati

Sibel Özgür hà dichjaratu chì i travaglii infrastrutturali sò stati aumentati per adattà e-scooters à u trasportu urbanu in modu correttu è sicuru, è hà dettu: "E-scooters, quandu sò usati currettamente è cunscientemente, anu un postu assai impurtante per un trasportu urbanu favuritu di l'ambiente. U nostru presidente Tunç SoyerIn linea cù a visione di 's, avemu rinfurzatu a nostra infrastruttura per assicurà a sicurità è l'integrazione cù u trasportu. Attualmente, avemu creatu parchi di scooter cù una capacità di 20 à 63 punti in totale nantu à a nostra costa di 2 chilometri chì si estende da Üçkuyular à Mavişehir è in l'internu di a nostra cità. In u 500, continueremu à aumentà i nostri parcheghji in l'internu di a nostra cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*