İzmir Agriculture Mobile Application Scelta cum'è u megliu Prughjettu di 2022

Sceltu cum'è u megliu Prughjettu di l'Applicazione Mobile Agriculture Izmir
İzmir Agriculture Mobile Application Scelta cum'è u megliu Prughjettu di 2022

L'applicazione mobile "İzmir Agriculture", implementata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata scelta cum'è u megliu prughjettu di u 2022 in a categuria di i guverni lucali in a cumpetizione Stars of Informatica organizata da l'Associazione Turca di l'Informatica.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", l'applicazione mobile è u pannellu di gestione "İzmir Agriculture", chì hè stata implementata per prevene a perdita di rendiment in l'agricultura, hà guadagnatu u primu postu in a categuria di i guverni lucali in a cumpetizione Stars of Informatica. urganizata da l'Associazione Turca di l'Informatica. In più di i moduli prominenti di u prugettu cum'è "Raccomandazioni per l'Aquacultura" è "Sistema d'Avvertimentu Precoce", u "Panel di Gestione", induve a pruduzzione agricula di İzmir hè stata monitorata è coordinata, era attraente.

L'app facia a vita di u pruduttore più faciule

Grazie à l'applicazione mobile Izmir Agriculture, u statutu di u campu pò esse monitoratu remotely, è e decisioni nantu à spraying, fertilizing, irrigazione è aquaculture ponu esse pigliate più precisamente. L'applicazione avvisa i pruduttori contr'à l'avvenimenti climatichi bruschi per via di a crisa climatica. Inoltre, i pruduttori ponu esibizione di i so prudutti è riunite cù i cumpratori cù u Modulu Open Market.

Fattu cù un tema lucale è naziunale

L'Associazione Turca di l'Informatica (TBD) Istanbul Branch Informatica Stars 2022 Competizione hè stata urganizata cù u tema di "Concursu di Prughjetti Naziunale è Naziunale / Originale". A cumpetizione, assistita da u settore privatu, cumpagnie cù centri R&D, università, cumpagnie technopark è technopolis, urganisazioni non-guvernamentali è guverni lucali, hè stata per a 10a volta questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*