L'operazione CHAIN-2 hè stata realizata contr'à una bevanda alcolica illegale

L'operazione CHAIN ​​per a Bevanda Alcolica hè stata Eseguita
L'operazione CHAIN-2 hè stata realizata contr'à una bevanda alcolica illegale

In l'annu 2022, chì ci preparamu à lascià, parechje operazioni ininterrotte, efficaci è riesciute sò state realizate contr'à i contrabandisti di bevande alcoliche da a Presidenza di a KOM contru à i gruppi chì minaccianu a salute umana mettendu falsi bevande alcoliche prodotte in attelli sottu u banchettu. à u mercatu per ottene un benefiziu finanziariu.

Da a Presidenza KOM in 2021; 05.11.2021 15.12.2021 operazioni di contrabande di bevande alcoliche sò state realizate, principarmenti l'operazioni cù u nome di codice "ALKOL" u 20.12.2021, "POISON" u 2, è "ZIHIR - 1.917" u 700.881. 169.208 litri è 244 buttiglie di bevande alcoliche contrabbandate / false sò state sequestrate è XNUMX fabbriche di bevande alcoliche illegali sò state decifrate.

In u 2022, 1.880 XNUMX operazioni di contrabande di bevande alcoliche sò state realizate, in particulare l'operazione cù u nome di codice "CHAIN" è in queste operazioni;

  • 1.353.586 litri
  • 314.054 buttiglie di bevande alcoliche illegali / false sò state sequestrate,
  • 241 bevande alcoliche illegali sò state decifrate.

In u risultatu di u travagliu efficace realizatu da l'Unità KOM, a catena di produzzione è distribuzione di bevande alcoliche falsificate, chì causanu morte è gravi prublemi di salute, hè stata revelata.

In questi studii operativi, centinaie di millaie di litri di bevande alcoliche illegali / falsi sò stati sequestrati è e perdite fiscali sò state impedite.

In i studii realizati da a Presidenza KOM, i gruppi criminali;

  • In particulare, cercanu di furnisce l'alcolu etilicu è l'aromi utilizati in a produzzione di bevande alcoliche false à quelli chì u dumandanu per a carica, è cercanu di ammuccià a so identità dendu nomi sbagliati à e spedizioni di carica.
  • Pruvanu di mette in u mercatu sottu u nome di disinfettante è pulitore di superficia,
  • Ricorrenu à metudi cum'è a contraffazione di marca è di l'etichetta è u banderol falsificatu,
  • Raccoglienu e buttigli di bevande alcoliche viote gettate in a spazzatura è li riempinu cù diversi metudi,
  • Hè statu determinatu chì sò prudutte in cundizioni chì sò luntanu da e cundizioni igieniche è minaccianu a salute umana.
  • Una operazione cù u nome di codice "CHAIN-2" hè realizatu per finisce l'attività criminali di sti gruppi è cunfiscà i prudutti illegali chì pruducenu è vendenu.

In tuttu u paese, cumprese 8 gruppi criminali chì operanu in 12 pruvince, in l'operazione; Una ricerca serà fatta à 590 indirizzi induve e bevande alcoliche illegali sò prudutte, almacenate è mantenute pronte per a vendita.

In cunfurmità cù l'istruzzioni ricevuti da u Chief Public Prosecutor's Office, 217 suspettati sò stati arrestati finu à avà in l'operazione induve i mandati di detenzione sò stati emessi per 176 suspettati.

I sforzi per luttà contra a contrabbanda di bevande alcoliche falsificate / illegali chì minaccianu a salute publica, causanu gravi prublemi di salute è causanu morti continuanu cun determinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*