U ponte pedonale di Kağıthane Green Valley hè apertu

U ponte pedonale di Kagithane Green Valley hè apertu
U ponte pedonale di Kağıthane Green Valley hè apertu

U ponte, chì hè statu custruitu da a Municipalità di Kağıthane per i citadini per furnisce un accessu più faciule à a Valle Verde, una di e più belle zone di recreazione di Istanbul, hè stata aperta cù una cerimonia.

Ospitu millaie di persone ogni ghjornu in Kağıthane; Una strada pedonale alternativa hè stata custruita à u Green Valley, chì include parechji tipi d'arburi è piante, bicicletta è caminu per caminari, parcu di zampe, facilità suciale, stagnu di paisaghju è spazii di picnic. U ponte pedonale di Green Valley, chì hè statu custruitu per i residenti di Kağıthane per furnisce un trasportu più faciule, hè statu apertu cù una cerimonia cù a participazione di u guvernatore distrettu Tahir Şahin è u sindaco di Kağıthane Mevlüt Öztekin. L'interessu di i citadini in l'apertura di u ponte, chì unisce u District di Gürsel è u District di Merkez, era intensu.

55 tunnillati d'azzaru sò stati utilizati in a custruzzione di u ponte. Cù u ponte, chì hè 32 metri di longu è 4 metri di larghezza, in cunfurmità cù a tessitura storica, serà avà pussibule di attraversà u Green Valley à pedi da Imrahor Street in un minutu. Prima di custruì u ponte, i citadini avianu da marchjà circa una meza ora per ghjunghje à a Valle Verde.

Parlendu à a ceremonia di apertura di u ponte, u sindaco di Kağıthane Mevlüt Öztekin; "Cercemu di lascià belli opere per u futuru. Quasi 4 anni sò passati da quandu avemu pigliatu l'uffiziu. Avemu realizatu 95% di i prughjetti chì avemu prumessu. Per esempiu, u Ponte di Hasbahçe ùn era micca trà i prughjetti. In questu periodu, avemu apertu decine di prughjetti chì ùn sò micca cusì. Semu sempre vicinu à i nostri citadini in ogni aspettu di a vita ". disse.

Facilità u trasportu in casu di disastru

U ponte hà ancu una impurtanza strategica. In casu di un eventuale disastru o emergenza, u Green Valley hè statu determinatu cum'è a zona di riunione è di rifuggiu di i citadini. Cù a custruzzione di u ponte, u trasportu à a zona hè diventatu più faciule in casu di disastri è emergenze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*