Versu a fine in u Centru di Scienze per esse u primu in a regione di u Mari Neru

Versu a fine in u Centru di Scienze per esse u primu in u Mari Neru
Versu a fine in u Centru di Scienze per esse u primu in a regione di u Mari Neru

U 84 per centu di a custruzzione di u "Centru di Scienza è Planetariu", chì serà purtatu à a cità da a Municipalità Metropolitana di Samsun è chì serà u primu in u Mari Neru, hè statu finitu. U presidente Mustafa Demir hà dettu: "Stu centru cambierà assai cose in a vita di i ghjovani".

I travaglii di custruzzione di u primu prughjettu di u Centru di Scienza è di u Planetariu di a Regione di u Mar Neru, custruitu da a Municipalità Metropolitana di Samsun in cuuperazione cù u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TUBITAK), in u locu di l'autostrada Samsun- Ordu Gelemen, cuntinueghjanu rapidamente.

I SONI DI A GIOVENTÙ AI CUNI LIMITI

In u prughjettu, chì hè apposta per tutti quelli chì s'interessa à a scienza, a tecnulugia è l'innuvazione, i ghjovani puderanu cuntribuisce à a scienza è fà pruduzzione senza limità i so sogni. U centru, chì darà una grande cuntribuzione à a vita di i zitelli in età d'educazione, serà ancu u novu puntu di scontru di i ghjovani cù u so spaziu di vita. U prughjettu include ancu una sala di riunioni induve si ponu esse tenuti seminarii di furmazione è una zona di esibizione induve si feranu mostre naziunali è internaziunali.

L'area di u Planetariu, induve l'infurmazioni basi nantu à l'universu è u sistema solare, stelle, sistema planetariu è galaxie in l'universu hè datu, prumetti di piglià i visitori in viaghji eccitanti à e stelle, una molécula di DNA o un microchip.

TUTTI hè cunsidaratu pè a ghjuventù

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Un investimentu in generazioni hè un investimentu in u futuru di u nostru paese", è hà dettu: "Femu numerosi studii per a nostra ghjuventù per cresce in i campi di sport, educazione, cultura. l'arte è a scienza è avè assai successu. In cunfurmità cù questu scopu, facemu passi assai impurtanti in ogni campu, è continueremu à fà. U "Centru di Scienze è Planetariu", chì serà u primu in a regione di u Mari Neru, hè una di queste opere. Tutti da 7 à 70 seranu interessate in stu centru. Aprirà un orizzonte sfarente per i nostri ghjovani, i zitelli è tutti quelli chì campanu in Samsun, è custituiscenu a basa. A custruzzione avanza rapidamente. Cumpiteremu stu centru u più prestu pussibule è u prisentiremu à a nostra ghjuventù.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*